logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nairobia odczarowuje lornetki Nikon

  PR 13.05.2013, przeczytano 2080 razy
ilustracjastrzałka

13.05 ruszyła kampania Nikon promująca lornetki ACULON. Podjęliśmy próbę odczarowania zapomnianych lornetek i przywrócenia ich do miana pożądanego gadżetu, dzięki któremu możemy zobaczyć więcej.. być  bliżej.. być trendy!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nairobia-odczarowuje-lornetki-nikon,18677,artykul.html

Za pomocą metafory - ptaka, który ma w sobie dużo pozytywnych emocji  (wolność, doskonały wzrok, gracja, styl) kreujemy „Miejskie Ptaki”, oddające wizerunek wyjątkowych ludzi, którzy dzięki lornetce mogą zobaczyć więcej detali otaczającego ich świata – mówi  Weronika Sołtysiak – strategic planner  w agencji  Nairobia.

Kampanii towarzyszy promocja pod hasłem „Pokaż jakim jesteś miejskim ptakiem oraz nadaj mu miejską ptasią nazwę”. Z pośród nadesłanych zgłoszeń wybrane zostaną te najciekawsze i najbardziej kreatywne. Nagrodą są vouchery na wycieczkę, koncerty i zakupy modowe.

Nairobia jest autorem strategii komunikacji, kreacji oraz odpowiada za całościową egzekucję kampanii, w tym za realizację sesji zdjęciowej prezentującej 4 odsłony tytułowych miejskich ptaków. Ponadto przygotowała reklamę do prasy, stronę www, bannery do Internetu i  produkcję materiałów POS, za których dystrybucję i ekspozycję w punktach sprzedaży odpowiada SF1. Media  zaplanował i kupił Dom Mediowy  Maxus.  Partnerem akcji jest Eventim.pl

Źródło: Nairobia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Nikon wprowadza cztery typy kreatywnych tabel LUT i jeden typ technicznej tabeli LUT, opracowanych we współpracy z firmą RED. Wszystkie są dostępne bezpłatnie i mogą być wykorzystywane do obróbki kolorystycznej materiałów wideo zarejestrowanych w formacie N-Log aparatami bezlusterkowymi firmy Nikon1. Ponadto można je również wczytać do...
Celebracja smaku w kampanii Alpro
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału1, wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni...
Metody na stres w kampanii Persen
Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.
Canon: plotery Arizona 1300 z technologią FLXflow
Canon ogłosił wprowadzenie technologii FLXflow do serii ploterów płaskich Arizona 1300, oferując nowe funkcje, które znacząco zwiększają wydajność i produktywność urządzeń. Nowa technologia, wcześniej znana jako FLOW, oferuje nie tylko funkcję „Hold” (przytrzymywanie materiału na stole bez podziału na strefy), ale także opcjonalne funkcje...
Trzy maszyny Agfa w firmie Reklamepartner
Firma Reklamepartner Graphics z Sofiemyr (Norwegia), zainwestowała ostatnio w dwie nowe maszyny wielkoformatowe Agfa – Avinci CX3200 i Oberon RTR 3300. W sumie posiada obecnie trzy rozwiązania inkjetowe tego dostawcy. Oznacza to, że niemal cała realizowana tu produkcja poligraficzna bazuje na maszynach Agfa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764