logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najczęściej kupowane do polskich domów – kampania lodówek Samsung

  PR 08.07.2019, przeczytano 900 razy
ilustracjastrzałka

Lato to najważniejszy okres w roku dla producentów  urządzeń z kategorii chłodniczej. W tym okresie odnotowuje się znaczące wzrosty sprzedaży. Dlatego Samsung, lider na rynku chłodnictwa w Polsce, startuje z kampanią wizerunkową lodówek prezentując swoje innowacyjne technologie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najczesciej-kupowane-do-polskich-domow-%E2%80%93-kampania-lodowek-samsung,383147,artykul.html

Najnowszy spot to historia o poszukiwaniu lodówki idealnej. Czy taka istnieje? Samsung zaprasza odbiorcę do zapoznania się z innowacjami, które mogą być odpowiedzią na jego potrzeby.

- Wybór lodówki idealnej może przysparzać trudności. Na rynku dostępnych jest wiele technologii opisanych niezrozumiałym językiem. A o wielu rozwiązaniach konsumenci nawet nie wiedzą. Chcieliśmy ułatwić proces decyzyjny zakupu lodówki, dlatego zaprezentowaliśmy nasze urządzenia oraz innowacje w czytelny i ciekawy wizualnie sposób – mówi Magdalena Rzepnicka, Head of Marketing kategorii Digital Appliances w Samsung Electronics Polska.

Pierwsza lodówka, którą prezentuje Samsung to Kitchen FitTM. Jest to lodówka do obudowy z eleganckim stalowym frontem. Oznacza to, że można ją wstawić w zabudowę kuchenną, bez ryzyka odstawania od linii mebli. To ciekawa alternatywa dla tradycyjnych urządzeń do zabudowy. W spocie reklamowym możemy zobaczyć, jak lodówka idealnie wpasowuje się w meble tworząc z nimi jedną linię, bez wystających krawędzi.

Kolejne urządzenie to dwudrzwiowa lodówka Side by Side z technologią Twin Cooling Plus. Dzięki podwójnemu obiegowi powietrza przechowywane jedzenie pozostaje świeże nawet dwukrotnie dłużej**. Teraz bez obaw utraty świeżości można kupować rzadziej i więcej.

Trzecia zaprezentowana technologia to Cool Select+. To rozwiązanie daje konsumentowi elastyczność użytkowania. Za pomocą jednego przycisku możliwa jest zmiana zamrażalnika w chłodziarkę. W zależności od potrzeb przechowywanych produktów użytkownik może wybrać jedną z czterech temperatur w dolnej części lodówki.

I na końcu, najbardziej innowacyjne i zaskakujące urządzenie w portfolio chłodniczym Samsung – Family HubTM. To multimedialna lodówka z dostępem do Internetu. Urządzenie zostało wyposażone w ekran dotykowy, który daje szereg możliwości. Można prowadzić na nim zintegrowane kalendarze wszystkich domowników, tworzyć listy zakupów, czy odbierać wiadomości. Wewnątrz urządzenia zostały umieszczone aparaty, które pozwalają w każdej chwili sprawdzić stan domowych zapasów przez aplikację SmartThins w smartfonie.

Zaprezentowane rozwiązania to tylko wybrane z wielu innowacyjnych technologii, które pozwalają konsumentom znaleźć lodówkę idealną. To dzięki nim, lodówki Samsung są najczęściej kupowane do polskich domów.

Ogólnopolska kampania obejmuje emisję 30-sekudnowych spotów w telewizji oraz na platformach VOD. Zaplanowano również intensywne działania digitalowe, w social mediach, w prasie oraz w punktach sprzedaży.

Koncepcję oraz kreację materiałów kampanijnych wypracowała agencja Cheil we współpracy z Selfish3 Production. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Starcom.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

Dodatkowe informacje:

*W oparciu o raporty dot. miesięcznej sprzedaży detalicznej międzynarodowej firmy badawczej; Polska 8.2016 – 5.2019
**Poziom świeżości podany na podstawie wyników prób przeprowadzonych przez SLG Prüf- und Zertifizierungs GmbH* dla lodówek RS6*N8* w porównaniu do konwencjonalnego modelu RSA1U*

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764