logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagrodzone osiedle Botanica w nowej kampanii Invest Komfort

  PR 02.12.2020, przeczytano 262 razy

Kampania reklamowa autorstwa Communication Unlimited promuje docenione w prestiżowym konkursie European Property Awards gdańskie osiedle Botanica.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagrodzone-osiedle-botanica-w-nowej-kampanii-invest-komfort,389406,artykul.html

Botanica w trójmiejskim Jelitkowie jest kameralnym osiedlem położonym wśród zieleni, zaledwie 400 m od morza. Tak jak we wszystkich swoich inwestycjach, tak i tutaj Invest Komfort zadbał o każdy detal.

- Osiedle jest dopracowane w najdrobniejszych szczegółach. Przyciągające oko budynki zaprojektowane przez Marka Łańcuckiego (Pracownia MAARTE)otula bujny ogród z aż 18 tys. nasadzeń. Mieszkańcy mogą korzystać m.in. z sauny, strefy spa oraz sali klubowej wyposażonej w stół bilardowy – mówi Anna Tuzek, dyrektor marketingu Invest Komfort.

Efektem tych starań było zdobycie przez osiedle Botanica tytułu Award Winner w prestiżowym konkursie European Property Awards. Jury, w którym zasiadają m.in. członkowie brytyjskiej Izby Lordów, doceniło oryginalną architekturę, niezwykły design oraz innowacyjność projektu, a także najwyższą jakość materiałów i wykonania.

Najnowsza kampania podkreśla unikalne cechy osiedla.

- Wyjątkowość inwestycji Botanica opiera się na zanurzeniu budynków w zieleni. Dlatego konsekwentnie budujemy tę markę, opierając się na skojarzeniu z bujną roślinnością, która wizualnie dominuje w materiałach komunikacyjnych. Pokazujemy odbiorcom, jak ogród na zewnątrz koresponduje z roślinami we wnętrzach, tworząc fantastyczne miejsca do wypoczynku i relaksu – opowiada o kampanii Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Obecna w prasie oraz digitalu kampania inwestycji Botanica, to kolejny etap współpracy firmy Invest Komfort z Communication Unlimited. Wspólne działania trwają od kwietnia 2019 i obejmują wsparcie w zakresie strategii marki oraz działań komunikacyjnych.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niewidzialna przemoc – SOS Wioski Dziecięce z nową kampanią społeczną o cyberprzemocy wśród nastolatków
Prawie połowa polskich nastolatków doświadczyła agresji w internecie, a 39% z nich nie powiedziało o tym nikomu. Dlaczego? Na to pytanie starają się odpowiedzieć eksperci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce i Państwowego Instytutu Badawczego NASK we wspólnej kampanii pod hasłem: „Przemoc w internecie zostawia niewidzialne rany”.
Kolejny rok z rzędu More Bananas wspiera markę Pracuj.pl marketingowo. Krakowska agencja jest odpowiedzialna za kreacje na Facebooku i Instagramie, kampanie z influencerami oraz produkcje audio i wideo.
Blum w trasie online - event w czasach pandemii
Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.
Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce
Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764