logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Najłodziejsza” koszulka dziełem agencji Niceday

  PR 12.05.2006, przeczytano 508 razy
ilustracjastrzałka

Agencja reklamowa NICEDAY wygrała ogłoszony w marcu na łamach Gazety Wyborczej konkurs na NAJŁODZIEJSZĄ KOSZULKĘ ŚWIATA. Spośród kilkuset nadesłanych prac - jury konkursowe wybrało 3 projekty, w tym jeden z NICEDAY.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlodziejsza-koszulka-dzielem-agencji-niceday,3916,artykul.html

Zwycięskie projekty zostały wprowadzone do produkcji. Całkowity dochód z ich sprzedaży zasili konto fundacji HAPPY KIDS, zakładającej rodzinne domy dziecka.

Założeniem konkursu było stworzenie typowo łódzkich koszulek, które będą się kojarzyć z Łodzią, jej architekturą, klimatem, kulturą i atmosferą. Do konkursu zaproszono czytelników Gazety Wyborczej - zarówno amatorów, jak i profesjonalistów, gazeta sfinansowała produkcję koszulek, a ich sprzedaż prowadzona jest w Galerii Łódzkiej. Spośród trzech zwycięskich projektów – wzór Agencji NICEDAY sprzedał się w największej ilości.

Fundacja HAPPY KIDS tworzy rodzinne domy dziecka, w których mieszkają rodzeństwa, które w innych placówkach najprawdopodobniej zostałyby rozdzielone. W domach stworzonych dotychczas przez fundację panuje prawdziwie rodzinna atmosfera, w które dotychczas zaniedbywane i opuszczone dzieci znajdują ciepło.

www.niceday.pl
Źródło: Nicaday

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764