Kampania reklamowa autorstwa Communication Unlimited promuje docenione w prestiżowym konkursie European Property Awards gdańskie osiedle Botanica.
Botanica w trójmiejskim Jelitkowie jest kameralnym osiedlem położonym wśród zieleni, zaledwie 400 m od morza. Tak jak we wszystkich swoich inwestycjach, tak i tutaj Invest Komfort zadbał o każdy detal.
- Osiedle jest dopracowane w najdrobniejszych szczegółach. Przyciągające oko budynki zaprojektowane przez Marka Łańcuckiego (Pracownia MAARTE)otula bujny ogród z aż 18 tys. nasadzeń. Mieszkańcy mogą korzystać m.in. z sauny, strefy spa oraz sali klubowej wyposażonej w stół bilardowy – mówi Anna Tuzek, dyrektor marketingu Invest Komfort.
Efektem tych starań było zdobycie przez osiedle Botanica tytułu Award Winner w prestiżowym konkursie European Property Awards. Jury, w którym zasiadają m.in. członkowie brytyjskiej Izby Lordów, doceniło oryginalną architekturę, niezwykły design oraz innowacyjność projektu, a także najwyższą jakość materiałów i wykonania.
Najnowsza kampania podkreśla unikalne cechy osiedla.
- Wyjątkowość inwestycji Botanica opiera się na zanurzeniu budynków w zieleni. Dlatego konsekwentnie budujemy tę markę, opierając się na skojarzeniu z bujną roślinnością, która wizualnie dominuje w materiałach komunikacyjnych. Pokazujemy odbiorcom, jak ogród na zewnątrz koresponduje z roślinami we wnętrzach, tworząc fantastyczne miejsca do wypoczynku i relaksu – opowiada o kampanii Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Obecna w prasie oraz digitalu kampania inwestycji Botanica, to kolejny etap współpracy firmy Invest Komfort z Communication Unlimited. Wspólne działania trwają od kwietnia 2019 i obejmują wsparcie w zakresie strategii marki oraz działań komunikacyjnych.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.