logo
WIADOMOŚCI

Najlepsze gadżety Festiwalu Druku - wyniki Super Gift

   31.08.2015, przeczytano 1318 razy
ilustracjastrzałka

Zakończyło się głosowanie na najlepsze artykuły promocyjne prezentowane podczas odbywającego się w Warszawie Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. Konkurs wyróżnił artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, które odznaczają się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlepsze-gadzety-festiwalu-druku---wyniki-super-gift,25826,artykul.html

Głosować można było w 6 kategoriach, pięć z nich to przedziały cenowe dostępne na wyszukiwarce giftsonline.pl, dodatkowa kategoria to Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera. W każdej z kategorii zostały nagrodzone trzy produkty.

Głosowanie odbywało się poprzez formularz internetowy, byli do niego uprawnieni przedstawiciele firm z branży, a warunkiem zagłosowania było pozostawienie swoich danych. Druga odsłona konkursu będzie miała swoje miejsce podczas wrześniowych targów, zostanie wtedy wybrana Nagroda Publiczności - zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania targów.

Lista nagrodzonych gadżetów (PDF)

Partnerem SUPER GIFT jest największa wyszukiwarka gadżetów reklamowych giftsonline.pl. Festiwal Marketingu odbędzie się 9-10 września w Hali EXPO XXI w Warszawie. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Bieda z nędzą.

avatar użytkownika
,

Już się martwiliśmy że nie wydasz werdyktu...  

,

Na waszym miejscu martwiłbym się faktem patronowania temu badziewiu.   

avatar użytkownika
,

Jesteś niezawodny i to jest najważniejsze.   

,

Nie sądzę.

W tym konkretnym przypadku, można mówić jedynie o rzeczach smutnych, ale też dających rzeczywisty obraz branży.
  

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone