logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najlepsze wyniki oglądalności w historii TVN Turbo

  PR 05.10.2018, przeczytano 405 razy
ilustracjastrzałka

Start jesiennej ramówki TVN Turbo okazał się wielkim sukcesem. We wrześniu 2018 stacja odnotowała najlepszy wynik w swojej piętnastoletniej historii! Oglądalność w grupie 4+ wzrosła o 12.07% w porównaniu do analogicznego okresu rok temu (z 0,58% do 0,65%). W grupie komercyjnej 16-49 kanał osiągnął wynik 1.18% udziału w rynku (wzrost o 13.46%).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlepsze-wyniki-ogladalnosci-w-historii-tvn-turbo,379641,artykul.html

Doskonale wyniki to zasługa cieszących się niesłabnącą popularnością autorskich programów stacji. Uznanie w oczach widzów znalazły zarówno nowości („Służby ratownicze”), jak i uwielbiane przez widzów kontynuacje serii: „Samochód marzeń kup i zrób”, „Absurdy Drogowe”, „Wojny Samochodowe”, „Megatransporty”, „Nowy Gadżet” czy „Pomoc drogowa”. Co więcej, dwa spośród powracających i najchętniej oglądanych tytułów - „Automaniak” (najdłużej emitowany program motoryzacyjny w Polsce, seria 21.) oraz „Wyburzacze” (seria 4.) – zebrały przed telewizorami rekordową widownię osiągając wyniki na poziomie odpowiednio 6,33% i 5.82 SHR.

- Tak znakomity start jesiennej ramówki dowodzi, że konsekwentnie realizowana polityka programowa TVN Turbo jest doceniania przez widzów, a wymyślane i realizowane przez nas formaty cieszą się ich nieustannym zainteresowaniem. Najwyższe wyniki oglądalności w historii „Automaniaka” oraz „Wyburzaczy” są tego najlepszym przykładem, dają nam niesamowitą satysfakcję i motywują do dalszej pracy – mówi Przemysław Kwiatkowski, Dyrektor Działu kanałów tematycznych factual TVN i Discovery Polska.

- Silna pozycja TVN Turbo na rynku i zainteresowanie naszymi programami niezmiernie nas cieszą. Nie zdejmujemy jednak nogi z gazu i już 7 października zapraszamy widzów na kolejny nowy program -„Garaż Dudy” oraz na powracające serie: 14 października „Ratujemy klasyki”, 17 października „Będzie pan zadowolony” i 28 października „Złodzieje” – dodaje Agnieszka Hołowińska, Szefowa TVN Turbo.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”
Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf
Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.
„Gazeta Wyborcza” wraz z europejskimi dziennikami zakłada Sonar Europe
Redakcja „Gazety Wyborczej” łączy siły z zespołami „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, tworząc nowy projekt medialny Sonar Europe. Dzięki współpracy dzienników, zainaugurowanej w marcu br., powstawać będą atrakcyjne, multimedialne materiały oparte na danych, dotyczące wielu tematów i pokazujące wiele...
Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden
Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe...
Nowe kanały w WP Pilot, wśród nich CNN i Cartoon Network
Do oferty WP Pilot, platformy umożliwiającej oglądanie telewizji online, dołączyło sześć nowych kanałów. Cztery z nich należą do grupy WarnerMedia: CNN International, Cartoon Network, Boomerang, TNT. Użytkownicy WP Pilot mogą oglądać również Tele5 oraz Polonia1.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764