logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagrody KTR dla projektu Ostatni „Twój Weekend”

  PR 14.06.2019, przeczytano 384 razy
ilustracjastrzałka

Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia magazynu „Twój Weekend”, przeprowadzona z okazji Dnia Kobiet przez Gazeta.pl, VMLY&R Poland, MasterCard i BNP Paribas, zdobyła aż sześć nagród KTR – najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego w Polsce. Podczas gali, która odbyła się w piątek, 7 czerwca br. projekt został wyróżniony m.in. dwoma złotymi nagrodami w obszarach PR korporacyjny i CSR oraz Reklama prasowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagrody-ktr-dla-projektu-ostatni-_twoj-weekend_,382892,artykul.html

Projekt Ostatni „Twój Weekend” zdobył łącznie sześć nagród w kategorii Komunikacja – projekty społeczne. Został uznany za najlepszy w obszarach wyróżniających działania z zakresu komunikacji korporacyjnej i CSR (obszar Corporate & CSR) oraz wykorzystanie reklamy prasowej (obszar Press), zdobył drugie miejsce w obszarze wyróżniającym kampanie zintegrowane, wykorzystujące co najmniej dwa różne kanały dotarcia do konsumenta (obszar Big Idea Campaigns), a także trzecie miejsce w obszarach: Niestandardowe użycie mediów drukowanych (Use of Print), Działania PR promujące markę lub produkt (Product & Brand) i Innowacje w komunikacji (In Communication).

Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.

Ostatnie wydanie „Twojego Weekendu” ukazało się w nakładzie 20 tys. egz., a także w wersji elektronicznej. Zakup, wydanie ostatniego numeru i zamknięcie magazynu wsparła kampania obejmująca etap teaserowy (internet, outdoor) i reveal (internet, prasa, kino, outdoor, działania PR). Informacje o akcji w mediach trafiły do ponad 4,2 min osób, a treści umieszczone w serwisie Twojweekend.Gazeta.pl zanotowały ponad 500 tys. wizyt. Wzmianki o akcji pojawiły się w telewizji, prasie, radiu i internecie, a także – 9 tys. razy – w mediach społecznościowych.

Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i Bank BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Konkurs KTR organizowany jest od 2004 r., a jego celem jest wyłanianie najlepszych kreacji reklamowych. Do tegorocznej edycji przesłano 1260 zgłoszeń w 7 głównych kategoriach: design, fotografia, ilustracje, komunikacja, komunikacja - społeczne, craft audio/video i digital craft. Wszystkie zgłoszenia oceniało 80-osobowe jury, którego szefem został Björn Ståhl, executive creative director/chief creative officer w agencji INGO Stockholm.

Do tegorocznej edycji konkursu nominowane były również projekty Radia TOK FM i AMS.

Projekt wydania ostatniego „Twojego Weekendu” zdobył także dwie nominacje do Cannes Lions – najbardziej prestiżowych nagród branżowych na świecie.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874 prac.
300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
Trailer Metro Exodus z Webby Award 2020
Stworzony w Platige Image trailer Metro Exodus Artyom's Nighmare otrzymał główną nagrodę w kategorii „Video Branded Entertainment - Games" na odbywającej się 19.05 24. Gali Webby Awards. Produkcja otrzymała również wyróżnienie w kategorii „Video Animation – Branded”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764