logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najbardziej kreatywne kampanie rekrutacyjne – kolejna edycja „Liderów Rekrutacji”

  PR 22.09.2021, przeczytano 401 razy
ilustracjastrzałka

Poszukiwanie i pozyskiwanie talentów na rynku pracy w wielu branżach nie należy do najłatwiejszych. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, część firm stawia na nieszablonowe i kreatywne kampanie rekrutacyjne, często wykorzystując do tego szerokie możliwości, jakie dają media społecznościowe oraz marketing internetowy. Wyróżniające się, nieszablonowe rekrutacje mogą zostać nagrodzone, bo właśnie wystartowała kolejna edycja „Liderów Rekrutacji” OLX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najbardziej-kreatywne-kampanie-rekrutacyjne-%E2%80%93-kolejna-edycja-_liderow-rekrutacji_,393100,artykul.html

Jednym ze skutków konieczności przejścia naszego życia i pracy do online, był m.in. wzrost znaczenia branży e-commerce. Do internetu na coraz większą skalę przechodzą także procesy rekrutacyjne – rozmowy z kandydatami od miesięcy przeprowadzane są głównie w formule online, podobnie jak promocja rekrutacji.

Aby zaciekawić kandydata o wysokim potencjale do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, potrzeba ciekawego pomysłu, interesującej oferty i odpowiedniego wizerunku pracodawcy, który przekona do aplikowania na oferowane stanowisko. Nad tym ostatnim coraz więcej firm pracuje przy użyciu nietypowych kampanii rekrutacyjnych, które mają na celu nie tylko znaleźć największe talenty na rynku, ale również przedstawić największe plusy organizacji, zwracając uwagę na oryginalny employer branding.

20 września ruszył konkurs „Liderzy Rekrutacji” – doceniający najlepsze kampanie rekrutacyjne w Polsce. Wydarzenie ma otwartą formułę: do udziału zapraszani są pracodawcy, działy HR, agencje reklamowe i employer brandingowe, agencje pracy tymczasowej i zatrudnienia, headhunterzy oraz wszyscy autorzy oraz pomysłodawcy kampanii rekrutacyjnych. Najlepsze projekty zostaną nagrodzone w trzech kategoriach.

Kategorie konkursu „Liderzy Rekrutacji”:

  • Innowacyjność – kampanie rekrutacyjne przeprowadzane w nietypowych miejscach, w nowatorski sposób wykorzystujące tradycyjne metody rekrutacyjne. Ubiegłoroczny zwycięzca: Zaszyfrowani – CONTMAN
  • Kreatywność – pomysłowe i oryginalne kampanie rekrutacyjne odbiegające od standardowego procesu pozyskiwania pracowników, wyróżniające się na tle konkurencji. Ubiegłoroczny zwycięzca: CEO for One Month – Adecco Poland Sp. z o.o.
  • Efektywność – kategoria przeznaczona do tych zgłoszeń, które osiągają wysoką skuteczność i realizują założone cele rekrutacyjne na satysfakcjonującym poziomie. Ubiegłoroczny zwycięzca: Akademia Budimex – Budimex

Tegoroczne jury składa się z praktyków i specjalistów, mających wieloletnie doświadczenie i szeroką, branżową wiedzę. W jego skład wchodzą:

  • Przewodniczący jury: Paweł Świderski – Dyrektor kategorii Praca w OLX.
  • Adam Anczykowski – Recruiter w Grupie OLX,
  • Agata Matczak – Internal Recruiter w Grupie OLX,
  • Marlena Charlińska – HR Manager, rekruter,
  • Angelika Chimkowska – strateg social sellingu i silnych marek,
  • Maja Gojtowska – doradca wspierający firmy w zakresie budowania wizerunku i komunikacji,
  • Donata Herman-Marciniak – ekspert ds. prawa pracy, Liderka Kampanii Niezwalniam.pl,
  • Anna Macnar – CEO w HRM Institute,
  • Kinga Makowska – współzałożycielka agencji HRrebels,
  • Regina May – trener, HR Business Partner, Doradca Zawodowy,
  • Zuzanna Piechowicz – trenerka umiejętności miękkich, związana od 2008 r. z Radiem TOK FM,
  • Anna Pruczkowska – Recruitment Specialist w Grupie OLX,
  • Monika Smulewicz – HR na szpilkach,
  • Kasia Tang – trenerka rekrutacji, social media i wyszukiwania kandydatów w sieci,
  • Joanna Tonkowicz – Managing Partner, Absolvent Consulting,
  • Barbara Zych – CEO Employer Branding Institute.

Formularz zgłoszeniowy oraz wszystkie najważniejsze i najświeższe informacje o konkursie „Liderzy rekrutacji” można znaleźć na stronie www.olxknowhow.pl.

Zgłoszenia można wysyłać do 3 listopada 2021 r.

Podobnie jak przed rokiem, laureatów konkursu poznamy podczas OLX Know How 2022 – wyjątkowego wydarzenia, skierowanego do wszystkich specjalistów i osób związanych z branżą HR, podczas którego będzie można dyskutować o rozwiązaniach w tym obszarze.

Źródło: OLX

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Graduation Projects 2021 - zgłoszenia do końca miesiąca
Zapraszamy do wzięcia udziału w 20. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich. Prace w postaci ilustracji i krótkiego opisu można wgrywać do 31 października 2021 roku za pomocą formularza zgłoszeniowego.
The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. nagrodzi autorów najciekawszych ekspozycji dla swoich produktów
Do rywalizacji w konkursie „Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” mogą przystąpić studenci kierunków artystycznych, technicznych oraz marketingowych, ale także osoby kreatywne, interesujące się szeroko pojętym projektowaniem użytkowym, designem i marketingiem. Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie nowoczesnej ekspozycji dla...
Konkurs na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch
2. edycja Konkursu na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch za nami. 14 października br. ogłoszono wyniki konkursu skierowanego do grafików - osób zarówno profesjonalnie zajmujących się projektowaniem graficznym, jak i amatorów. Główną nagrodę w postaci 5 tys. przyznano Antoninie Janus-Szybist za pracę pn. Solaris.
W konkursie Power of Content Marketing Awards 2021, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ING otrzymał Grand Prix. Bank został uznany za trendsettera technologii, formatów i contentu oraz otrzymał 9 nagród, w tym aż 7 złotych. Nagrody za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe wręczono już po raz trzynasty.
Globalny konkurs Samsung #Bespokedesignedbyyou rozstrzygnięty – zobacz zwycięskie projekty
Zadaniem dla uczestników globalnego konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou, który wystartował 7 lipca br., było stworzenie własnej wersji modułowej lodówki Bespoke. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 12 pażdziernika w mediach społecznościowych marki. Na drugim miejscu, na ponad 1581 nadesłanych zgłoszeń, znalazła się projektantka z Polski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764