logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najlepszy polski golfista w kampanii marki Bytom

  PR 21.06.2017, przeczytano 864 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Marek Straszewski

Adrian Meronk podjął współpracę z marką BYTOM. Najlepszy polski golfista promuje swoim wizerunkiem letnią kolekcję 2017, która z jednej strony stanowi ukłon w stronę tradycji sztuki krawiectwa czerpiącej inspirację z trendów w modzie, a z drugiej jest wyrafinowaną i jednocześnie swobodną odsłoną męskiego stylu. Kampania z udziałem Meronka potrwa do końca sierpnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlepszy-polski-golfista-w-kampanii-marki-bytom,32867,artykul.html

Najnowszą kolekcję marki BYTOM ilustruje sesja zdjęciowa z udziałem Adriana Meronka. W ramach współpracy, wizerunek najlepszego polskiego golfisty będzie eksponowany w kampanii internetowej, w prasie, a także w sklepach koncepcyjnych marki BYTOM. Działania promocyjne zakończą się w sierpniu.

- W naszej najnowszej kolekcji odnajdziemy nawiązanie do angielskiego wielkiego krawiectwa oraz nonszalanckiego włoskiego stylu, dzięki zastosowaniu rozwiązań odpowiadających potrzebom współczesnego mężczyzny. Szukamy inspiracji w tradycji i staramy się reagować na trendy w modzie. Asocjacje pomiędzy golfem a krawiectwem z najwyższej półki są dla nas naturalne. Adrian Meronk jest ambasadorem eleganckiego stylu nie tylko na polu golfowym. W skali całego kraju, jest w swojej dyscyplinie prawdziwym pionierem. Cieszymy się, że wspólnie będziemy mogli promować nie tylko naszą kolekcję, ale również golf, który w Polsce cieszy się umiarkowanym zainteresowaniem. Jesteśmy jednak przekonani, że dzięki osobie Adriana już wkrótce się to zmieni – powiedziała dyrektor ds. marketingu w BYTOM S.A., Anna Paczkowska.

Mimo młodego wieku, Meronk jest najbardziej utytułowanym polskim golfistą w historii. Jako amator, był klasyfikowany w pierwszej „10” rankingu WAGR (Światowy Ranking Golfistów-Amatorów), a także dotarł do półfinału British Amateur Championship. Jest pierwszym Polakiem, który wystąpił w prestiżowym Palmer Cup, czyli amatorskim odpowiedniku słynnego Pucharu Rydera. Na zawodowstwo przeszedł jesienią 2016 r., a jego debiut przypadł na jeden z turniejów European Tour – najważniejszego cyklu na Starym Kontynencie. Wcześniej, nasz kraj nie miał swojego reprezentanta na tak wysokim poziomie rozgrywek golfowych.

- Współpraca z marką BYTOM to dla mnie prestiż i wyróżnienie. Cieszę się, że moje sukcesy sportowe zostały zauważone i otrzymałem szansę, aby promować golf nie tylko poprzez występy na polu. Golfiści często są postrzegani jako prawdziwe ikony stylu. Osobiście stawiam na komfort połączony ze sportową elegancją. Nie bez znaczenia był dla mnie również fakt, że BYTOM to polska marka, która szyje kolekcje głównie w Polsce, ponieważ takie wartości, jak tradycja, autentyczność czy solidność są mi szczególnie bliskie – dodał Adrian Meronk.

Źródło: BYTOM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764