logo
WIADOMOŚCI

Najlepsze wyniki oglądalności w historii TVN Turbo

  PR 05.10.2018, przeczytano 304 razy
ilustracjastrzałka

Start jesiennej ramówki TVN Turbo okazał się wielkim sukcesem. We wrześniu 2018 stacja odnotowała najlepszy wynik w swojej piętnastoletniej historii! Oglądalność w grupie 4+ wzrosła o 12.07% w porównaniu do analogicznego okresu rok temu (z 0,58% do 0,65%). W grupie komercyjnej 16-49 kanał osiągnął wynik 1.18% udziału w rynku (wzrost o 13.46%).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlepsze-wyniki-ogladalnosci-w-historii-tvn-turbo,379641,artykul.html

Doskonale wyniki to zasługa cieszących się niesłabnącą popularnością autorskich programów stacji. Uznanie w oczach widzów znalazły zarówno nowości („Służby ratownicze”), jak i uwielbiane przez widzów kontynuacje serii: „Samochód marzeń kup i zrób”, „Absurdy Drogowe”, „Wojny Samochodowe”, „Megatransporty”, „Nowy Gadżet” czy „Pomoc drogowa”. Co więcej, dwa spośród powracających i najchętniej oglądanych tytułów - „Automaniak” (najdłużej emitowany program motoryzacyjny w Polsce, seria 21.) oraz „Wyburzacze” (seria 4.) – zebrały przed telewizorami rekordową widownię osiągając wyniki na poziomie odpowiednio 6,33% i 5.82 SHR.

- Tak znakomity start jesiennej ramówki dowodzi, że konsekwentnie realizowana polityka programowa TVN Turbo jest doceniania przez widzów, a wymyślane i realizowane przez nas formaty cieszą się ich nieustannym zainteresowaniem. Najwyższe wyniki oglądalności w historii „Automaniaka” oraz „Wyburzaczy” są tego najlepszym przykładem, dają nam niesamowitą satysfakcję i motywują do dalszej pracy – mówi Przemysław Kwiatkowski, Dyrektor Działu kanałów tematycznych factual TVN i Discovery Polska.

- Silna pozycja TVN Turbo na rynku i zainteresowanie naszymi programami niezmiernie nas cieszą. Nie zdejmujemy jednak nogi z gazu i już 7 października zapraszamy widzów na kolejny nowy program -„Garaż Dudy” oraz na powracające serie: 14 października „Ratujemy klasyki”, 17 października „Będzie pan zadowolony” i 28 października „Złodzieje” – dodaje Agnieszka Hołowińska, Szefowa TVN Turbo.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Skylark Films - nowe studio kreacji i produkcji filmowej w strukturach Agory
Od września br. w Agorze działa studio Skylark Films, łączące kreatywne kompetencje agencji reklamowej oraz domu produkcyjnego. Zespół studia, w skład którego wchodzą doświadczeni twórcy, producenci oraz kierownicy produkcji, oferuje klientom kompleksową obsługę w zakresie realizacji projektów filmowych - wysokobudżetowych produkcji reklamowych oraz...
„Grażyna Torbicka Zaprasza” w TVN Fabuła
Grażyna Torbicka to niekwestionowany autorytet w dziedzinie sztuki filmowej. W swoim nowym programie, przygotowanym we współpracy z TVN Fabuła, porozmawia z zaproszonymi gośćmi o kulisach ich pracy twórczej. Emisja pierwszego odcinka już 7 listopada.
Nowy cykl weekendowych audycji Radia Złote Przeboje
Już w najbliższą sobotę, 20 października br. Radio Złote Przeboje rozpocznie obchody stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości - tego dnia na antenie stacji pojawi się pierwszy odcinek z cyklu "Fajnie, że jesteś, Polsko!". Powstające na terenie całego kraju programy, prowadzone przez Piotra Jaworskiego, nadawane będą w najbliższe weekendy do 11 listopada br. w godz....
Polsat Games startuje 15 października
W ramówce kanału dla graczy znajdą się m.in. transmisje z rozgrywek esportowych, programy publicystyczne z udziałem twórców gier, show z gwiazdami internetu oraz recenzje najnowszych tytułów i sprzętu.
Gazeta.pl z nagrodą Grand Video Awards 2018
Magdalena Pięta-Stritzke, Paulina Dudek i Kamil Rutkowski z działu wideo Gazeta.pl odebrali statuetkę za najlepsze wideo internetowe w kategorii Lifestyle podczas gali wręczenia tegorocznych nagród Grand Video Awards 2018. Nagrodzony materiał wideo to historia Lucyny Orłowskiej, która w wieku 79-lat założyła lodziarnię. Film powstał w ramach cyklu #zwykliniezwykli,...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone