logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najlepszy styczeń w historii Siódemki oraz kanałów tematycznych TVN i Discovery

  PR 10.02.2020, przeczytano 623 razy

Oferta kanałów tematycznych przyciągnęła przed telewizory rekordową liczbę widzów! Styczeń 2020 roku okazał się najlepszym w historii kanałów TVN7, TTV oraz HGTV Home & Garden. Z kolei stacje TVN Fabuła i Metro osiągnęły w tym czasie najwyższe wyniki od początku nadawania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlepszy-styczen-w-historii-siodemki-oraz-kanalow-tematycznych-tvn-i-discovery,385620,artykul.html

Siódemka rozpoczęła rok 2020 z najlepszą styczniową oglądalnością. Udział w rynku w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 3,79% co przełożyło się na 18,1% wzrostu oglądalności rok do roku. Kanał umocnił swoja pozycję w gronie pięciu najchętniej oglądanych stacji. Największą widownię w ramówce minionego miesiąca zgromadził film biograficzny „Karol – człowiek, który został papieżem”. W poniedziałek, 6 stycznia, obejrzało go blisko 814 tyś. widzów, co przełożyło się na 8,2% udziału w grupie komercyjnej.

Miniony miesiąc również należy uznać za niezwykle udany dla telewizji TTV. Stacja odnotowała najwyższą styczniową oglądalność w historii kanału, gromadząc przed telewizorami rekordową liczbę widzów. Udział w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł SHR 3,50%. Wśród najchętniej oglądanych programów znalazły się między innymi „Express”, „Gogglebox. Przed telewizorem” oraz „Królowe życia”.  

Kanał HGTV Home & Garden także może pochwalić się najlepszym styczniem w historii. Osiągnął wynik SHR 0,59 % w grupie komercyjnej (16-49). W tym miesiącu najchętniej oglądane były produkcje takie jak: „Domowe rewolucje”, „Nowa Maja w ogrodzie” czy „Darek solo”.

Rekordowy wynik w historii i duży wzrost rok do roku odnotowały kanały TVN Fabuła i Metro. Dla tego pierwszego, udział w rynku w grupie komercyjnej wyniósł 0,69%, przy 30,2% wzroście oglądalności rok do roku, z kolei dla Metra – 0,46 i 44% wzrost rok do roku.

W piątek 17 stycznia stacja Metro miała najlepszy wynik w swojej historii -  SHR 1,15% (16-49, live). Także TVN Fabuła w minionym styczniu świętowała rekordową oglądalność dzienną. W niedzielę 5 stycznia udział stacji wyniósł 2,26%. Tego dnia Fabuła w prime time była szóstym najchętniej oglądanym kanałem na rynku.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jeszcze więcej sportowej zimy w TVN Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery pozyskało prawa do pokazywania Pucharów Świata FIS organizowanych w Szwajcarii. Relacje na żywo i na żądanie z wydarzeń FIS Swiss Ski World Cup dostępne będą na 45 europejskich rynkach, w tym w Polsce. Prawa obejmują m.in. konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Engelbergu, które w Polsce transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i...
Nowa odsłona serwisu Eskarock.pl
6 grudnia wystartowała  nowa odsłona strony www.eskarock.pl, gromadząca miłośników muzyki rockowej. Nowa nawigacja i nowe funkcjonalności desktop i mobile serwisu ułatwią użytkownikom korzystanie z materiałów audio i wideo oraz aktywne uczestnictwo w życiu społeczności fanów rocka – komentowania, dyskutowania, zabawy. Nowy serwis to także jeszcze...
Jaki materiał fotograficzny uzyska tytuł najlepszego w minionym roku w finale konkursu za „Odwagę patrzenia"? Tego dowiemy się już w czwartek, 8 grudnia 2022 r. po godz. 20:00. Serwis Wyborcza.pl przedstawi finalistów i laureata lub laureatkę Nagrody im. Krzysztofa Millera oraz zwycięzcę lub zwyciężczynię w kategorii „Wolność, solidarność,...
„Polish Gamers Kids”
PURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa, gry są częścią ich codziennej rutyny, a granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. Badanie „Polish Gamers...
W raporcie „Biura Reklamy 2022” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Najwyższe oceny zebrały także zespoły Tandem Media – zarówno ten zajmujący się reklamą radiową (wkrótce jako Tandem Audio Broker), jak i kinową (niebawem pod szyldem Helios Media). Nagrodę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764