logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najlepsze gadżety Festiwalu Druku - wyniki Super Gift

   31.08.2015, przeczytano 1355 razy
ilustracjastrzałka

Zakończyło się głosowanie na najlepsze artykuły promocyjne prezentowane podczas odbywającego się w Warszawie Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. Konkurs wyróżnił artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, które odznaczają się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlepsze-gadzety-festiwalu-druku---wyniki-super-gift,25826,artykul.html

Głosować można było w 6 kategoriach, pięć z nich to przedziały cenowe dostępne na wyszukiwarce giftsonline.pl, dodatkowa kategoria to Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera. W każdej z kategorii zostały nagrodzone trzy produkty.

Głosowanie odbywało się poprzez formularz internetowy, byli do niego uprawnieni przedstawiciele firm z branży, a warunkiem zagłosowania było pozostawienie swoich danych. Druga odsłona konkursu będzie miała swoje miejsce podczas wrześniowych targów, zostanie wtedy wybrana Nagroda Publiczności - zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania targów.

Lista nagrodzonych gadżetów (PDF)

Partnerem SUPER GIFT jest największa wyszukiwarka gadżetów reklamowych giftsonline.pl. Festiwal Marketingu odbędzie się 9-10 września w Hali EXPO XXI w Warszawie. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Bieda z nędzą.

avatar użytkownika
,

Już się martwiliśmy że nie wydasz werdyktu...  

,

Na waszym miejscu martwiłbym się faktem patronowania temu badziewiu.   

avatar użytkownika
,

Jesteś niezawodny i to jest najważniejsze.   

,

Nie sądzę.

W tym konkretnym przypadku, można mówić jedynie o rzeczach smutnych, ale też dających rzeczywisty obraz branży.
  

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764