logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najlepszy styczeń w historii Siódemki oraz kanałów tematycznych TVN i Discovery

  PR 10.02.2020, przeczytano 269 razy

Oferta kanałów tematycznych przyciągnęła przed telewizory rekordową liczbę widzów! Styczeń 2020 roku okazał się najlepszym w historii kanałów TVN7, TTV oraz HGTV Home & Garden. Z kolei stacje TVN Fabuła i Metro osiągnęły w tym czasie najwyższe wyniki od początku nadawania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlepszy-styczen-w-historii-siodemki-oraz-kanalow-tematycznych-tvn-i-discovery,385620,artykul.html

Siódemka rozpoczęła rok 2020 z najlepszą styczniową oglądalnością. Udział w rynku w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 3,79% co przełożyło się na 18,1% wzrostu oglądalności rok do roku. Kanał umocnił swoja pozycję w gronie pięciu najchętniej oglądanych stacji. Największą widownię w ramówce minionego miesiąca zgromadził film biograficzny „Karol – człowiek, który został papieżem”. W poniedziałek, 6 stycznia, obejrzało go blisko 814 tyś. widzów, co przełożyło się na 8,2% udziału w grupie komercyjnej.

Miniony miesiąc również należy uznać za niezwykle udany dla telewizji TTV. Stacja odnotowała najwyższą styczniową oglądalność w historii kanału, gromadząc przed telewizorami rekordową liczbę widzów. Udział w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł SHR 3,50%. Wśród najchętniej oglądanych programów znalazły się między innymi „Express”, „Gogglebox. Przed telewizorem” oraz „Królowe życia”.  

Kanał HGTV Home & Garden także może pochwalić się najlepszym styczniem w historii. Osiągnął wynik SHR 0,59 % w grupie komercyjnej (16-49). W tym miesiącu najchętniej oglądane były produkcje takie jak: „Domowe rewolucje”, „Nowa Maja w ogrodzie” czy „Darek solo”.

Rekordowy wynik w historii i duży wzrost rok do roku odnotowały kanały TVN Fabuła i Metro. Dla tego pierwszego, udział w rynku w grupie komercyjnej wyniósł 0,69%, przy 30,2% wzroście oglądalności rok do roku, z kolei dla Metra – 0,46 i 44% wzrost rok do roku.

W piątek 17 stycznia stacja Metro miała najlepszy wynik w swojej historii -  SHR 1,15% (16-49, live). Także TVN Fabuła w minionym styczniu świętowała rekordową oglądalność dzienną. W niedzielę 5 stycznia udział stacji wyniósł 2,26%. Tego dnia Fabuła w prime time była szóstym najchętniej oglądanym kanałem na rynku.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacje firm z klientami przenoszą się do mediów społecznościowych – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Salesforce. Social media stają się ulubionym kanałem do komunikowania się z klientami również w segmencie B2B. Dlaczego? Bo zapewniają wyższą skuteczność i efektywność niż obsługa przez telefon.
Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków podcastowych
Fenomen podcastów bazuje na pełnej dowolności w dostępie do nagrań audio – można ich słuchać w dogodnym czasie, nie odrywając się od innych czynności, a dodatkowo mamy do wyboru różnorodną tematykę. To główne powody, dla których forma ta z miesiąca na miesiąc zyskuje coraz więcej zwolenników. – Jest to atrakcyjne medium dla...
Home.pl i CDA rozpoczynają współpracę
Największy w Polsce dostawca usług internetowych i czołowy polski serwis rozrywkowy rozpoczynają współpracę. W jej wyniku do oferty home.pl trafią karty prepaid gwarantujące dostęp do filmów na platformie CDA Premium.
Nadchodzą podwyżki cen adresów w domenie .com
Najpopularniejsza na świecie domena .com stanie się na całym świecie wyraźnie droższa. Cena za jej utrzymanie wzrośnie o 7 proc. w drugiej połowie 2020 roku i taka sama podwyżka czeka nas także przez 3 kolejne lata. Niestety na tym się nie skończy. Od 2026 ceny zaczną rosnąć dalej – informuje serwis hostingowy Domeny.pl. Wedle firmy, podwyżka wynika z porozumienia,...
SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce, część największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce Group One, zaprojektowała Asystenta Google dla G2A, platformy sprzedażowej specjalizującej się w grach komputerowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764