logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najlepszy styczeń w historii Siódemki oraz kanałów tematycznych TVN i Discovery

  PR 10.02.2020, przeczytano 668 razy

Oferta kanałów tematycznych przyciągnęła przed telewizory rekordową liczbę widzów! Styczeń 2020 roku okazał się najlepszym w historii kanałów TVN7, TTV oraz HGTV Home & Garden. Z kolei stacje TVN Fabuła i Metro osiągnęły w tym czasie najwyższe wyniki od początku nadawania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlepszy-styczen-w-historii-siodemki-oraz-kanalow-tematycznych-tvn-i-discovery,385620,artykul.html

Siódemka rozpoczęła rok 2020 z najlepszą styczniową oglądalnością. Udział w rynku w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 3,79% co przełożyło się na 18,1% wzrostu oglądalności rok do roku. Kanał umocnił swoja pozycję w gronie pięciu najchętniej oglądanych stacji. Największą widownię w ramówce minionego miesiąca zgromadził film biograficzny „Karol – człowiek, który został papieżem”. W poniedziałek, 6 stycznia, obejrzało go blisko 814 tyś. widzów, co przełożyło się na 8,2% udziału w grupie komercyjnej.

Miniony miesiąc również należy uznać za niezwykle udany dla telewizji TTV. Stacja odnotowała najwyższą styczniową oglądalność w historii kanału, gromadząc przed telewizorami rekordową liczbę widzów. Udział w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł SHR 3,50%. Wśród najchętniej oglądanych programów znalazły się między innymi „Express”, „Gogglebox. Przed telewizorem” oraz „Królowe życia”.  

Kanał HGTV Home & Garden także może pochwalić się najlepszym styczniem w historii. Osiągnął wynik SHR 0,59 % w grupie komercyjnej (16-49). W tym miesiącu najchętniej oglądane były produkcje takie jak: „Domowe rewolucje”, „Nowa Maja w ogrodzie” czy „Darek solo”.

Rekordowy wynik w historii i duży wzrost rok do roku odnotowały kanały TVN Fabuła i Metro. Dla tego pierwszego, udział w rynku w grupie komercyjnej wyniósł 0,69%, przy 30,2% wzroście oglądalności rok do roku, z kolei dla Metra – 0,46 i 44% wzrost rok do roku.

W piątek 17 stycznia stacja Metro miała najlepszy wynik w swojej historii -  SHR 1,15% (16-49, live). Także TVN Fabuła w minionym styczniu świętowała rekordową oglądalność dzienną. W niedzielę 5 stycznia udział stacji wyniósł 2,26%. Tego dnia Fabuła w prime time była szóstym najchętniej oglądanym kanałem na rynku.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764