logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najbardziej kreatywne agencje i marki na Twitterze w Polsce

  PR 09.02.2017, przeczytano 2046 razy
ilustracjastrzałka

Twitter od 10 lat jednoczy świat wokół elektryzujących tematów i stawia swoich użytkowników w centrum globalnych wydarzeń. Polskie marki i agencje coraz odważniej prowadzą komunikację w tym medium. 140 Media Agency, oficjalny przedstawiciel reklamowy Twittera w Polsce, postanowił wyróżnić działania komunikacyjne i reklamowe marek i agencji w 2016 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najbardziej-kreatywne-agencje-i-marki-na-twitterze-w-polsce,31396,artykul.html

Od powstania Twittera, w 2006 roku, na całym świecie jego użytkownicy wysłali już ponad 500 miliardów tweetów. Polscy użytkownicy są ważną częścią społeczności skupionej wokół 140 znaków. Wiele działań reklamowych na polskim Twitterze świadczy o kreatywnym podejściu i podążaniu za trendami w celu angażowania użytkowników. 140 Media Agency od 2 lat obserwuje i wspiera dynamiczny rozwój działań komunikacyjnych i aktywność reklamową na Twitterze:

– Postanowiliśmy oficjalnie nagrodzić marki i agencje, których aktywność w 2016 roku wyróżniała się pod względem kreatywności i innowacyjności. Z wielką satysfakcją śledziliśmy rozwój działań reklamowych i jesteśmy przekonani, że 2017 rok przyniesie jeszcze więcej kreatywnych kampanii wykorzystujących potencjał Twittera – przekonuje Rafał Janik, CEO 140 Media Agency.

Oficjalny przedstawiciel reklamowy Twittera wyróżnił działania marek i agencji w 7 kategoriach:

Kategoria: #VideoFirst

Według analizy Twittera prawdopodobieństwo zaangażowania treściami wideo jest 6 razy wyższe niż wpisem ze zdjęciami i 3 razy wyższe niż tweeta z GIF-em. Kampanie zgodne z trendami prowadzi @adidasPL, który otrzymał wyróżnienie za wykorzystywanie natywnych formatów wideo w kampaniach.

Działania marki na Twitterze wspiera agencja Isobar Poland i dom mediowy Carat.

Kategoria: #MobileFirst

Twitter jest platformą pozwalającą wykorzystać potencjał mobile marketingu. Platforma gamingowa, @G2A_com świetnie wpisuje się w ten trend. Otrzymała nagrodę w kategorii #MobileFirst za prowadzenie efektywnych kampanii w mobilu w skali globalnej.

Kategoria: #TrendSetter

Statuetkę otrzymał @Plus_Polska za wykorzystywanie Promowanych Trendów w promocji nowych ofert i usług, dzięki czemu marka buduje maksymalny zasięg i zaangażowanie w kluczowych momentach swojej kampanii. Promowane Trendy są formatem premium na Twitterze, z którego coraz częściej korzystają reklamodawcy.

Działania marki na Twitterze wspiera agencja Vizeum Polska.

Kategoria: #CreativeClient

W tej kategorii wyróżnienie otrzymał @Samsung_Polska za wykorzystanie kreatywnych formatów reklamowych, takich jak: wideo czy gify 3D. @Samsung_Polska tworzy różne wersje materiałów wideo atrakcyjne dla użytkowników.

Działania marki na Twitterze wspiera agencja mediowa Starcom.

Kategoria: #CreativeAgency

Zespół 140 Agency w dedykowanej agencjom kategorii nagrodził GroupM Connect za zainteresowanie nowymi formatami i proponowanie ich klientom. Agencja ma ogromną wiedzę o platformie i formatach reklamowych i ciągle rozwija umiejętności w tym zakresie.

Kategoria: #InnovativeClient

W tej kategorii statuetka trafiła do firmy @getresponse za wykorzystywanie reklamy na Twitterze w kampaniach sprzedażowych i korzystanie z nowoczesnych narzędzi analitycznych. 140 Media Agency wyróżniło @getresponse także za prowadzenie kampanii zgodnie z best practices Twittera.

Kategoria: #InnovativeAgency

W ostatniej kategorii 140 Media Agency wyróżniło agencję Isobar Poland za innowacyjne podejście do komunikacji na Twitterze i gotowość do poznawania nowych rozwiązań i trendów. Agencja korzysta z formatów reklamowych premium, takich jak: Promowane Trendy i wideo.

– Gratulujemy laureatom i życzymy agencjom i markom licznych sukcesów w działaniach na Twitterze – mówi Rafał Janik, CEO 140 Media Agency.

Źródło: 140 Media Agency

www.140media.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aktywność prezesów największych spółek giełdowych na LinkedIn
Agencja On Board Think Kong zdecydowała się przeanalizować profile prezesów ze 100 największych polskich spółek giełdowych pod kątem ich komunikacji na Linkedinie. Z zestawienia wynika, że 67 liderów posiada na nim konto, jednak sama obecność na platformie to tylko ułamek sukcesu – większość CEO nie wykorzystuje w pełni możliwości komunikacyjnych...
Polska znajduje się na trzecim miejscu w Europie pod względem narażenia na cyberataki sponsorowane przez obce państwa. Zbliżające się wybory mogą więc stać się polem bitwy w cyberprzestrzeni. Czy w erze deepfake'ów możemy być o nie spokojni? Jak rozpoznać manipulacje i jak się przed nimi bronić?
Na finał 1. tury wyborów prezydenckich Grupa ZPR Media przygotowała aż dwa wieczory wyborcze: „Super Expressu” i Super Ringu – kanału publicystycznego na You Tubie. Oprócz tego przed ciszą wyborczą nadane zostaną specjalne wydania formatów wideo.
Wybory 2025: ponad połowa Polaków nie zna pojęcia „deepfake”
Wybory prezydenckie zbliżają się wielkimi krokami. To wydarzenie, które w naturalny sposób przyciąga uwagę opinii publicznej, ale także cyberprzestępców. Mogą oni, działając w ramach zleceń lub realizując własne cele, podejmować różne działania, aby zakłócić przebieg kampanii oraz samych wyborów. Przestępcy coraz chętniej...
Ostatni tydzień kampanii prezydenckiej w RMF FM
RMF FM wprowadza zmiany i specjalne wydania programów na antenie, by jak najlepiej relacjonować dla słuchaczy ostatnie dni kampanii. W trakcie tygodnia nie zabraknie rozmów z kandydatami, analiz ekspertów i najświeższego sondażu poparcia. W niedzielę RMF FM i Radio RMF24 zapraszają na „Wieczór Wyborczy”, prowadzony przez Tomasza Terlikowskiego i Tomasza Staniszewskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764