logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najlepszy wynik Radia ZET od 10 lat

  PR 09.02.2024, przeczytano 495 razy
ilustracja

W fali październik 2023-styczeń 2024 badania Radio Track Radio ZET osiągnęło 14,5%* udziału w czasie słuchania. To najlepszy wynik stacji od blisko 10 lat. Rośnie też łączny udział w czasie słuchania stacji wchodzących w skład pakietów handlowych oferowanych przez Grupę Eurozet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlepszy-wynik-radia-zet-od-10-lat,403060,artykul.html

Radio ZET zanotowało kolejną falę ze wzrostem słuchalności. Jego udział w czasie słuchania wyniósł 14,5 proc. i jest najwyższy od fali sierpień-październik 2014. Rok do roku udział stacji wzrósł o 1,2 pproc. i jest to w tym czasie zdecydowanie najwyższy wzrost na polskim rynku. Zmniejsza się również dystans między Radiem ZET a RMF FM (rok do roku o 3 pproc.). Obecnie wynosi 14 pproc. i jest najmniejszy od fali październik-grudzień 2018.

W ostatniej fali badania Radio Track rekordowe wyniki osiągnął pakiet handlowy Audio ZET Boost oferowany przez Grupę Eurozet. Udział w czasie słuchania wchodzących w jego skład stacji wyniósł 35,4 proc. To o 1 pproc. więcej niż oferuje pakiet RMF 3D. Pakiet Audio ZET Boost obejmuje łącznie 135 rozgłośni, w tym ogólnopolskie Radio ZET, ponadregionalne: TOK FM, Antyradio i Chillizet, sieci rozgłośni lokalnych: Meloradia, Radia Pogoda, Rock Radia i 9 stacji Radia Plus oraz 63 stacje lokalne należące do Pakietu Niezależnych i 3 stacje lokalne.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

*Źródło: Kantar Polska, Radio Track, XI 2023-I 2024, wszystkie dni tygodnia, 15+

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje wiosenna ramówka TVN
Wiosna w TVN to czas niespodzianek i wielkich emocji. Jedną z najbardziej oczekiwanych premier jest program „The Traitors. Zdrajcy”, który już w środę 28 lutego zapewni elektryzującą rozgrywkę inspirowaną popularną grą Mafia. Drugim nowym formatem wartym uwagi jest „Czas na Show. Drag Me Out”, który zapowiada kolorową i pełną blasku zabawę....
W czasie rosnącego zainteresowania telewizją CTV i inwestycjami w ten obszar w Wielkiej Brytanii i Europie, nowy raport „The Power and Potential of CTV in Europe”, pokazuje, że reklama CTV w dalszym ciągu charakteryzuje się brakiem przejrzystości i koniecznością weryfikacji jakości. Tylko 30% reklamodawców i wydawców ma pełną przejrzystość co do...
Silna jak dziewczynka – akcja społeczna Wysokich Obcasów
“Silna jak dziewczynka” to akcja społeczna “Wysokich Obcasów”, która ma na celu wzmocnienie wiary i pewności siebie dziewczynek zarówno w codziennym życiu, jak i w dążeniach do osiągania swoich celów i marzeń. Na łamach magazynu oraz serwisu Wysokieobcasy.pl pojawią się artykuły i podcasty, a w ramach projektu odbędzie się...
Wiosenne „Książki. Magazyn do czytania”
Inspirujące rozmowy, eseje i recenzje oraz przegląd propozycji biograficznych i kryminalnych na wiosnę tworzą pierwsze w tym roku wydanie „Książek. Magazynu do czytania”. Dwumiesięcznik jest dostępny w punktach sprzedaży prasy od wtorku, 27 lutego br. oraz na stronie Prenumerata24.pl z opcją bezpłatnej dostawy.   
Marek Czyż powraca do TVP Info z programem „Bez Retuszu”
W niedzielę, 03.03.2024 o godzinie 20:40, widzowie będą mieli okazję ponownie aktywnie uczestniczyć w programie „Bez Retuszu”, który powraca po przerwie. Będzie on transmitowany „na żywo”, zapewniając niepowtarzalną okazję do rozmowy poprzez wysyłanie SMS-ów, czy publikacje komentarzy w kanałach social media widzów z hasztagiem #BezRetuszu. Oprócz zaproszonych gości,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764