logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Najciekawsze kampanie w branży inwestycji luksusowych w 2018 roku

  PR 03.01.2019, przeczytano 692 razy
Autor - Maciej Zaremba, Digital Media Planner w ClickAd Interactive

Kampania promocyjna inwestycji Mennica Residence opierająca się na geotrappingu. Działania targetowane były na wybrane eventy, skupiające biznesmenów z Europy Środkowej. Osobom uczestniczącym w wyselekcjonowanych przez ClickAd wydarzeniach, na urządzeniach mobilnych wyświetlała się reklama display, zachęcająca do zapoznania się ze szczegółami projektu. Efektem kampanii był znaczny wzrost sprzedaży dostępnych apartamentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najciekawsze-kampanie-w-branzy-inwestycji-luksusowych-w-2018-roku,380672,artykul.html

Kampania video inwestycji Złota 44, która spotkała się z dużą liczbą reakcji wśród użytkowników. Dzięki połączeniu jakościowego contentu video z szerokim dotarciem, mogliśmy zaobserwować ogromny zasięg zbudowany niewielkim kosztem. Kampania zadziałała prosprzedażowo, zwiększając jednocześnie zakres buzzu marketingowego, pojawiającego się wokół inwestycji, a tym samym znacząco wpływając na jej dotarcie.

3 wydarzenia z 2018 roku najmocniej wpływające na marketing w branży inwestycji luksusowych.

Wydarzenia rynkowe:

  • wzrost cen na rynku mieszkaniowym w Polsce;
  • zmiana tendencji zakupowych Polaków, spowodowana zwiększoną liczbą multimilionerów oraz chęcią dywersyfikacji portfela inwestycji.

Wydarzenie kooperacyjne:

  • wystawa dzieł Wojciecha Fangora w wieżowcu Cosmopolitan – mogliśmy tu zauważyć połączenie dwóch podmiotów, skupiających podobny profil klienta. To przykład współpracy łączącej biznes z grupą docelową pod wspólnym mianownikiem sztuki.

3 najważniejsze wyzwania stojące przed marketingiem w branży inwestycji luksusowych w 2019 roku. Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się mierzyć w 2019 roku?

Branża inwestycji luksusowych będzie miała do pokonania kilka istotnych wyzwań. Trzy najważniejsze to według mnie:

  • ograniczona liczba potencjalnych klientów na rynku;
  • dotarcie do odpowiednich/wyselekcjonowanych użytkowników i personalizacja komunikatów;
  • utrzymanie użytkownika.

Jakie nowinki technologiczne będą miały istotny wpływ na marketing w branży inwestycji luksusowych w Polsce w 2019 roku?

Bardzo szybki rozwój technologiczny buduje przed nami coraz większe możliwości. Jesteśmy w stanie realizować kampanie dokładniej i efektywniej.

Najważniejsze nowinki, mające wpływ na marketing rynku inwestycji luksusowych w nadchodzącym roku to:

  • rozwój geotrappingu oraz dokładniejszych możliwości targetowania kampanii;
  • retargeting użytkowników poprzez email/display/content;
  • utrzymanie użytkownika podczas customer journey.

Źródło: ClickAd Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podsumowanie roku na XIX Kongresie Profesjonalistów PR: Komentarze PSPR
"Subiektywny przegląd najciekawszych zjawisk PR minionego roku" prezentowany przez Adama Łaszyna od dziesięciu lat na Kongresie Profesjonalistów PR w Rzeszowie to ważne dla branży zestawienie, które jest swoistym papierkiem lakmusowym kondycji PR w Polsce pod wzgledem etycznym i kreatywnym. Tegoroczne zestawienie było inne pod wieloma względami. Poprosiliśmy o komentarz członków...
Jak zaprojektować dobry szyld – Natalia Kaczor
Szyld - jeden z najstarszych pomysłów na reklamę, może wydawać się anachroniczny w zestawieniu z nowoczesnymi formami i technikami reklamowymi. Szyldy oddają coraz częściej pole tandetnym banerom i nieudolnym wyklejankom na szybie, a jakość oznakowań zamieniana jest chętnie na niską cenę i duży format reklamy. Tymczasem zwłaszcza dla małych, lokalnych sklepów i zakładów...
Od czasu wynalezienia ruchomych czcionek przez Gutenberga historia druku to historia ciągłych innowacji. Z czasem technologia stawała się bardziej precyzyjna, tańsza i coraz powszechniejsza. Prawdziwą rewolucję przyniosły lata 90, kiedy to drukarki i skanery masowo trafiły na nasze biurka. Od tamtego czasu innowacyjność jednak nie słabnie, a sektor co roku zaskakuje...
Gemini Park: Postrzeganie galerii przez lokalną społeczność kluczem do sukcesu
W 2019 rok Gemini Park Tarnów wszedł z nową kampanią wizerunkową „Tarnowskie oblicza mody”. Projekt ma promować centrum handlowe, jako mocno związane z miastem i regionem. Pomaga w tym 100 zwykłych-niezwykłych mieszkańców miasta! To pierwsza w Polsce tego typu kampania centrum handlowego.  O nietypowym projekcie opowiada Kinga Witek, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park...
Kraśnik ma: logo jak ta lala
W Kraśniku po cichu, bez fanfar i konkursowego zgiełku zrobili sobie logo promocyjne. Bez wątpienia jest to praca zespołowa, co widać, każdy dołożył co miał i proszę bardzo jest, jak ta lala.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764