logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Najciekawsze kampanie w branży inwestycji luksusowych w 2018 roku

  PR 03.01.2019, przeczytano 951 razy
Autor - Maciej Zaremba, Digital Media Planner w ClickAd Interactive

Kampania promocyjna inwestycji Mennica Residence opierająca się na geotrappingu. Działania targetowane były na wybrane eventy, skupiające biznesmenów z Europy Środkowej. Osobom uczestniczącym w wyselekcjonowanych przez ClickAd wydarzeniach, na urządzeniach mobilnych wyświetlała się reklama display, zachęcająca do zapoznania się ze szczegółami projektu. Efektem kampanii był znaczny wzrost sprzedaży dostępnych apartamentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najciekawsze-kampanie-w-branzy-inwestycji-luksusowych-w-2018-roku,380672,artykul.html

Kampania video inwestycji Złota 44, która spotkała się z dużą liczbą reakcji wśród użytkowników. Dzięki połączeniu jakościowego contentu video z szerokim dotarciem, mogliśmy zaobserwować ogromny zasięg zbudowany niewielkim kosztem. Kampania zadziałała prosprzedażowo, zwiększając jednocześnie zakres buzzu marketingowego, pojawiającego się wokół inwestycji, a tym samym znacząco wpływając na jej dotarcie.

3 wydarzenia z 2018 roku najmocniej wpływające na marketing w branży inwestycji luksusowych.

Wydarzenia rynkowe:

  • wzrost cen na rynku mieszkaniowym w Polsce;
  • zmiana tendencji zakupowych Polaków, spowodowana zwiększoną liczbą multimilionerów oraz chęcią dywersyfikacji portfela inwestycji.

Wydarzenie kooperacyjne:

  • wystawa dzieł Wojciecha Fangora w wieżowcu Cosmopolitan – mogliśmy tu zauważyć połączenie dwóch podmiotów, skupiających podobny profil klienta. To przykład współpracy łączącej biznes z grupą docelową pod wspólnym mianownikiem sztuki.

3 najważniejsze wyzwania stojące przed marketingiem w branży inwestycji luksusowych w 2019 roku. Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się mierzyć w 2019 roku?

Branża inwestycji luksusowych będzie miała do pokonania kilka istotnych wyzwań. Trzy najważniejsze to według mnie:

  • ograniczona liczba potencjalnych klientów na rynku;
  • dotarcie do odpowiednich/wyselekcjonowanych użytkowników i personalizacja komunikatów;
  • utrzymanie użytkownika.

Jakie nowinki technologiczne będą miały istotny wpływ na marketing w branży inwestycji luksusowych w Polsce w 2019 roku?

Bardzo szybki rozwój technologiczny buduje przed nami coraz większe możliwości. Jesteśmy w stanie realizować kampanie dokładniej i efektywniej.

Najważniejsze nowinki, mające wpływ na marketing rynku inwestycji luksusowych w nadchodzącym roku to:

  • rozwój geotrappingu oraz dokładniejszych możliwości targetowania kampanii;
  • retargeting użytkowników poprzez email/display/content;
  • utrzymanie użytkownika podczas customer journey.

Źródło: ClickAd Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nadchodzący kryzys wzmocni rynek badań internetowych
Badania internetowe należą do najtańszych i najszybszych znanych metod na rynku. Dają możliwość prostej realizacji nawet międzynarodowych projektów. W 2018 r. przychody branży wyniosły aż 124 mln zł. To niespełna dwa razy więcej niż cztery lata wcześniej. W kryzysie właśnie ten segment najmocniej zyska na znaczeniu. Szukając oszczędności i mogąc zmieniać techniki...
Myśl strategicznie w czasach koronawirusa
Planowanie strategiczne, różne scenariusze, zmiana nawyków konsumentów, nowy język komunikacji... A co zmieni się w online? Czy sprzedaż przenosić się będzie do sieci? – zapraszamy do przeczytania rozmowy z Magdaleną Euejdą - Digital Strategy Manager oraz Tomaszem Sąsiadkiem - Co-Managing Director w Bluerank.
Gospodarka światowa a pandemia - wywiad z Krzysztofem Sadeckim
Jaki wpływ na gospodarkę światową ma w tej chwili koronawirus? Co będzie dalej? O tym, jak pandemia wywraca do góry nogami gospodarkę na świecie rozmawiamy z finansistą i analitykiem biznesowym Krzysztofem Sadeckim.
Pani K! - Felieton Roberta Załupskiego
Światowa superprodukcja „Kryzys czy Pani K” trwa w najlepsze. Ilustracja Andrzeja Pągowskiego do wydania OOH magazine z 2008 r. w tym roku nabiera zgoła innego znaczenia. Europejska panika (mam wrażenie, że reszta świata zachowuje więcej rozsądku) może wywołać kryzys, który w tym roku branży reklamowej i eventowej może dać mocno się we znaki. Może więc warto...
IGRZ - Ustawa krajobrazowa – pięć lat temu…

Uchwały krajobrazowe - stan prac: IGRZ - Ustawa krajobrazowa – pięć lat temu…

Pięć lat temu stwierdziliśmy, że Ustawa krajobrazowa jest zła, ponieważ tak posłowie, jak i senatorowie nie do końca zrozumieli intencje Prezydenta RP, autora projektu ustawy. Mówiliśmy, że nie można stanowić dobrego prawa opierając swoje sądy na powierzchownych ocenach rzeczywistości i koniunkturalnych poglądach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764