Agencja reklamowa NICEDAY wygrała ogłoszony w marcu na łamach Gazety Wyborczej konkurs na NAJŁODZIEJSZĄ KOSZULKĘ ŚWIATA. Spośród kilkuset nadesłanych prac - jury konkursowe wybrało 3 projekty, w tym jeden z NICEDAY.
Zwycięskie projekty zostały wprowadzone do produkcji. Całkowity dochód z ich sprzedaży zasili konto fundacji HAPPY KIDS, zakładającej rodzinne domy dziecka.
Założeniem konkursu było stworzenie typowo łódzkich koszulek, które będą się kojarzyć z Łodzią, jej architekturą, klimatem, kulturą i atmosferą. Do konkursu zaproszono czytelników Gazety Wyborczej - zarówno amatorów, jak i profesjonalistów, gazeta sfinansowała produkcję koszulek, a ich sprzedaż prowadzona jest w Galerii Łódzkiej. Spośród trzech zwycięskich projektów – wzór Agencji NICEDAY sprzedał się w największej ilości.
Fundacja HAPPY KIDS tworzy rodzinne domy dziecka, w których mieszkają rodzeństwa, które w innych placówkach najprawdopodobniej zostałyby rozdzielone. W domach stworzonych dotychczas przez fundację panuje prawdziwie rodzinna atmosfera, w które dotychczas zaniedbywane i opuszczone dzieci znajdują ciepło.
www.niceday.pl
Źródło: Nicaday