Kampania promocyjna inwestycji Mennica Residence opierająca się na geotrappingu. Działania targetowane były na wybrane eventy, skupiające biznesmenów z Europy Środkowej. Osobom uczestniczącym w wyselekcjonowanych przez ClickAd wydarzeniach, na urządzeniach mobilnych wyświetlała się reklama display, zachęcająca do zapoznania się ze szczegółami projektu. Efektem kampanii był znaczny wzrost sprzedaży dostępnych apartamentów.
Kampania video inwestycji Złota 44, która spotkała się z dużą liczbą reakcji wśród użytkowników. Dzięki połączeniu jakościowego contentu video z szerokim dotarciem, mogliśmy zaobserwować ogromny zasięg zbudowany niewielkim kosztem. Kampania zadziałała prosprzedażowo, zwiększając jednocześnie zakres buzzu marketingowego, pojawiającego się wokół inwestycji, a tym samym znacząco wpływając na jej dotarcie.
3 wydarzenia z 2018 roku najmocniej wpływające na marketing w branży inwestycji luksusowych.
Wydarzenia rynkowe:
- wzrost cen na rynku mieszkaniowym w Polsce;
- zmiana tendencji zakupowych Polaków, spowodowana zwiększoną liczbą multimilionerów oraz chęcią dywersyfikacji portfela inwestycji.
Wydarzenie kooperacyjne:
- wystawa dzieł Wojciecha Fangora w wieżowcu Cosmopolitan – mogliśmy tu zauważyć połączenie dwóch podmiotów, skupiających podobny profil klienta. To przykład współpracy łączącej biznes z grupą docelową pod wspólnym mianownikiem sztuki.
3 najważniejsze wyzwania stojące przed marketingiem w branży inwestycji luksusowych w 2019 roku. Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się mierzyć w 2019 roku?
Branża inwestycji luksusowych będzie miała do pokonania kilka istotnych wyzwań. Trzy najważniejsze to według mnie:
- ograniczona liczba potencjalnych klientów na rynku;
- dotarcie do odpowiednich/wyselekcjonowanych użytkowników i personalizacja komunikatów;
- utrzymanie użytkownika.
Jakie nowinki technologiczne będą miały istotny wpływ na marketing w branży inwestycji luksusowych w Polsce w 2019 roku?
Bardzo szybki rozwój technologiczny buduje przed nami coraz większe możliwości. Jesteśmy w stanie realizować kampanie dokładniej i efektywniej.
Najważniejsze nowinki, mające wpływ na marketing rynku inwestycji luksusowych w nadchodzącym roku to:
- rozwój geotrappingu oraz dokładniejszych możliwości targetowania kampanii;
- retargeting użytkowników poprzez email/display/content;
- utrzymanie użytkownika podczas customer journey.
Źródło: ClickAd Interactive