logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nairobia - agencja SF1 zmienia nazwę

  PR 11.12.2011, przeczytano 4835 razy

SF1, agencja marketingu zintegrowanego, finalizując proces zamian - zmienia swoją nazwę na NAIROBIA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nairobia---agencja-sf1-zmienia-nazwe,14142,artykul.html

„Zmiana jest postawieniem „kropki nad i” i zamknięciem procesu transformacji jaką przez ostatnie 3 lata przechodziła agencja SF1. Z tworu specjalizującego się głównie we wsparciu sprzedaży, staliśmy się wiodącą agencją na rynku, świadczącą pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Regularnie tworzymy: kampanie zintegrowane, spoty TV, interactive, POS marketing, promocje sprzedaży, programy motywacyjne i lojalnościowe” – mówi Jacek Gliniak, General Manager agencji.

Jedne z ostatnich realizacji made in NAIROBIA to m.in.: odświeżenie wizerunku marki MK Cafe kampanią „See the taste”, pierwsze w historii marki Nikon dedykowane tylko dla polskiego rynku spoty TV będące częścią kampanii promocyjnej “Wykrywacz Prezentów” opracowanej od podstaw przez agencję. NAIROBIA została także wyróżniona w tegorocznym konkursie Agencja Roku Marketingu Zintegrowanego przyznanego przez magazyn MiMP oraz SMG/KRC.

„Cieszę się, że nie tylko poszerzamy nasze kompetencje, ale że klienci obdarzają nas coraz większym zaufaniem, czego dowodem jest ich stale powiększające się grono. Dzięki nim także odnotowaliśmy trzykrotny wzrost wyniku finansowego rok do roku, a nasz zespól agencyjny liczy obecnie 30 osób.” – dodaje Gliniak.

Źródło: Nairobia, SF1

www.nairobia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764