logo
WIADOMOŚCI

Najlepszy wynik Zoom TV w historii MUX-8

  PR 05.12.2018, przeczytano 117 razy

W listopadzie 2018 roku Zoom TV osiągnął 0,50% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), co jest zarówno najlepszym miesięcznym wynikiem Zoom TV, jak i rekordowym rezultatem kanału w historii całego ósmego multipleksu (MUX-8).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlepszy-wynik-zoom-tv-w-historii-mux-8,380416,artykul.html

W ubiegłym miesiącu Zoom TV zanotował wzrost również kilku innych wskaźników oglądalności. Średnia liczba widzów, którzy oglądali stację przynajmniej przez minutę dziennie wyniosła aż 624,5 tys., czyli więcej o ponad 48 proc. w porównaniu z listopadem 2017 (RCH, All 16-49). Z kolei średni czas oglądania stacji wyniósł 30 minut i 35 sekund, co oznacza, że wydłużył się on o prawie 36 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem ub.r. (ATS, All 16-49). Wzrost wskaźnika ATS świadczy o tym, że oferta programowa Zoom TV jest coraz bardziej atrakcyjna dla widzów.

W minionym miesiącu Zoom TV, z wynikiem 0,50%, ustanowił też rekord ósmego multipleksu w ogólnej grupie widzów (SHR%, All 4+).

Hitami programowymi listopada w Zoom TV były m.in. „Hity polskiego kabaretu” oraz seriale „Szeptunka” i „Wiedźmy”.

Źródło: Zoom TV

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kino Polska w Sylwestra i Nowy Rok
Z początkiem Nowego Roku kanał Kino Polska zaprezentuje aż dwie interesujące premiery: brawurową komedię "Pokaż kotku, co masz w środku", która swego czasu przyciągnęła do kin prawie milion widzów oraz dramat "Piąta poru roku", w którym Marian Dziędziel i Ewa Wiśniewska stworzyli niezwykłe kreacje dojrzałych ludzi z różnych sfer,...
Mniej niż 60 proc. mieszkańców wsi korzysta z internetu
Liczba Polaków o co najmniej podstawowych umiejętnościach cyfrowych rośnie. Z internetu przynajmniej raz w tygodniu korzysta 67 proc. osób, ale na wsiach jest ich mniej niż 60 proc. Tylko 1 z 10 nastolatków wykorzystuje internet do twórczych działań. Nadrobieniu różnic względem unijnej średniej i kształceniu kompetencji cyfrowych Polaków...
Bankier.pl i „Puls Biznesu” po raz kolejny docenione przez inwestorów
Portale Bankier.pl i pb.pl, należące do Bonnier Business Polska, po raz kolejny zostały uznane za najważniejsze źródła informacji w kategorii Serwisy internetowe w Ogólnopolskim Badaniu Inwestorów, organizowanym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych (SII). Dziennik „Puls Biznesu” znalazł się na podium w kategorii Gazety.
Grupa PMPG Polskie Media poszerza swoją działalność na rynku nieruchomości
Grupa PMPG Polskie Media uruchomiła kolejny portal branżowy – Wprost Nieruchomości. Jest on poświęcony szeroko pojętemu rynkowi nieruchomości. Porusza tematy rynku mieszkaniowego, hotelarstwa, powstających i modernizowanych powierzchni biurowych oraz magazynowych. Na łamach portalu publikowane są informacje o charakterze newsowym, analizy rynku oraz opinie ekspertów...
Chatbot Banku BGŻ BNP Paribas
Chatbot, który potrafi prowadzić konwersację zupełnie tak, jakby po drugiej stronie siedział człowiek, uczy ludzi pomagać innym. Wszystkie osoby, które chcą, aby pomaganie weszło im w nawyk, mogą dołączyć do 21-dniowego wyzwania z udziałem wirtualnego Asystenta Pomagania, który jest dostępny na profilu Banku BGŻ BNP Paribas na Facebooku.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone