logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nairobia Wschodzącą Gwiazdą rynku reklamy wg M&MP

  PR 04.07.2012, przeczytano 1376 razy

Agencja NAIROBIA otrzymała wyróżnienie w konkursie „Agencje Marketingu Zintegrowanego 2012”, prowadzonym przez Media & Marketing Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nairobia-wschodzaca-gwiazda-rynku-reklamy-wg-mandmp,16010,artykul.html

Podczas tegorocznej gali Golden Arrow redakcja Media & Marketing Polska nagrodziła trzy agencje marketingu zintegrowanego - NAIROBIA została ogłoszona „Wschodzącą Gwiazdą”. Uzasadnieniem wyróżnienia są zrealizowane w ostatnim roku przez agencję kampanie, między innymi dla marek Nikon oraz MK Cafe, a także ponadprzeciętne oceny klientów agencji, dot. jakości jej serwisu. Agencja zwróciła na siebie uwagę również dzięki dynamicznemu rozwojowi oraz imponującym przychodom rok do roku.

To już druga nagroda w corocznym konkursie na Agencję Roku Marketingu Zintegrowanego, przyznana NAIROBII przez M&MP. Rok temu agencja otrzymała wyróżnienie za udaną transformację.

Nagroda jest dla nas potwierdzeniem dobrze wykonywanej pracy. Charakteryzuje nas przede wszystkim niestandardowe podejście do potrzeb klienta. Taki model działania owocuje projektami, które są pozytywnie odbierane na rynku, a także zadowoleniem naszych partnerów” – mówi Jacek Gliniak – General Manager agencji NAIROBIA.

Wśród laureatów konkursu na Agencje Roku Marketingu Zintegrowanego 2012 znalazły się również Focus Media Group oraz Tequila Polska.

Źródło: Nairobia

www.nairobia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764