logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najlepsi Marketerzy 2015 - Wyniki Konkursu Dyrektor Marketingu Roku

   10.06.2016, przeczytano 1640 razy

Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 rozstrzygnięty. Kapituła konkursu po raz kolejny nagrodziła marketerów wyróżniających się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem. Główną ideą Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 było wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlepsi-marketerzy-2015---wyniki-konkursu-dyrektor-marketingu-roku,28890,artykul.html

Od początku istnienia głównym celem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest nagradzanie wybitnych osób kierujących działaniami marketingowymi w Polsce. W tym roku, dzięki partnerom Konkursu, wszystkie zgłoszenia były bezpłatne, dzięki czemu konkursu był szansą na prezentację swoich osiągnięć zarówno przedstawicielom dużych, jak również mniejszych firm.

W tym roku Kapituła Konkursu, w trakcie dwuetapowego głosowania przyznała nagrody:
1 – Nagrodę Grand Prix – Dyrektor Marketingu Roku 2015
2 – Tytuły Dyrektor Marketingu Roku 2015 – Zgłoszenia indywidualne
2 – Tytuły Dyrektor Marketingu Roku 2015 – Zgłoszenia zespołowe
1 – Tytuły Dyrektor Marketingu Roku 2015 – Zgłoszenia instytucje i organizacje
3 – Tytuły Dyrektor Marketingu Roku 2015 – Osobowość Marketingu 2015
6 – Tytuły Dyrektor Marketingu Roku 2015 – Wysoka Efektywność w 2015
1 – Nagrodę Specjalną – Organizatora Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015

W poszczególnych kategoriach zwyciężyli:

GRAND PRIX – Dyrektor Marketingu Roku 2015

  • Małgorzata Lubelska – Grupa Żywiec


DYREKTOR MARKETINGU ROKU 2015 – zgłoszenia indywidualne, organizacje i instytucje

  • Zygmunt Stępiński – POLIN


DYREKTOR MARKETINGU ROKU 2015 – zgłoszenia indywidualne, budżet do 10 000 000 zł

  • Anna Goliszewska – LOTOS


DYREKTOR MARKETINGU ROKU 2015 – zgłoszenia indywidualne, budżet ponad 10 000 000 zł

  • Marek Gonsior – Agata S.A.


DYREKTOR MARKETINGU ROKU 2015 – zgłoszenia zespołowe, budżet do 10 000 000 zł

  • Zespół marki Kross – Le Grand w składzie:Arkadiusz Trzciński – Dyrektor Marketingu, Lider zespołu oraz Kasia Wyroba, Paweł Buczko, Bartosz Piekut, Sebastian Gorzkiewicz, Milena Tretowska, Marek Wiewiórski


DYREKTOR MARKETINGU ROKU 2015 – zgłoszenia zespołowe, budżet ponad 10 000 000 zł

  • Zespół ING Bank Śląski w składzie: Barbara Pasterczyk – Dyrektor Marketingu, lider zespołu oraz Anna Skiba, Anna Talarek, Beata Piątek, Magdalena Horzela, Anna Witecka, Aneta Oratowska, Anna Jopa, Tomasz Bąk, Diana Świątoniowska, Monika Dyc, Marta Michalska, Izabela Zięba-Praszkiewicz, Agnieszka Żur, Magdalena Majowska-Kapek, Barbara Deszcz, Artur Stania, Anna Polachowska, Ewa Piech, Arkadiusz Pilarski, Aneta Kabot, Krystyna Jarek, Renata Grądek-Pietranek, Dariusz Stelengowski, Dariusz Kubiak, Łukasz Król, Grzegorz Borowiecki, Paweł Szczepaniec, Joanna Kula, Joanna Zielińska, Krzysztof Matlak, Patryk Kosin, Aneta Ujma, Anna Walczak-Muszalska, Adam Sojka, Paweł Sobel


OSOBOWOŚĆ MARKETINGU ROKU 2015 – Launch i rebranding roku

  • Mariusz Lewandowski – URSUS


OSOBOWOŚĆ MARKETINGU ROKU 2015 – Młody Wilk – Odkrycie roku

  • Szymon Kosiński – Grupa SARIGATO


OSOBOWOŚĆ MARKETINGU ROKU 2015 – Thinking Outside the box

  • Ewa Łabno-Falęcka – MERCEDES-BENZ


WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – Brand & Product Lider

  • Dariusz Marnic – HUAWEI


WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – E-Commerce

  • Miguel Mendes – CITIBANK


WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – Shopper & Trade Marketing

  • Beata Zielińska – PLAY


WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – Sales & Marketing Director

  • Marek Gonsior – AGATA S.A.


WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – Na rynkach międzynarodowych

  • Elżbieta Szydłowska – BALTIC WOOD


WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – B2B Marketing

  • Aleksander Rzepecki – MERCEDES-BENZ


NAGRODA SPECJALAN ORGANZIATORA KONKURSU

  • Marek Trelka – TAURON


Skład Kapituły Konkursu Dyrektor Marketingu Rok 2015

  • Beata Golubińska, Wiceprezes, Starcom Mediavest Group
  • Anna Putts, Dyrektor Marketingu, Samsung Polska
  • Małgorzata Pawlik-Leniarska, Partner, Dragon Rouge
  • Tomasz Marszałł, Członek zarządu, Dyrektor Marketingu, TVN
  • Tomasz Pawlikowski, Prezes, Leo Burnett CEE
  • Jakub Kaliciński, Prezes, Fog Content Agency
  • Marta Sierpińska-Kopyt, Marketing Head CEE, TEVA
  • Krzysztof Gawrych, Partner, Eventroom
  • Prof. Bolesław Rok Ekspert, Akademia Koźminskiego
  • Michał Czerwiński Prezes, InDreams
  • Krzysztof Małecki, Prezes, FFW Communication
  • Mariusz Ryciak, Ekspert branżowy / Strateg
  • Michał Kazimierczak, Prezes, Young & Rubicam Poland
  • Marcin Maj, Prezes, OS3 Group
  • Artur Sikora, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, BZWBK
  • Rafał Baran, Prezes, 4FunTV
  • Paweł Potoroczyn, Dyrektor, Instytutu Adama Mickiewicza
  • Barbara Pasterczyk, Dyrektor Marketingu, ING Bank Śląski
  • Izabela Helbin, Dyrektor, Krakowskie Biuro Festiwalowe
  • Tomasz Machała, Redaktor Naczelny, Dyrektor Zarządzający
  • Jacek Furman, Prezes, Aflofarm
  • Mateusz Labuda, Zastępca Dyrektora, Muzeum Narodowe w Warszawie
  • Paula Bruszewska, Prezes Zarządu, Social Wolves
  • Magdalena Czaja, Przewodnicząca rady Nadzorczej, San Markos
  • Marcin Dec, Prezes, Initiative Media
  • Krzysztof Kruszewski, Prezes, Milliard Brown
  • Karolina Karolczak, Head of Trade Marking, Tchibo
  • Paweł Barski, Dyrektor Marketingu, RICOH
  • Marzena Witczyńska, Prezes, BRAVE HEARTS
  • Piotr Bubak, Ekspert branżowy, GRUPA ONET
  • Magdalena Tokarczyk-Cyran, Dyrektor Marketingu i PR, NOWY STYL GROUP
  • Maciej Pyrka, Country Manager, EMIRATES AIRLINE
  • Marta Czartoryska-Żak, Vice Prezes, GRUPA WIRTUALNA POLSKA
  • Mariusz Spisz, Prezes, MULTIKINO MEDIA
  • Anna Pańczyk, Prezes, GREY GROUP
  • Małgorzata Węgierek, Prezes, HAVAS MEDIA
  • Łukasz Adamowicz, Prezes, BUSINESS FUN CLUB
  • Krzysztof Paradowski, Prezes, CMA
  • Małgorzata Skorwider, Ekspert, SKORWIDER Consulting
  • Jan Kisielewski Dyrektor, DELOITTE
  • Maria Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu, T-Mobile
  • Monika Kowalewska, Dyrektor, Superbrands
  • Paweł Netczuk Prezes, Mediarun


Partnerami Konkursu byli:
Starcom Mediavest Group, Publicis, Leo Burnett, MSL Group, FFW, Indreams, Dragon Rouge, KBF, ICE Kraków, LSW, TVN, Grupa ONET / RASP, Grupa Wirtualna Polska, Na Temat, Superbarnds, TNS, Millward Brown, Emirates Airlines.

Fundatorzy nagród:
Indreams, Hotel Sheraton, Hotel Bonifacio, Samsung, Emirates Airlines, Nuxe.

W tym roku laureaci nagród indywidualnych, podobnie jak miało to miejsce w ubiegłorocznej edycji Konkursu, dzięki firmom Emirates Airlines, agencji Indreams oraz Mediarun, we wrześniu 2016 roku wybiorą się na 5 dniowy wyjazd do Dubaju oraz Abu Dhabi.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku oraz Marketing Summit pozwala integrować środowisko marketingowe w Polsce, promować najlepszych marketerów w Polsce oraz pokazać rosnącą rolę marketingu  w strategii firm i instytucji – powiedział Paweł Netczuk, Wydawca i Prezes Mediarun – Organizator Konkursu.

Oficjalne wyniki Konkursu Dyrektor Marketingu Rok 2015, zostały ogłoszone podczas Gali Finałowej – 6 Edycji Konkursu, która była zakończeniem corocznego spotkania liderów marketingu Marketing Summit 2016 odbywającego się w tym roku w ICE Kraków od 6 do 7 czerwca.

Kontynuacją Konkursu Dyrektor Marketingu Roku będzie wręczenie nagród w Konkursie Promarketingowy Prezes Roku, które odbędzie się w październiku 2016 w Warszawie. Kapituła Honorowa nagradza w tym konkursie wybitnych Prezesów za ich promarketingową postawę oraz wspieranie swoich zespołów marketingowych w osiąganiu jak najlepszych efektów.

Źródło: Mediaruncom

www.mediarun.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Borawska, Paweł Loedl i Adam Caban w jury KTR
Troje przedstawicieli agencji VML zasiądzie w składzie tegorocznego konkursu KTR, w kategoriach: Communication, Creative Strategy oraz Technology. 
Softswiss z nagrodą za event korporacyjny
Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z...
Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764