logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najczęściej wyszukiwane: Google podsumowuje rok 2019

  PR 13.12.2019, przeczytano 369 razy

Co roku publikujemy listę haseł najbardziej zyskujących na popularności - te wyszukiwania pokazują, czym żyliście w mijającym roku. Na pierwszym miejscu tegorocznej listy znalazł się Strajk nauczycieli, który elektryzował Was i opinię publiczną tuż przed wakacjami. Interesowały Was nie tylko informacje o samym strajku czy postulatach pedagogów, ale także te, które mogłyby okazać się pomocne w organizacji życia szkolnego podczas trwających protestów. Hasło to znalazło się również na pierwszym miejscu w kategorii „Wydarzenia”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najczesciej-wyszukiwane%3A-google-podsumowuje-rok-2019,385087,artykul.html

Rok 2019 miał też niestety i smutne oblicze. W styczniu naszym krajem wstrząsnęła śmierć prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza, który został zaatakowany nożem na scenie podczas finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W sierpniu śledziliście natomiast dramatyczne poszukiwania Piotra Woźniaka-Staraka, producenta filmowego, który zginął w wypadku na Jeziorze Kisajno. Ich nazwiska trafiły kolejno na 2 i 3 miejsce zestawienia. Wśród osób, o których chcieliście dowiedzieć się więcej znalazła się także pisarka Olga Tokarczuk, która w październiku tego roku została wyróżniona Nagrodą Nobla w dziedzinie literatury.

Co jeszcze zajmowało Was w 2019 roku? Okazuje się, że spełnianie obowiązków obywatelskich. W pierwszej dziesiątce haseł najszybciej zyskujących popularność znalazły się bowiem zarówno Wybory do Parlamentu Europejskiego (4 miejsce w zestawieniu) jak i jesienne Wybory parlamentarne (7 miejsce w zestawieniu). Oprócz informacji o samych wyborach i ich wynikach, sprawdzaliście jak w nich uczestniczyć. Frazy „Jak głosować w wyborach UE?” oraz „Jak głosować w wyborach parlamentarnych” były jednymi z najczęściej wpisywanych przez Was zapytań.

W zestawieniu 10 haseł najszybciej zyskujących na popularności znalazł się też film braci Sekielskich „Tylko nie mów nikomu”. Dokument trafił również na szczyt zestawienia najpopularniejszych wideo na YouTube w 2019 roku.

Poniżej przedstawiamy Wam listy tematyczne, zawierające najpopularniejsze hasła w mijającym roku, zgrupowane w takich kategoriach jak m.in. Wydarzenia, Ludzie, Filmy, Seriale, a także pytania, które wpisywaliście w wyszukiwarkę Google szukając pomocy.

Najszybciej zyskujące na popularności:

  1. Strajk nauczycieli
  2. Piotr Woźniak-Starak
  3. Paweł Adamowicz
  4. Wyniki wyborów UE
  5. Olga Tokarczuk
  6. Zniewolona
  7. Wyniki wyborów 2019
  8. Big Brother
  9. Katedra Notre Dame
  10. Tylko nie mów nikomu

Wydarzenia:

  1. Strajk nauczycieli
  2. Wybory UE
  3. Wybory parlamentarne
  4. Cyber Monday
  5. Święto niepodległości
  6. Euro 2020
  7. Egzamin gimnazjalny 2019
  8. Dzień Edukacji Narodowej
  9. Eurowizja Junior
  10. Eurowizja 2019

Ludzie:

  1. Piotr Woźniak Starak
  2. Paweł Adamowicz
  3. Olga Tokarczuk
  4. Agnieszka Woźniak-Starak
  5. Alicja Szemplińska
  6. Cameron Boyce
  7. Viki Gabor
  8. Dawid Żukowski
  9. Kasia Stankiewicz
  10. Luke Perry

Filmy:

  1. Irlandczyk
  2. Joker
  3. Kraina Lodu 2
  4. Green Book
  5. Kogel Mogel 3
  6. Underdog
  7. Na noże
  8. Pewnego razu w Hollywood
  9. Jak poślubić milionera?
  10. After

Jak?

  1. Jak głosować w wyborach do UE?
  2. Jak głosować w wyborach parlamentarnych?
  3. Jak rozliczyć PIT za 2018?
  4. Jak sprawdzić zwrot podatku?
  5. Jak włączyć Asystenta Google?
  6. Jak zrobić czarnego Messengera?
  7. Jak długo gotować grzyby?
  8. Jak wyglądają hemoroidy?
  9. Jak ugotować bób?
  10. Jak ugotować botwinę?

Co to jest?

  1. Co to jest Escape room?
  2. Co to jest Apostazja?
  3. Co to jest większośc konstytucyjna?
  4. Co to jest PPK?
  5. Co to jest SPA?
  6. Co to jest LGBT?
  7. Co to jest nutrikosmetyk?
  8. Co to jest pistol?
  9. Co to jest kerozyna?
  10. Co to jest mirra?

Ile?

  1. Ile odcinków ma Zniewolona?
  2. Ile zebrał WOŚP 2019?
  3. Ile zarabiają nauczyciele?
  4. Ile odcinków ma Żmijowisko?
  5. Ile krawędzi ma sześcian?
  6. Ile odcinków ma Wieczna miłość?
  7. Ile litrów jest w jednostce krwi?
  8. Ile odcinków mają Łzy Cennet?
  9. Ile skrzydeł ma motyl?
  10. Ile żyje komar?

Najszybciej zyskujące na popularności (globalnie):

  1. India vs South Africa
  2. Cameron Boyce
  3. Copa America
  4. Bangladesh vs India
  5. iPhone 11
  6. Game of Thrones
  7. Avengers: Endgame
  8. Joker
  9. Notre Dame
  10. ICC Cricket World Cup

Zachęcamy Was też do odwiedzenia strony www.google.pl/2019 by obejrzeć film podsumowujący rok i listy najpopularniejszych haseł w 2019 r. z całego świata.

Najszybciej zyskujące na popularności wyszukiwania wyróżniają hasła, które znacznie zyskały na popularności pośród wszystkich wyszukiwań w mijającym roku.

Źródło: Google Polska

www.google.pl

Dodatkowe informacje:

Autor: Piotr Zalewski, Communications & Public Affairs Manager, Google Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AB Europe Virtual Programmatic Day w listopadzie
Przed nami największa konferencja programatyczna - Virtual Programmatic Day, organizowane przez IAB Europe.
Telewizja Polsat, dzięki transakcji z Grupą ZPR Media, została większościowym udziałowcem spółki Spektrum TV Sp. z o.o., nadawcy kanałów Fokus TV i Nowa TV. Dotychczas Telewizja Polsat posiadała poniżej 50% udziałów (49,48%).
Morizon.pl i Gratka.pl, czołowe serwisy ogłoszeniowe w Polsce, działające w strukturach Ringier Axel Springer Media wprowadzają wspólną ofertę dla pośredników nieruchomości. Dzięki uruchomieniu nowych usług ogłoszeniodawcy zyskają możliwość dotarcia nawet do 90 proc. aktywnych użytkowników polskiego internetu.
Ringier Axel Springer Polska została członkiem Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce, która jest wiodącym głosem dla zagranicznych inwestorów w Polsce. Organizacja składa się z ponad 360 firm reprezentujących szeroką gamę sektorów, które zainwestowały w Polsce ponad 236 mld złotych i zatrudniają ponad 260 tysięcy pracowników. American Chamber of Commerce od 30 lat aktywnie...
WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764