logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najciekawsze projekty, które powstały u klientów Rednet Dom w czasie izolacji

  PR 27.09.2021, przeczytano 742 razy
ilustracjastrzałka

Koronawirus i pierwszy lockdown sprawił, iż nieco inaczej spojrzeliśmy na nasze mieszkania. Przestały one być tylko „sypialnią”, a stały się miejscem w którym przebywaliśmy całymi dniami. Wydaje się, że moda na spędzanie większej ilości czasu w naszych domach, zostanie z nami na dłużej i to nie tylko z obowiązku, ale dla dobrego samopoczucia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najciekawsze-projekty%2C-ktore-powstaly-u-klientow-rednet-dom-w-czasie-izolacji,393140,artykul.html

Obecnie przeżywamy istny boom na urządzanie wnętrz. Polacy zauważyli, że dobrze wykończone „cztery ściany” przekładają się na lepsze usposobienie. Szczególnie, że teraz są one miejscem, w których pracujemy, spędzamy wolny czas, a nawet imprezujemy, czego nauczył nas okres, gdy zamknięte były restauracje i bary.

– Ostatni rok dużo namieszał w świecie designu. Nasi klienci zaczęli zwracać o wiele większą uwagę na wystrój ich „własnych kątów”. Chcą aby ich mieszkania były nie tylko funkcjonalne, ale także przytulne, modne i „z duszą”, która będzie wyrażała ich osobowość. Nawet bez dużych nakładów, ale z odrobiną kreatywności, można stworzyć zachwycające wnętrza, które będą łączyły wszystkie te aspekty – mówi Klaudia Rogalska, projektantka wnętrz w redNet Dom.

ilustracjastrzałka

Powrót do natury

Czas, gdy byliśmy odizolowani od natury, sprawił, że zapragnęliśmy wnieść jej namiastkę do naszych wnętrz. Znajduje to odzwierciedlenie zarówno w materiałach, jak i w kolorystyce, co pokazują aranżacje klientów. Ci stawiają na odcienie szarości i beżu, kojarzone z naturalnymi elementami, takimi jak np. drewno, kamień czy piasek, które są przełamane odrobiną czerni wykorzystywanej w lampach czy półkach, która dodaje mieszkaniu tzw. „pazura”. Do łask wracają też białe ściany, bo te wcale nie muszą być nudne, jeśli nieruchomość jest odpowiednio ubogacona dekoracjami i roślinnością.

W wykończeniu dominują naturalne brązy oraz drewno. Mieszkania na zdjęciach wyłożone są deską trójwarstwową, dzięki które wnętrza stają się cieplejsze. W przypadku rozwiązań bardziej odpornych na użytkowanie, wykorzystuje się panele laminowane o wysokiej klasie użyteczności, bądź podłogi winylowe. Na popularności zyskują też drewniane okna, które powoli wypierają białe okna PCV, które w ciągu ostatnich 30 lat zdominowały polski krajobraz. W zapomnienie odchodzą masywne, błyszczące, czarno-białe zabudowy kuchenne. Te stają się bardziej naturalne i komponujące się z resztą mieszkania - często są też przełamane kolorem. Dzięki zastosowaniu cienkich blatów kuchennych wyglądają lekko i zwiewnie.

ilustracjastrzałka

Materiały

Nowym trendem stało się również stosowanie wiklin oraz plecionek. Renesans przeżywają wiklinowe fotele. Dodatkowo materiały te coraz chętniej są używane w dodatkach, takich jak małe stoliki, czy kosze na drobiazgi oraz kwiaty (jak na zdjęciach). Popularne są także jako elementy w oprawach oświetleniowych, z plecionek coraz częściej wykonywane są karnisze czy nocne lampki.

Do natury nawiązują także materiały używane w dodatkach. Tutaj dominuje len, który może być wykorzystywany w stylowych zasłonach, które nadadzą pomieszczeniu eleganckiego charakteru czy w kocach i narzutach, dzięki którym pomieszczenia stają się przytulne.

ilustracjastrzałka

Rośliny i dodatki

Tym, co najbardziej ożywi każdą przestrzeń są bez wątpienia rośliny. Duże, liściaste drzewka, które sprawiają, że w mieszkaniu można się poczuć jak w dżungli, zaczęły wypełniać nieruchomości w największych polskich miastach. Jednak dla tych, którzy nie chcą poświęcać tyle miejsca, świetną alternatywę stanowią na przykład świeżo ścięte kwiaty czy trawy pampasowe, które przełamią surową kolorystykę. Dodatkowo klienci pytają o rośliny z właściwościami fitoremediacyjnymi tj. oczyszczające powietrze, ale także takie, które mają właściwości nawilżające powietrze, jak popularna Palma Areka.

Ważną rolę zaczęła odgrywać też otoczka dla zieleni – czyli dekoracyjne kwietniki czy donice, które stanowią element wystroju wnętrza. Przestrzenie wypełnia też sztukateria oraz ceramika. Ważne jednak jest znalezienie tutaj odpowiedniego balansu między wypełnieniem mieszkania elementami dekoracyjnymi, a wciąż utrzymującą się modą na minimalizm w duchu skandynawskiego Hygge.

ilustracjastrzałka

Źródło: redNet Dom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764