13.05 ruszyła kampania Nikon promująca lornetki ACULON. Podjęliśmy próbę odczarowania zapomnianych lornetek i przywrócenia ich do miana pożądanego gadżetu, dzięki któremu możemy zobaczyć więcej.. być bliżej.. być trendy!
Za pomocą metafory - ptaka, który ma w sobie dużo pozytywnych emocji (wolność, doskonały wzrok, gracja, styl) kreujemy „Miejskie Ptaki”, oddające wizerunek wyjątkowych ludzi, którzy dzięki lornetce mogą zobaczyć więcej detali otaczającego ich świata – mówi Weronika Sołtysiak – strategic planner w agencji Nairobia.
Kampanii towarzyszy promocja pod hasłem „Pokaż jakim jesteś miejskim ptakiem oraz nadaj mu miejską ptasią nazwę”. Z pośród nadesłanych zgłoszeń wybrane zostaną te najciekawsze i najbardziej kreatywne. Nagrodą są vouchery na wycieczkę, koncerty i zakupy modowe.
Nairobia jest autorem strategii komunikacji, kreacji oraz odpowiada za całościową egzekucję kampanii, w tym za realizację sesji zdjęciowej prezentującej 4 odsłony tytułowych miejskich ptaków. Ponadto przygotowała reklamę do prasy, stronę www, bannery do Internetu i produkcję materiałów POS, za których dystrybucję i ekspozycję w punktach sprzedaży odpowiada SF1. Media zaplanował i kupił Dom Mediowy Maxus. Partnerem akcji jest Eventim.pl
Źródło: Nairobia