logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagrody KTR dla projektu Ostatni „Twój Weekend”

  PR 14.06.2019, przeczytano 288 razy
ilustracjastrzałka

Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia magazynu „Twój Weekend”, przeprowadzona z okazji Dnia Kobiet przez Gazeta.pl, VMLY&R Poland, MasterCard i BNP Paribas, zdobyła aż sześć nagród KTR – najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego w Polsce. Podczas gali, która odbyła się w piątek, 7 czerwca br. projekt został wyróżniony m.in. dwoma złotymi nagrodami w obszarach PR korporacyjny i CSR oraz Reklama prasowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagrody-ktr-dla-projektu-ostatni-_twoj-weekend_,382892,artykul.html

Projekt Ostatni „Twój Weekend” zdobył łącznie sześć nagród w kategorii Komunikacja – projekty społeczne. Został uznany za najlepszy w obszarach wyróżniających działania z zakresu komunikacji korporacyjnej i CSR (obszar Corporate & CSR) oraz wykorzystanie reklamy prasowej (obszar Press), zdobył drugie miejsce w obszarze wyróżniającym kampanie zintegrowane, wykorzystujące co najmniej dwa różne kanały dotarcia do konsumenta (obszar Big Idea Campaigns), a także trzecie miejsce w obszarach: Niestandardowe użycie mediów drukowanych (Use of Print), Działania PR promujące markę lub produkt (Product & Brand) i Innowacje w komunikacji (In Communication).

Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.

Ostatnie wydanie „Twojego Weekendu” ukazało się w nakładzie 20 tys. egz., a także w wersji elektronicznej. Zakup, wydanie ostatniego numeru i zamknięcie magazynu wsparła kampania obejmująca etap teaserowy (internet, outdoor) i reveal (internet, prasa, kino, outdoor, działania PR). Informacje o akcji w mediach trafiły do ponad 4,2 min osób, a treści umieszczone w serwisie Twojweekend.Gazeta.pl zanotowały ponad 500 tys. wizyt. Wzmianki o akcji pojawiły się w telewizji, prasie, radiu i internecie, a także – 9 tys. razy – w mediach społecznościowych.

Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i Bank BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Konkurs KTR organizowany jest od 2004 r., a jego celem jest wyłanianie najlepszych kreacji reklamowych. Do tegorocznej edycji przesłano 1260 zgłoszeń w 7 głównych kategoriach: design, fotografia, ilustracje, komunikacja, komunikacja - społeczne, craft audio/video i digital craft. Wszystkie zgłoszenia oceniało 80-osobowe jury, którego szefem został Björn Ståhl, executive creative director/chief creative officer w agencji INGO Stockholm.

Do tegorocznej edycji konkursu nominowane były również projekty Radia TOK FM i AMS.

Projekt wydania ostatniego „Twojego Weekendu” zdobył także dwie nominacje do Cannes Lions – najbardziej prestiżowych nagród branżowych na świecie.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nominacje w Konkursie Biuletynów Firmowych 2019
Po gorącym i intensywnym lecie, podczas którego członkowie Jury Konkursu Biuletynów Firmowych  oceniali zgłoszone prace, przyszedł czas na ogłoszenie nominacji w 14 kategoriach konkursowych.
Bydgoszcz jest Polska - konkurs na okolicznościowe logo
Bydgoszcz jest Polska 1920 – to hasło przewodnie zbliżających się obchodów. Na konferencji prasowej w dniu 5 września ogłoszono konkursy na dofinansowanie projektów i wydarzeń, oficjalny logotyp oraz okolicznościowy mural. Wszystko po to, by w sposób szczególny upamiętnić jedno z najważniejszych wydarzeń w historii naszego miasta.
Konkurs na projekt bluzy i czapki inspirowanej historią Stoczni Gdańskiej
Stocznia Gdańska jest miejscem-symbolem narodzin społecznego ruchu „Solidarności”, który przyczynił się do zmian geopolitycznych i zainicjował proces zmian społecznych i ideologicznych nie tylko w Polsce i Europie środkowo-wschodniej, ale także na całym świecie, prowadząc do upadku komunizmu w Europie, zakończenia „zimnej wojny” i przezwyciężenia światowych...
Ogłoszenie wyników konkursu Benq 2019 Designvue Competition
Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału w konkursie BenQ 2019 DesignVue Competition! Otrzymaliśmy ponad 300 zakwalifikowanych projektów, które zostały ocenione przez 8 sędziów z 4 krajów. Oto wyniki konkursu:
12. edycja festiwalu Art Moves startuje 6 września w Toruniu
Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves odbędzie się w Toruniu po raz dwunasty. W tym roku impreza odbywa się pod hasłem „Nadciągająca katastrofa czy szansa by uratować siebie i świat?”. W ramach festiwalu, jak co roku, zobaczymy w przestrzeni miejskiej Torunia prace uzdolnionych debiutantów, jak i uznanych, międzynarodowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764