logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Najciekawsze kampanie w branży inwestycji luksusowych w 2018 roku

  PR 03.01.2019, przeczytano 1476 razy
Autor - Maciej Zaremba, Digital Media Planner w ClickAd Interactive

Kampania promocyjna inwestycji Mennica Residence opierająca się na geotrappingu. Działania targetowane były na wybrane eventy, skupiające biznesmenów z Europy Środkowej. Osobom uczestniczącym w wyselekcjonowanych przez ClickAd wydarzeniach, na urządzeniach mobilnych wyświetlała się reklama display, zachęcająca do zapoznania się ze szczegółami projektu. Efektem kampanii był znaczny wzrost sprzedaży dostępnych apartamentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najciekawsze-kampanie-w-branzy-inwestycji-luksusowych-w-2018-roku,380672,artykul.html

Kampania video inwestycji Złota 44, która spotkała się z dużą liczbą reakcji wśród użytkowników. Dzięki połączeniu jakościowego contentu video z szerokim dotarciem, mogliśmy zaobserwować ogromny zasięg zbudowany niewielkim kosztem. Kampania zadziałała prosprzedażowo, zwiększając jednocześnie zakres buzzu marketingowego, pojawiającego się wokół inwestycji, a tym samym znacząco wpływając na jej dotarcie.

3 wydarzenia z 2018 roku najmocniej wpływające na marketing w branży inwestycji luksusowych.

Wydarzenia rynkowe:

  • wzrost cen na rynku mieszkaniowym w Polsce;
  • zmiana tendencji zakupowych Polaków, spowodowana zwiększoną liczbą multimilionerów oraz chęcią dywersyfikacji portfela inwestycji.

Wydarzenie kooperacyjne:

  • wystawa dzieł Wojciecha Fangora w wieżowcu Cosmopolitan – mogliśmy tu zauważyć połączenie dwóch podmiotów, skupiających podobny profil klienta. To przykład współpracy łączącej biznes z grupą docelową pod wspólnym mianownikiem sztuki.

3 najważniejsze wyzwania stojące przed marketingiem w branży inwestycji luksusowych w 2019 roku. Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się mierzyć w 2019 roku?

Branża inwestycji luksusowych będzie miała do pokonania kilka istotnych wyzwań. Trzy najważniejsze to według mnie:

  • ograniczona liczba potencjalnych klientów na rynku;
  • dotarcie do odpowiednich/wyselekcjonowanych użytkowników i personalizacja komunikatów;
  • utrzymanie użytkownika.

Jakie nowinki technologiczne będą miały istotny wpływ na marketing w branży inwestycji luksusowych w Polsce w 2019 roku?

Bardzo szybki rozwój technologiczny buduje przed nami coraz większe możliwości. Jesteśmy w stanie realizować kampanie dokładniej i efektywniej.

Najważniejsze nowinki, mające wpływ na marketing rynku inwestycji luksusowych w nadchodzącym roku to:

  • rozwój geotrappingu oraz dokładniejszych możliwości targetowania kampanii;
  • retargeting użytkowników poprzez email/display/content;
  • utrzymanie użytkownika podczas customer journey.

Źródło: ClickAd Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek badań mystery shopping po pandemii wraca do gry
Jak wynika z szacunków, w 2022 r. rynek badań mystery shopping w Polsce warty był 27 mln zł. Natomiast jeszcze w 2020 r. było to 36 mln zł. Spadek oczywiście nastąpił z powodu pandemii. Gdyby nie ona, obecnie rynek byłby większy. Natomiast teraz widać, że ten segment wraca do gry. Co więcej, w ciągu najbliższych 5 lat ww. wartość może wzrosnąć nawet do 50-60 mln zł...
Czy programy lojalnościowe wciąż mają potencjał do budowania potęgi marki? Chociaż laikowi kojarzą się przede wszystkim z rabatami i bonusami, w rzeczywistości są niewyczerpanym źródłem wiedzy o konsumentach i ich potrzebach. Mądre wykorzystanie tej wiedzy przekłada się na wzrost lojalności klientów i wzmocnienie wizerunku firmy. To nie zmieni się w...
Problemy z AI. Czy prawo powstrzyma „bunt maszyn”?
Prawne problemy ze sztuczną inteligencją narastają wraz z dynamicznym rozwojem technologii AI. System regulacyjny nie nadąża nie tylko za tworzeniem prawa wyznaczającego granice dla nowej technologii, ale też złożonością procesu tworzenia algorytmów, które często są utajnione. Obecne regulacje nie są adekwatne, co prowadzi do skrajnie różnych rozstrzygnięć...
Nadchodzą złote czasy dla open source?
Blisko 40 proc. największych organizacji na świecie zwiększyło wykorzystanie otwartych technologii w 2023 roku[1]. Nawet 50 mld USD – tyle według Marketsand Markets osiągnie rynek usług open source do 2026 roku, co oznacza stopę wzrostu na poziomie 130 proc. Według najnowszego raportu OpenLogic, The State of Open Source 2024, aż 95 proc. organizacji w ciągu...
Krajobraz polskiego e-commerce po upadku wszystko.pl
W połowie lutego gruchnęła wiadomość o końcu serwisu wszystko.pl. Platforma stworzona przez giganta informatycznego Comarch, miała rywalizować z Allegro, ale na rynku przetrwała zaledwie siedem miesięcy. Sprzedawcy stracili zatem jeden z kanałów dotarcia do klientów. O kolejne jest trudno, bo wielkie marketplace’y jak Allegro, Temu czy Amazon mają niemal nieograniczone budżety...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764