logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Najciekawsze kampanie w branży inwestycji luksusowych w 2018 roku

  PR 03.01.2019, przeczytano 337 razy
Autor - Maciej Zaremba, Digital Media Planner w ClickAd Interactive

Kampania promocyjna inwestycji Mennica Residence opierająca się na geotrappingu. Działania targetowane były na wybrane eventy, skupiające biznesmenów z Europy Środkowej. Osobom uczestniczącym w wyselekcjonowanych przez ClickAd wydarzeniach, na urządzeniach mobilnych wyświetlała się reklama display, zachęcająca do zapoznania się ze szczegółami projektu. Efektem kampanii był znaczny wzrost sprzedaży dostępnych apartamentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najciekawsze-kampanie-w-branzy-inwestycji-luksusowych-w-2018-roku,380672,artykul.html

Kampania video inwestycji Złota 44, która spotkała się z dużą liczbą reakcji wśród użytkowników. Dzięki połączeniu jakościowego contentu video z szerokim dotarciem, mogliśmy zaobserwować ogromny zasięg zbudowany niewielkim kosztem. Kampania zadziałała prosprzedażowo, zwiększając jednocześnie zakres buzzu marketingowego, pojawiającego się wokół inwestycji, a tym samym znacząco wpływając na jej dotarcie.

3 wydarzenia z 2018 roku najmocniej wpływające na marketing w branży inwestycji luksusowych.

Wydarzenia rynkowe:

  • wzrost cen na rynku mieszkaniowym w Polsce;
  • zmiana tendencji zakupowych Polaków, spowodowana zwiększoną liczbą multimilionerów oraz chęcią dywersyfikacji portfela inwestycji.

Wydarzenie kooperacyjne:

  • wystawa dzieł Wojciecha Fangora w wieżowcu Cosmopolitan – mogliśmy tu zauważyć połączenie dwóch podmiotów, skupiających podobny profil klienta. To przykład współpracy łączącej biznes z grupą docelową pod wspólnym mianownikiem sztuki.

3 najważniejsze wyzwania stojące przed marketingiem w branży inwestycji luksusowych w 2019 roku. Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się mierzyć w 2019 roku?

Branża inwestycji luksusowych będzie miała do pokonania kilka istotnych wyzwań. Trzy najważniejsze to według mnie:

  • ograniczona liczba potencjalnych klientów na rynku;
  • dotarcie do odpowiednich/wyselekcjonowanych użytkowników i personalizacja komunikatów;
  • utrzymanie użytkownika.

Jakie nowinki technologiczne będą miały istotny wpływ na marketing w branży inwestycji luksusowych w Polsce w 2019 roku?

Bardzo szybki rozwój technologiczny buduje przed nami coraz większe możliwości. Jesteśmy w stanie realizować kampanie dokładniej i efektywniej.

Najważniejsze nowinki, mające wpływ na marketing rynku inwestycji luksusowych w nadchodzącym roku to:

  • rozwój geotrappingu oraz dokładniejszych możliwości targetowania kampanii;
  • retargeting użytkowników poprzez email/display/content;
  • utrzymanie użytkownika podczas customer journey.

Źródło: ClickAd Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RODO, Whatsapp, RCS - za nami ciekawy rok w komunikacji mobilnej
Za nami 2018 rok, który dla komunikacji mobilnej był bardzo ciekawy. Do najważniejszych wydarzeń mijających 12 miesięcy z pewnością należy wprowadzenie RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, a także udostępnienie WhatsApp API. Komunikacja mobilna zdecydowanie zmienia się i ewoluuje, dlatego spodziewam się, że w 2019 roku będziemy świadkami dalszego...
Rozmawiamy z chatbotami i kupujemy w apkach wirtualne akcesoria za prawdziwe pieniądze. Zaczęliśmy też zwracać uwagę na nasze dane osobowe, w których ochronie najlepiej sprawdza się prosty i niezawodny SMS. Ostatnie miesiące w świecie mobilnym to zdecydowanie czas łączenia starego z nowymi trendami. Oto czego miniony rok nauczył marketerów i użytkowników.
Rok 2018 w social media
Podsumowanie roku w mediach społecznościowych przygotował Rafał Sobierajski, Head of Social Media w ClickAd Interactive.
Black Friday zwiększa obroty sklepów o nawet kilkaset procent
Święto wyprzedaży, czyli Black Friday, obchodzone tradycyjnie w ostatni piątek listopada, to amerykański zwyczaj, który cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Z roku na rok do akcji wyprzedażowych przyłącza się coraz więcej marek, ale i klientów. Obroty sklepów rosną w tym czasie od kilkudziesięciu do nawet kilkuset procent, z kolei klienci mają...
W 2025 roku handel tradycyjny i elektroniczny osiągną w Europie równowagę
W najnowszym raporcie dotyczącym regionu EMEA pt. “The Retail Rollercoaster” (Handlowy rollercoaster) eksperci Colliers International przewidują, że minie kolejnych siedem lat, zanim branże handlu tradycyjnego i elektronicznego osiągną w Europie równowagę.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone