logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najlepszy styczeń w historii Siódemki oraz kanałów tematycznych TVN i Discovery

  PR 10.02.2020, przeczytano 358 razy

Oferta kanałów tematycznych przyciągnęła przed telewizory rekordową liczbę widzów! Styczeń 2020 roku okazał się najlepszym w historii kanałów TVN7, TTV oraz HGTV Home & Garden. Z kolei stacje TVN Fabuła i Metro osiągnęły w tym czasie najwyższe wyniki od początku nadawania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlepszy-styczen-w-historii-siodemki-oraz-kanalow-tematycznych-tvn-i-discovery,385620,artykul.html

Siódemka rozpoczęła rok 2020 z najlepszą styczniową oglądalnością. Udział w rynku w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 3,79% co przełożyło się na 18,1% wzrostu oglądalności rok do roku. Kanał umocnił swoja pozycję w gronie pięciu najchętniej oglądanych stacji. Największą widownię w ramówce minionego miesiąca zgromadził film biograficzny „Karol – człowiek, który został papieżem”. W poniedziałek, 6 stycznia, obejrzało go blisko 814 tyś. widzów, co przełożyło się na 8,2% udziału w grupie komercyjnej.

Miniony miesiąc również należy uznać za niezwykle udany dla telewizji TTV. Stacja odnotowała najwyższą styczniową oglądalność w historii kanału, gromadząc przed telewizorami rekordową liczbę widzów. Udział w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł SHR 3,50%. Wśród najchętniej oglądanych programów znalazły się między innymi „Express”, „Gogglebox. Przed telewizorem” oraz „Królowe życia”.  

Kanał HGTV Home & Garden także może pochwalić się najlepszym styczniem w historii. Osiągnął wynik SHR 0,59 % w grupie komercyjnej (16-49). W tym miesiącu najchętniej oglądane były produkcje takie jak: „Domowe rewolucje”, „Nowa Maja w ogrodzie” czy „Darek solo”.

Rekordowy wynik w historii i duży wzrost rok do roku odnotowały kanały TVN Fabuła i Metro. Dla tego pierwszego, udział w rynku w grupie komercyjnej wyniósł 0,69%, przy 30,2% wzroście oglądalności rok do roku, z kolei dla Metra – 0,46 i 44% wzrost rok do roku.

W piątek 17 stycznia stacja Metro miała najlepszy wynik w swojej historii -  SHR 1,15% (16-49, live). Także TVN Fabuła w minionym styczniu świętowała rekordową oglądalność dzienną. W niedzielę 5 stycznia udział stacji wyniósł 2,26%. Tego dnia Fabuła w prime time była szóstym najchętniej oglądanym kanałem na rynku.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vectra do której niedawno dołączyła spółka Multimedia Polska S.A, przedłuża umowę o współpracy z kanałami Sportklub i Fightklub. Nowe porozumienie podpisane zostało aż na cztery lata i obowiązywać będzie do 2024 roku. Na jego mocy klienci operatora zachowają dostęp do obu kanałów sportowych, jak również dostęp ten utrzymają Ci,...
Zbudowano infrastrukturę testową internetu kwantowego
Amerykanie chcą stworzyć internet kwantowy. Sieć nowej generacji zapewni najwyższy poziom bezpieczeństwa. W obliczu narastającego problemu cyberprzestępczości zorganizowanej amerykański Departament Energii uruchomił prace nad siecią przesyłu danych nowej generacji. Nad innowacyjnym systemem pracują naukowcy z kilku amerykańskich uczelni. Dzięki wykorzystaniu zjawiska splątania...
Rozszerzona rzeczywistość zmieni telewizję
Zaawansowane narzędzia do projektowania i produkcji, które umożliwiają nadawcom tworzenie wirtualnych obiektów, są dostępne od kilku lat, ale od niedawna weszły do głównego nurtu w największych sieciach telewizyjnych. Grafika AR umożliwia lepszą interakcję, daje swobodę w opowiadaniu złożonej historii w bardzo wizualny sposób. Aplikacje Augmented...
Im dłużej trwa epidemia, tym bardziej realnie MŚP oceniają przyszłość
Najnowszy Barometr COVID-19, zrealizowany przez EFL na przełomie czerwca i lipca br., pokazuje bardziej realistyczne nastawienie przedstawicieli polskiego sektora MŚP do przyszłości niż jeszcze miesiąc temu. Po czterech miesiącach od wybuchu epidemii koronawirusa w Polsce na szybką rekonwalescencję branży w tym roku liczy tylko 6 proc. firm, podczas gdy w maju ten odsetek był trzy...
WP Pilot udostępnił aplikację dla użytkowników korzystających z Huawei Mobile Services. Pozwala ona na oglądanie prawie 100 kanałów telewizyjnych na żywo na urządzeniach Huawei. Każdy użytkownik, który zainstaluje aplikację otrzyma darmowy dostęp do pakietu Starter Plus przez 14 dni.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764