logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najbardziej kreatywne kampanie rekrutacyjne – kolejna edycja „Liderów Rekrutacji”

  PR 22.09.2021, przeczytano 1273 razy
ilustracjastrzałka

Poszukiwanie i pozyskiwanie talentów na rynku pracy w wielu branżach nie należy do najłatwiejszych. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, część firm stawia na nieszablonowe i kreatywne kampanie rekrutacyjne, często wykorzystując do tego szerokie możliwości, jakie dają media społecznościowe oraz marketing internetowy. Wyróżniające się, nieszablonowe rekrutacje mogą zostać nagrodzone, bo właśnie wystartowała kolejna edycja „Liderów Rekrutacji” OLX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najbardziej-kreatywne-kampanie-rekrutacyjne-%E2%80%93-kolejna-edycja-_liderow-rekrutacji_,393100,artykul.html

Jednym ze skutków konieczności przejścia naszego życia i pracy do online, był m.in. wzrost znaczenia branży e-commerce. Do internetu na coraz większą skalę przechodzą także procesy rekrutacyjne – rozmowy z kandydatami od miesięcy przeprowadzane są głównie w formule online, podobnie jak promocja rekrutacji.

Aby zaciekawić kandydata o wysokim potencjale do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, potrzeba ciekawego pomysłu, interesującej oferty i odpowiedniego wizerunku pracodawcy, który przekona do aplikowania na oferowane stanowisko. Nad tym ostatnim coraz więcej firm pracuje przy użyciu nietypowych kampanii rekrutacyjnych, które mają na celu nie tylko znaleźć największe talenty na rynku, ale również przedstawić największe plusy organizacji, zwracając uwagę na oryginalny employer branding.

20 września ruszył konkurs „Liderzy Rekrutacji” – doceniający najlepsze kampanie rekrutacyjne w Polsce. Wydarzenie ma otwartą formułę: do udziału zapraszani są pracodawcy, działy HR, agencje reklamowe i employer brandingowe, agencje pracy tymczasowej i zatrudnienia, headhunterzy oraz wszyscy autorzy oraz pomysłodawcy kampanii rekrutacyjnych. Najlepsze projekty zostaną nagrodzone w trzech kategoriach.

Kategorie konkursu „Liderzy Rekrutacji”:

  • Innowacyjność – kampanie rekrutacyjne przeprowadzane w nietypowych miejscach, w nowatorski sposób wykorzystujące tradycyjne metody rekrutacyjne. Ubiegłoroczny zwycięzca: Zaszyfrowani – CONTMAN
  • Kreatywność – pomysłowe i oryginalne kampanie rekrutacyjne odbiegające od standardowego procesu pozyskiwania pracowników, wyróżniające się na tle konkurencji. Ubiegłoroczny zwycięzca: CEO for One Month – Adecco Poland Sp. z o.o.
  • Efektywność – kategoria przeznaczona do tych zgłoszeń, które osiągają wysoką skuteczność i realizują założone cele rekrutacyjne na satysfakcjonującym poziomie. Ubiegłoroczny zwycięzca: Akademia Budimex – Budimex

Tegoroczne jury składa się z praktyków i specjalistów, mających wieloletnie doświadczenie i szeroką, branżową wiedzę. W jego skład wchodzą:

  • Przewodniczący jury: Paweł Świderski – Dyrektor kategorii Praca w OLX.
  • Adam Anczykowski – Recruiter w Grupie OLX,
  • Agata Matczak – Internal Recruiter w Grupie OLX,
  • Marlena Charlińska – HR Manager, rekruter,
  • Angelika Chimkowska – strateg social sellingu i silnych marek,
  • Maja Gojtowska – doradca wspierający firmy w zakresie budowania wizerunku i komunikacji,
  • Donata Herman-Marciniak – ekspert ds. prawa pracy, Liderka Kampanii Niezwalniam.pl,
  • Anna Macnar – CEO w HRM Institute,
  • Kinga Makowska – współzałożycielka agencji HRrebels,
  • Regina May – trener, HR Business Partner, Doradca Zawodowy,
  • Zuzanna Piechowicz – trenerka umiejętności miękkich, związana od 2008 r. z Radiem TOK FM,
  • Anna Pruczkowska – Recruitment Specialist w Grupie OLX,
  • Monika Smulewicz – HR na szpilkach,
  • Kasia Tang – trenerka rekrutacji, social media i wyszukiwania kandydatów w sieci,
  • Joanna Tonkowicz – Managing Partner, Absolvent Consulting,
  • Barbara Zych – CEO Employer Branding Institute.

Formularz zgłoszeniowy oraz wszystkie najważniejsze i najświeższe informacje o konkursie „Liderzy rekrutacji” można znaleźć na stronie www.olxknowhow.pl.

Zgłoszenia można wysyłać do 3 listopada 2021 r.

Podobnie jak przed rokiem, laureatów konkursu poznamy podczas OLX Know How 2022 – wyjątkowego wydarzenia, skierowanego do wszystkich specjalistów i osób związanych z branżą HR, podczas którego będzie można dyskutować o rozwiązaniach w tym obszarze.

Źródło: OLX

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764