logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Najłodziejsza” koszulka dziełem agencji Niceday

  PR 12.05.2006, przeczytano 451 razy
ilustracjastrzałka

Agencja reklamowa NICEDAY wygrała ogłoszony w marcu na łamach Gazety Wyborczej konkurs na NAJŁODZIEJSZĄ KOSZULKĘ ŚWIATA. Spośród kilkuset nadesłanych prac - jury konkursowe wybrało 3 projekty, w tym jeden z NICEDAY.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlodziejsza-koszulka-dzielem-agencji-niceday,3916,artykul.html

Zwycięskie projekty zostały wprowadzone do produkcji. Całkowity dochód z ich sprzedaży zasili konto fundacji HAPPY KIDS, zakładającej rodzinne domy dziecka.

Założeniem konkursu było stworzenie typowo łódzkich koszulek, które będą się kojarzyć z Łodzią, jej architekturą, klimatem, kulturą i atmosferą. Do konkursu zaproszono czytelników Gazety Wyborczej - zarówno amatorów, jak i profesjonalistów, gazeta sfinansowała produkcję koszulek, a ich sprzedaż prowadzona jest w Galerii Łódzkiej. Spośród trzech zwycięskich projektów – wzór Agencji NICEDAY sprzedał się w największej ilości.

Fundacja HAPPY KIDS tworzy rodzinne domy dziecka, w których mieszkają rodzeństwa, które w innych placówkach najprawdopodobniej zostałyby rozdzielone. W domach stworzonych dotychczas przez fundację panuje prawdziwie rodzinna atmosfera, w które dotychczas zaniedbywane i opuszczone dzieci znajdują ciepło.

www.niceday.pl
Źródło: Nicaday

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764