Długie niemieckie słowa w kampanii Goethe-Institut. W połowie czerwca startuje nowa kampania reklamowa warszawskiego Goethe-Institut. To już kolejna odsłona cyklu kampanii (po “Eine kleine świnke”) w zabawny sposób nawiązujących do stereotypów typowych zjawisk językowych.
Tym razem pokazujemy charakterystyczne dla języka niemieckiego długie słowa. Najdłuższe z nich ma 80 liter – Donaudampfschifffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunterbeamtengesellschaft. Hasłem kampanii jest: “Niemiecki. Szybciej. Intensywne letnie kursy języka niemieckiego w Goethe-Institut.”
Kampania pojawi się na outdoorze w Warszawie, w tym na słupach informacyjnych wykorzystanych w taki sposób, by przeczytanie całego słowa wymuszało obchodzenie słupa wokół. Materiały outdoorowe uzupełnione są o fotokod, który po sczytaniu prowadzi do miniklipów na YouTube, w których trudne słowa czytane są przez native speakera.
Uzupełnieniem kampanii jest prasa i Internet.
Za kreację i realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada lenivastudio.
FanPage Goethe-Institut Warszawa - https://www.facebook.com/goetheinstitut.warszawa
Źródło: lenivastudio