logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najbardziej kreatywne agencje i marki na Twitterze w Polsce

  PR 09.02.2017, przeczytano 1856 razy
ilustracjastrzałka

Twitter od 10 lat jednoczy świat wokół elektryzujących tematów i stawia swoich użytkowników w centrum globalnych wydarzeń. Polskie marki i agencje coraz odważniej prowadzą komunikację w tym medium. 140 Media Agency, oficjalny przedstawiciel reklamowy Twittera w Polsce, postanowił wyróżnić działania komunikacyjne i reklamowe marek i agencji w 2016 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najbardziej-kreatywne-agencje-i-marki-na-twitterze-w-polsce,31396,artykul.html

Od powstania Twittera, w 2006 roku, na całym świecie jego użytkownicy wysłali już ponad 500 miliardów tweetów. Polscy użytkownicy są ważną częścią społeczności skupionej wokół 140 znaków. Wiele działań reklamowych na polskim Twitterze świadczy o kreatywnym podejściu i podążaniu za trendami w celu angażowania użytkowników. 140 Media Agency od 2 lat obserwuje i wspiera dynamiczny rozwój działań komunikacyjnych i aktywność reklamową na Twitterze:

– Postanowiliśmy oficjalnie nagrodzić marki i agencje, których aktywność w 2016 roku wyróżniała się pod względem kreatywności i innowacyjności. Z wielką satysfakcją śledziliśmy rozwój działań reklamowych i jesteśmy przekonani, że 2017 rok przyniesie jeszcze więcej kreatywnych kampanii wykorzystujących potencjał Twittera – przekonuje Rafał Janik, CEO 140 Media Agency.

Oficjalny przedstawiciel reklamowy Twittera wyróżnił działania marek i agencji w 7 kategoriach:

Kategoria: #VideoFirst

Według analizy Twittera prawdopodobieństwo zaangażowania treściami wideo jest 6 razy wyższe niż wpisem ze zdjęciami i 3 razy wyższe niż tweeta z GIF-em. Kampanie zgodne z trendami prowadzi @adidasPL, który otrzymał wyróżnienie za wykorzystywanie natywnych formatów wideo w kampaniach.

Działania marki na Twitterze wspiera agencja Isobar Poland i dom mediowy Carat.

Kategoria: #MobileFirst

Twitter jest platformą pozwalającą wykorzystać potencjał mobile marketingu. Platforma gamingowa, @G2A_com świetnie wpisuje się w ten trend. Otrzymała nagrodę w kategorii #MobileFirst za prowadzenie efektywnych kampanii w mobilu w skali globalnej.

Kategoria: #TrendSetter

Statuetkę otrzymał @Plus_Polska za wykorzystywanie Promowanych Trendów w promocji nowych ofert i usług, dzięki czemu marka buduje maksymalny zasięg i zaangażowanie w kluczowych momentach swojej kampanii. Promowane Trendy są formatem premium na Twitterze, z którego coraz częściej korzystają reklamodawcy.

Działania marki na Twitterze wspiera agencja Vizeum Polska.

Kategoria: #CreativeClient

W tej kategorii wyróżnienie otrzymał @Samsung_Polska za wykorzystanie kreatywnych formatów reklamowych, takich jak: wideo czy gify 3D. @Samsung_Polska tworzy różne wersje materiałów wideo atrakcyjne dla użytkowników.

Działania marki na Twitterze wspiera agencja mediowa Starcom.

Kategoria: #CreativeAgency

Zespół 140 Agency w dedykowanej agencjom kategorii nagrodził GroupM Connect za zainteresowanie nowymi formatami i proponowanie ich klientom. Agencja ma ogromną wiedzę o platformie i formatach reklamowych i ciągle rozwija umiejętności w tym zakresie.

Kategoria: #InnovativeClient

W tej kategorii statuetka trafiła do firmy @getresponse za wykorzystywanie reklamy na Twitterze w kampaniach sprzedażowych i korzystanie z nowoczesnych narzędzi analitycznych. 140 Media Agency wyróżniło @getresponse także za prowadzenie kampanii zgodnie z best practices Twittera.

Kategoria: #InnovativeAgency

W ostatniej kategorii 140 Media Agency wyróżniło agencję Isobar Poland za innowacyjne podejście do komunikacji na Twitterze i gotowość do poznawania nowych rozwiązań i trendów. Agencja korzysta z formatów reklamowych premium, takich jak: Promowane Trendy i wideo.

– Gratulujemy laureatom i życzymy agencjom i markom licznych sukcesów w działaniach na Twitterze – mówi Rafał Janik, CEO 140 Media Agency.

Źródło: 140 Media Agency

www.140media.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764