logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najlepszy dzienny wynik Zoom TV w historii MUX-8

  PR 05.02.2019, przeczytano 130 razy

W poniedziałek, 4 lutego 2019 roku, Zoom TV osiągnął 1,39% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), co jest zarówno rekordowym dziennym wynikiem tego kanału, jak i najlepszym dziennym rezultatem jednej stacji w historii ósmego multipleksu (MUX-8).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlepszy-dzienny-wynik-zoom-tv-w-historii-mux-8,381107,artykul.html

4 lutego br. hitami programowymi Zoom TV były m.in. serial Wiedźmy, dokument Efekt Nostradamusa oraz Hity polskiego kabaretu (AMR, All 16-49).

Źródło: Zoom TV

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska firma optAd360 wprowadza innowacyjne narzędzie, które rozszerza możliwości zarabiania wydawcom internetowym na całym świecie. Może ono służyć wszystkim witrynom, niezależnie od ich wielkości.
Multikino i Mastercard uruchamiają cykl filmów festiwalowych „Mistrzowie Kina Mastercard” na wielkim ekranie
Ambitne, festiwalowe kino, ważne i nagradzane filmy, które skłaniają do dyskusji – w Multikinie wystartował premierowy cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza. Sponsorem głównym został Mastercard.
Lech z nowym serwisem internetowym od Cut the Mustard
Od początku lutego dostępna jest nowa strona prezentująca ofertę produktową marki Lech. Za przygotowanie i wdrożenie serwisu odpowiada agencja interaktywna Cut the Mustard.
Przemek Rosa i Adam Kręgielewski w reaktywowanej grupie roboczej IAB
Eksperci Group One: Przemek Rosa, Head of Paid Social w SalesTube oraz Adam Kręgielewski, Digital Strategist w Labcon, dołączyli do grupy roboczej IAB Polska.  Celem reaktywowanej grupy social media będzie skuteczne definiowanie i rozwiązywanie najistotniejszych wyzwań tego sektora komunikacji i reklamy online.
Badanie: Polacy chętnie oglądają wideo online
Chociaż prawie połowa z nas preferuje tekst jako formę przekazu treści, to aż 88% przyznaje, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W swoim najnowszym badaniu PAYBACK postanowił sprawdzić, kiedy Polacy sięgają po takie filmy i jakie tematy najbardziej ich interesują.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764