logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagrody w Konkursach KTR i Innovation 2022 wręczone - pełna lista!

   20.10.2022, przeczytano 1332 razy
ilustracja

Wśród laureatów tegorocznej Gali KTR i INNOVATION 2022 przyznano 159 nagród w Konkursie KTR, w tym 41 złote, 65 srebrnych i 53 brązowych oraz 30 nagrody w konkursie INNOVATION, w tym 9 złotych, 8 srebrnych i 13 brązowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagrody-w-konkursach-ktr-i-innovation-2022-wreczone---pelna-lista%21,397681,artykul.html

Tegoroczna Gala już po raz drugi połączyła dwa branżowe projekty: konkurs KTR, czyli święto kreatywności i twórczej odwagi, oraz Innovation – przeznaczony dla innowacyjnych projektów z obszaru biznesu, mediów i komunikacji, wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach.

Nagrody Best of Jury KTR i INNOVATION przyznało spośród prac nagrodzonych złotem:

BEST OF KTR

  • Communication of the Year oraz Design of the Year dla FCB&theMilkman za „My first poison” dla Clovin
  • Charity of the Year dla Ogilvy za „Buy My Cancer” dla Alivia Onkofundacja
  • Craft of the Year dla Pawła Jońcy za „Russian bear”, projekt niekomercyjny
  • Technology of the Year dla Isobar Polska (dentsu Creative) za „Bezpieczny wózek przyszłości” dla Fundacji Rodzic w Mieście

BEST OF INNOVATION

  • Innovation of the Year dla GONG oraz Współzgłaszających Game Changer, ING, MediaHub za „Miasto ING w Roblox” dla ING
  • Charity of the Year dla Ogilvy oraz Współzgłaszającego OTO FILM za „Buy My Cancer” dla Alivia Onkofundacja

Jury KTR obradowało pod przewodnictwem:

  • Communication – Bartek Klimaszewski, Executive Creative Director, BBO Warszawa
  • Creative Strategy – Szymon Gutkowski, Managing Director – Partner, DDB Warszawa
  • Design – Marcin Wolny, Creative Director
  • Technology – Piotr Osiński, Regional Creative Director, VMLY&R
  • Craft Fotografia – Zuza Krajewska, Fotografka i Reżyserka
  • Craft Ilustracja – Ola Jasionowska, Ilustratorka, Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
  • Craft Audio Video – Maciej Twardowski, Executive Creative Director, Ogilvy Poland

Tegorocznym Przewodniczącym Jury INNOVATION była Magdalena Kotlarczyk, Country Director, Google Polska, zaś przewodniczącymi grup jurorskich zostali:

  • Innowacje w Biznesie – Jakub Eichelberger, Head of Brand Marketing, Tylko
  • Innowacje w Komunikacji – Henryk Klawe, Strategist / Partner, Together
  • Innowacje w Mediach – Aleksandra Przezdziecka, Dyrektor Strategii i Rozwoju TVN Media, Discovery

Tegoroczna edycja Innovation pokazała, że w Polsce nie tylko mówimy o potrzebie innowacji, ale ją po prostu robimy. Konkurs pokazuje, że innowacja nie jest i nie powinna być - celem samym w sobie, ale środkiem do tego, aby społecznie ważne tematy wybrzmiały bardziej, mądrzej i z dobrą energią.” – powiedziała Magdalena Kotlarczyk, przewodnicząca Jury, Country Director, Google Polska.

Od jakiegoś czasu żyjemy w bardzo dynamicznych czasach, które jak nigdy dotąd mają wpływ na naszą pracę i na jej efekty. Przez ten czas nauczyliśmy się pracować zdalnie, z domów, z innych krajów, hybrydowo, w odpowiednich momentach, rezerwując sobie czas w kalendarzach, itd. Rzeczywistość bardzo nam przyspieszyła. Niedawno ktoś przypomniał mi cytat: kreatywność, to inteligencja, która dobrze się bawi. Wydaje mi się, że ten cytat odnosi się do tych dobrych czasów, ale powinien też odnosić się do tej trudniejszej, bardziej wymagającej rzeczywistości” - powiedział Maciek Waligóra, przewodniczący zarządu KTR, Executive Creative Director, DDB Warszawa.

Po raz piąty Zarząd KTR przyznał także nagrodę HALL OF FAME za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. Tegoroczne Hall of Fame otrzymali: Kuba Pietrzak oraz Przemek Bogdanowicz.

Agencją Roku KTR zostało 180heartbeats + JUNG V. MATT. W rankingu na pierwszej pozycji utrzymały się: Papaya Films wśród domów produkcyjnych oraz Platige Image – jako Studio Postprodukcyjne Roku. Ranking Designu wygrało w tym roku FCB&theMilkman.

Tytuł Reklamodawcy Roku przyznano w obdywu Konkursach marce Clovin.

Agencją Roku Innovation zostało DDB Warszawa. Nagrodę Agencji Mediowej Roku przyznano Havas Media.

RANKINGI KTR 2022

AGENCJA KOMUNIKACYJNA ROKU

Miejsce

Firma

Punkty

1

180heartbeats + JUNG V. MATT

96,5

2

VMLY&R

77

3

GONG

68,25

4

FCB&theMilkman

62,5

5

DDB Warszawa

55,25

RANKING DESIGN

Miejsce

Firma

Punkty

1

FCB&theMilkman

43,75

2

VMLY&R

34,5

3

180heartbeats + JUNG V. MATT

15,25

     

DOM PRODUKCYJNY ROKU

Miejsce

Firma

Punkty

1

Papaya Films

93,5

2

MOON Films

70,25

3

SHOOTME Visual Artists

52,5

     

STUDIO POSTPRODUKCYJNE ROKU

Miejsce

Firma

Punkty

1

Platige Image

51,5

2

TELEVISOR

23,5

3

VEIN Postproduction

21

REKLAMODAWCA ROKU

1

Clovin

62,5

2

Bank BNP

52,25

3

YES

48,25

RANKINGI INNOVATION 2022

AGENCJA KOMUNIKACYJNA ROKU

Miejsce

Firma

Punkty

1

DDB Warszawa

22

2

FCB&theMilkman

16

3

Feeders Agency

12

GONG

12

Ogilvy

12

VMLY&R

12

     

AGENCJA MEDIOWA ROKU

Miejsce

Firma

Punkty

1

Havas Media

8

2

MediaHub

7

3

Arena Media

6

     

REKLAMODAWCA ROKU

 

1

Clovin

16

2

ING

12

NETFLIX

12

Uniqa

12

Alivia Onkofundacja

12

3

Grupa Stonewall

10

Slowhop

10

Źródło:  SAR

sar.org.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator:  SAR,  Innovation, KTR, Cannes Lions
Partnerzy strategiczni: META, Storytel
Partnerzy:  AMS, DCODE MEDIA, Fabryka Marketingu, Upright Music, Ponte Portugal, Le Grand Noir, Cono Sur
Audytor: SKP Ślusarek Kubiak & Pieczyk
Patroni medialni: Nowy Marketing, Marketing przy kawie, Mam Startup, Grafmag
Gospodarz Gali: Nowy Teatr

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764