logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najlżejsza na świecie lustrzanka z odchylanym ekranem - Canon EOS 250D

  PR 10.04.2019, przeczytano 802 razy
ilustracjastrzałka

Canon prezentuje najlżejszą na świecie cyfrową lustrzankę z odchylanym ekranem. EOS 250D to intuicyjny w obsłudze aparat z wymienną optyką i możliwością nagrywania filmów 4K. Idealny na wakacyjne wyjazdy i rodzinne spotkania, nowy aparat jest propozycją dla wszystkich, którzy smartfonową fotografię chcą wprowadzić na wyższy poziom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najlzejsza-na-swiecie-lustrzanka-z-odchylanym-ekranem---canon-eos-250d,382033,artykul.html

EOS 250D, jako następca wielokrotnie nagradzanego modelu EOS 200D, to połączenie niewielkiego body z bogato wyposażonym wnętrzem. Jego obsługa jest niezwykle łatwa dzięki intuicyjnemu interfejsowi. Potrzeby wymagających fotografów zaspokoją zaś duża matryca APS-C o rozdzielczości 24,1 MP z technologią Dual Pixel CMOS, szybki system AF oraz możliwość sterowania aparatem za pomocą smartfona (darmowa aplikacja Canon Camera Connect). Za szybkość pracy urządzenia odpowiada najnowszy, wydajny procesor DIGIC 8. Pozwala on przetwarzać duże ilości danych także podczas filmowania czy tworzenia filmów poklatkowych w jakości 4K.

Intuicyjny i zaawansowany technologicznie

Aparat jest prosty w obsłudze dzięki intuicyjnemu interfejsowi z graficznym przewodnikiem po funkcjach. To pozwala wykorzystać potencjał urządzenia już od momentu jego włączenia. Funkcja Creative Assist daje ogromny potencjał do twórczych działań – dostępne kreatywne efekty, filtry oraz możliwość regulacji kolorów na zdjęciach można zastosować „na żywo” w trakcie komponowania kadru lub zaraz po jego wykonaniu.

Najnowszy procesor obrazu DIGIC 8 optymalizuje pracę kluczowych technologii wpływających na jakość zdjęć, takich jak autofokus, automatyczny optymalizator oświetlenia czy cyfrowy stabilizator obiektywu. Wszystko po to, aby otrzymać zdjęcia najwyższej jakości bez dodatkowej obróbki graficznej bezpośrednio z aparatu. Duża matryca 24,1 MP sprawdzi się dobrze przy fotografowaniu w słabym oświetleniu, ale odpowiada też za piękny efekt bokeh (rozmycie tła), który sprawdzi się np. podczas rodzinnych portretów. Bezkompromisowa technologia EOS 250D zamknięta w lekkiej, kompaktowej obudowie to doskonałe połączenie, które przypadnie do gustu każdemu, kto chce rozwijać swoje umiejętności fotograficzne.

Aparat na każdą okazję

EOS 250D posiada dotykowy, odchylany ekran LCD umożliwiający wygodne fotografowanie i filmowanie w niestandardowych pozycjach. Dzięki temu zdjęcia z perspektywy żabiej czy nagranie vloga nie stanowią najmniejszego problemu. Aparat umożliwia ustawienie ostrości zarówno za pomocą ekranu dotykowego, jak i wygodnego wizjera optycznego z 9-punktowym AF.

Gdy zdjęcia i filmy są gotowe do udostępnienia, EOS 250D za pomocą kilku kliknięć integruje się z urządzeniami mobilnymi via Bluetooth i Wi-Fi. Za sprawą bezpłatnej aplikacji Canon Camera Connect (iOS/Android) możemy zdalnie sterować aparatem, a także przeglądać i pobierać zdjęcia i filmy bezpośrednio do galerii zdjęć na smartfonie i tablecie. Stąd już tylko kilka kroków do udostępnienia angażujących treści na profile społecznościowe.

Zdalne sterowanie aparatem z poziomu aplikacji jest równie proste. Wystarczy uruchomić tę funkcję w aplikacji, ustawić aparat w odpowiednim miejscu i wybrać kadr. Podgląd na ekranie smartfona lub tabletu jest płynny i wyraźny, dzięki czemu rodzinne zdjęcia świąteczne czy grupowe selfie z wyjazdu wychodzą naprawdę znakomicie. Dodatkowo funkcja automatycznej synchronizacji zdjęć na smartfonie może pełnić funkcję automatycznego backupu, dzięki czemu nasze wspomnienia są bezpiecznie archiwizowane na kilku urządzeniach.

EOS 250D dostępny jest w trzech wersjach kolorystycznych z eleganckimi wykończeniami: czarnym, białym i srebrnym. Jako część systemu Canon EOS, nowy aparat jest zgodny z ponad 80 wysokiej klasy obiektywami Canon, lampami błyskowymi i innymi akcesoriami.

Dzięki wielu kreatywnym funkcjom i perfekcyjnie dopracowanej technologii Canon, EOS 250D pozwala opowiadać niecodzienne historie, stanowiąc kompaktowe, a zarazem potężne narzędzie do przechwytywania ulotnych chwil i wspomnień.

EOS 250D jest dostępny w przedsprzedaży w sklepie internetowym Canon. Oficjalna sprzedaż u sieciach sprzedaży Partnerów rusza 25 kwietnia 2019 r.

ilustracjastrzałka

Canon EOS 250D – główne cechy:

  • 24,1 MP matryca APS-C i procesor DIGIC 8 - Doskonała jakość obrazu, nawet przy słabym oświetleniu
  • Wizjer optyczny - Widzisz kadr takim, jaki jest w rzeczywistości
  • Filmowanie w 4K - Najwyższa rozdzielczość filmów
  • Dual Pixel CMOS AF - W trybie Live View autofocus działa szybko w przypadku zdjęć i płynnie w przypadku filmów
  • Ekran dotykowy o zmiennym kącie nachylenia - Ułatwia fotografowanie pod dowolnym kątem i sterowanie aparatem za pomocą znanych gestów
  • Interfejs użytkownika z przewodnikiem - Pomaga poznać obsługę sprzętu i dowiedzieć się, jak uzyskać pożądany obraz
  • Bluetooth*** i Wi-Fi - Stałe połączenie aparatu i urządzenia mobilnego w celu prostego, automatycznego udostępniania materiałów
  • Kreatywny asystent - Próbuj nowych technik i ulepszaj obrazy

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764