logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najlepsze wyniki oglądalności w historii TVN Turbo

  PR 05.10.2018, przeczytano 463 razy
ilustracjastrzałka

Start jesiennej ramówki TVN Turbo okazał się wielkim sukcesem. We wrześniu 2018 stacja odnotowała najlepszy wynik w swojej piętnastoletniej historii! Oglądalność w grupie 4+ wzrosła o 12.07% w porównaniu do analogicznego okresu rok temu (z 0,58% do 0,65%). W grupie komercyjnej 16-49 kanał osiągnął wynik 1.18% udziału w rynku (wzrost o 13.46%).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlepsze-wyniki-ogladalnosci-w-historii-tvn-turbo,379641,artykul.html

Doskonale wyniki to zasługa cieszących się niesłabnącą popularnością autorskich programów stacji. Uznanie w oczach widzów znalazły zarówno nowości („Służby ratownicze”), jak i uwielbiane przez widzów kontynuacje serii: „Samochód marzeń kup i zrób”, „Absurdy Drogowe”, „Wojny Samochodowe”, „Megatransporty”, „Nowy Gadżet” czy „Pomoc drogowa”. Co więcej, dwa spośród powracających i najchętniej oglądanych tytułów - „Automaniak” (najdłużej emitowany program motoryzacyjny w Polsce, seria 21.) oraz „Wyburzacze” (seria 4.) – zebrały przed telewizorami rekordową widownię osiągając wyniki na poziomie odpowiednio 6,33% i 5.82 SHR.

- Tak znakomity start jesiennej ramówki dowodzi, że konsekwentnie realizowana polityka programowa TVN Turbo jest doceniania przez widzów, a wymyślane i realizowane przez nas formaty cieszą się ich nieustannym zainteresowaniem. Najwyższe wyniki oglądalności w historii „Automaniaka” oraz „Wyburzaczy” są tego najlepszym przykładem, dają nam niesamowitą satysfakcję i motywują do dalszej pracy – mówi Przemysław Kwiatkowski, Dyrektor Działu kanałów tematycznych factual TVN i Discovery Polska.

- Silna pozycja TVN Turbo na rynku i zainteresowanie naszymi programami niezmiernie nas cieszą. Nie zdejmujemy jednak nogi z gazu i już 7 października zapraszamy widzów na kolejny nowy program -„Garaż Dudy” oraz na powracające serie: 14 października „Ratujemy klasyki”, 17 października „Będzie pan zadowolony” i 28 października „Złodzieje” – dodaje Agnieszka Hołowińska, Szefowa TVN Turbo.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.
Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału...
Sztab Generalny Wojska Polskiego, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Wojsk Obrony Terytorialnej, Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych, Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej oraz Dowództwo Garnizonu Warszawa od 20 sierpnia mają nowe strony internetowe zintegrowane z...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird
W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.
Wirtualna Polska z programem dla Link4
WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764