logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagrody KTR dla projektu Ostatni „Twój Weekend”

  PR 14.06.2019, przeczytano 825 razy
ilustracjastrzałka

Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia magazynu „Twój Weekend”, przeprowadzona z okazji Dnia Kobiet przez Gazeta.pl, VMLY&R Poland, MasterCard i BNP Paribas, zdobyła aż sześć nagród KTR – najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego w Polsce. Podczas gali, która odbyła się w piątek, 7 czerwca br. projekt został wyróżniony m.in. dwoma złotymi nagrodami w obszarach PR korporacyjny i CSR oraz Reklama prasowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagrody-ktr-dla-projektu-ostatni-_twoj-weekend_,382892,artykul.html

Projekt Ostatni „Twój Weekend” zdobył łącznie sześć nagród w kategorii Komunikacja – projekty społeczne. Został uznany za najlepszy w obszarach wyróżniających działania z zakresu komunikacji korporacyjnej i CSR (obszar Corporate & CSR) oraz wykorzystanie reklamy prasowej (obszar Press), zdobył drugie miejsce w obszarze wyróżniającym kampanie zintegrowane, wykorzystujące co najmniej dwa różne kanały dotarcia do konsumenta (obszar Big Idea Campaigns), a także trzecie miejsce w obszarach: Niestandardowe użycie mediów drukowanych (Use of Print), Działania PR promujące markę lub produkt (Product & Brand) i Innowacje w komunikacji (In Communication).

Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.

Ostatnie wydanie „Twojego Weekendu” ukazało się w nakładzie 20 tys. egz., a także w wersji elektronicznej. Zakup, wydanie ostatniego numeru i zamknięcie magazynu wsparła kampania obejmująca etap teaserowy (internet, outdoor) i reveal (internet, prasa, kino, outdoor, działania PR). Informacje o akcji w mediach trafiły do ponad 4,2 min osób, a treści umieszczone w serwisie Twojweekend.Gazeta.pl zanotowały ponad 500 tys. wizyt. Wzmianki o akcji pojawiły się w telewizji, prasie, radiu i internecie, a także – 9 tys. razy – w mediach społecznościowych.

Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i Bank BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Konkurs KTR organizowany jest od 2004 r., a jego celem jest wyłanianie najlepszych kreacji reklamowych. Do tegorocznej edycji przesłano 1260 zgłoszeń w 7 głównych kategoriach: design, fotografia, ilustracje, komunikacja, komunikacja - społeczne, craft audio/video i digital craft. Wszystkie zgłoszenia oceniało 80-osobowe jury, którego szefem został Björn Ståhl, executive creative director/chief creative officer w agencji INGO Stockholm.

Do tegorocznej edycji konkursu nominowane były również projekty Radia TOK FM i AMS.

Projekt wydania ostatniego „Twojego Weekendu” zdobył także dwie nominacje do Cannes Lions – najbardziej prestiżowych nagród branżowych na świecie.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy jury konkursu POS STARS
Podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu już po raz 16. odbędzie się konkurs branżowy na najlepsze displaye reklamowe POS STARS. Oto tegoroczny skład JURY, który wyłoni zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz wybierze GRAND PRIX tej edycji.
Michał Banaszewski w jury Innovation
Michał Banaszewski, Managing Partner w VML, znalazł się w jury tegorocznego konkursu Innovation w kategorii Innowacje w Biznesie. 
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2024
Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska),...
Dodaj Kolor: konkurs Amica na motyw na pralkę
Amica rusza z wyjątkowym konkursem plastycznym "Dodaj kolor!", który łączy kreatywność z troską o planetę i pomocą charytatywną. Zadaniem uczestnika konkursu jest stworzenie projektu graficznego pralki, który tematem nawiązywać będzie do ekologii i innowacyjnych rozwiązań Amica, które pomagają oszczędzać i chronić środowisko. Najlepszy...
Golden Drum 2024: zgłoszenia przedłużone do 4 września (aktualizacja)
Konkurs Golden Drum przyjmuje zgłoszenia do 4 września 2024 roku. Reklamodawcy, agencje, domy mediowe i inni specjaliści od komunikacji marketingowej mogą zgłaszać swoje najlepsze projekty do udziału w prestiżowym międzynarodowym konkursie kreatywności. Nagrody zostaną przyznane podczas uroczystej gali 30 edycji Golden Drum Awards Show w dniu 10 października 2024 r. w Portorož w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764