logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najbardziej lubiane marki bieliźniane na Facebooku i Instagramie

  PR 13.02.2017, przeczytano 706 razy

Walentynki nie mogą pozostać niezauważone. Szczególnie aktywna w okresie walentynkowym jest branża bieliźniana. NapoleonCat postanowił sprawdzić, które marki zdobyły serca użytkowników Facebooka i Instagrama oraz jakie akcje prowadzą w tych kanałach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najbardziej-lubiane-marki-bielizniane-na-facebooku-i-instagramie,31432,artykul.html

Bielizna na Facebooku

#1 Victoria’s Secret

Najpopularniejszą marką jest Victoria’s Secret, gromadząc prawie 28 mln fanów na Facebooku oraz prawie 51 mln obserwujących na Instagramie. Victoria’s Secret na Facebooku do Walentynek nawiązuje już od pierwszej połowy stycznia. Na facebookowej stronie marki publikowane są liczne posty ze zdjęciami i filmami promującymi specjalnie przygotowaną walentynkową kolekcję.

#2 Intimissimi

Drugie miejsce zajmuje Intimissimi z ponad 2,5 mln rzeszą facebookowych fanów. Marka również prowadzi liczne działania promocyjne na Facebooku, wyróżniając je tagiem #kissmevalentine. Intimissimi również proponuje dedykowaną kolekcję, promując ją w albumach i w pojedynczych postach, prowadzi także płatną kampanię reklamową. Tu, wyjątkowo, promowana jest również kolekcja męska.

#3 Oysho

Trzecie miejsce na Facebooku przypadło marce Oysho, która jest lubiana przez ponad 2,4 mln użytkowników. Patrząc na facebookową stronę tego brandu łatwo można zauważyć iż nie prowadzi bardzo intensywnej komunikacji, wykorzystującej święto zakochanych. Oysho nie stosuje żadnego hashtagu, nie proponuje specjalnych aplikacji, ani zestawu porad na prezenty walentynkowe, ani nawet nie udostępnia albumu z dedykowaną kolekcją.

Bielizna na Instagramie

Victoria’s Secret podbiła również serca instragramowiczów, wyprzedzając markę For love & lemons oraz Oysho. W dziesiątce najpopularniejszych znalazły się również: Intimissimi, Aerie, Agent Provocateur, etam, La Perla, Women Secret oraz Hunkemoller.

#1 Victoria’s Secret

Na instagramowym profilu Victoria’s Secret od jakiegoś czasu zdecydowanie dominuje czerwień, zdjęcia i filmiki z walentynkową kolekcją bielizny, perfumami, czy ozdobione serduszkami. Marka udostępniła również dedykowaną aplikację oraz prowadzi liczne akcje promocyjne, oferując zniżki, czy dodatkowe prezenty do dokonanych zakupów walentynkowych. Publikowanym treściom nawiązującym do dnia zakochanych towarzyszy hashtag #XOXOVictoria.

#2 For love & lemons

Drugie miejsce na Instagramie zajmuje marka For love & lemons. Jej Instagramowy profil wygląda jednak zupełnie inaczej. Tutaj znajdziemy zdecydowanie mniej typowo walentynkowych zdjęć z czerwoną bielizną, czy symbolicznych serduszek. Tego typu treści były publikowane głównie na początku lutego i to właśnie wtedy na instagramowym feedzie tego brandu zdecydowanie się zaczerwieniłoJ . W działaniach nawiązujących do dnia zakochanych marka używa hashtaga #VDAY17

#3 Oysho

Ścisłą instagramową czołówkę zamyka, podobnie jak w przypadku Facebooka, marka Oysho. Próżno szukać na jej profilu zdjęć z czerwoną bielizną, czy grafik ozdobionych serduszkami. Na pierwszy rzut oka wygląda na to, że marka zupełnie nie nawiązuje do Walentynek. Nie używa też żadnego walentynkowego hashtaga. Wczytując się jednak w treść postów można znaleźć odniesienia do święta zakochanych. Choćby powtarzające się hasła: Love Inspiration, in love with…, z miłości do…, czy nazwa nowej kolekcji LOVE – TO – WEAR.

Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764