logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najmniejsza kolorowa drukarka A3 na rynku jest teraz tańsza

  PR 02.10.2019, przeczytano 786 razy
ilustracjastrzałka

Firma OKI Europe umożliwia firmom drukowanie większej ilości materiałów za niższą cenę dzięki zwrotowi nawet do 980 PLN1 w przypadku wielokrotnie nagradzanych kolorowych drukarek A3 serii C800 zakupionych między 1 października a 30 listopada 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najmniejsza-kolorowa-drukarka-a3-na-rynku-jest-teraz-tansza,384169,artykul.html

Łatwe w obsłudze i bardzo małe drukarki z uniwersalnej serii C800 firmy OKI są wyposażone w pionierską cyfrową technologię LED i obsługują nośniki o różnych gramaturach i rozmiarach – od A6 do 1,3 m, dzięki czemu idealnie nadają się do drukowania na żądanie w żywych kolorach i jakości HD. Od banerów, oznakowań i plakatów biurowych po profesjonalne materiały marketingowe i biurowe, takie jak wizytówki, nagłówki, bilety grzecznościowe i codzienne dokumenty biznesowe – drukarki serii C800 zapewniają to wszystko i nie tylko.

Najmniejsze na rynku kolorowe drukarki A3 z serii C800 są wyposażone w przyjazne dla środowiska funkcje, takie jak nowatorska, energooszczędna technologia utrwalania firmy OKI umożliwiająca szybkie wybudzanie, rozgrzewanie i cichą pracę urządzenia. Wszystkie modele są zgodne z usługą Google Cloud Print 2.0, co ułatwia drukowanie nawet w podróży. Funkcja automatycznego druku dwustronnego2 zapewnia firmom dodatkową elastyczność w zakresie drukowania większej liczby dokumentów, w tym dokumentów handlowych i marketingowych, a przedłużona 3-letnia gwarancja3 zapewnia niezakłócony komfort użytkowania.

Promocja uwzględnia uniwersalne modele C824n oraz C824dn, które zapewniają druk dokumentów biznesowych, jak również znakomite rezultaty w zakresie materiałów handlowych i marketingowych. Drukarka C824 jest w pełni przystosowana do obsługi zarówno lekkich, jak i cięższych papierów o gramaturze do 256 g/m2 w rozdzielczości 1200 × 600 dpi oraz sprawnie obsługuje dokumenty w formatach od A6 do A3 oraz banery do 1,3 m.

Modele C834nw i C834dnw również są wyposażone w te same funkcje obsługi nośników, co model C824, ze standardową funkcją łączności bezprzewodowej. Model C834 zapewnia niezrównaną wielopoziomową jakość wydruku w technologii HD ProQ2400 i wysokiej rozdzielczości 1200 x 600 dpi, a także superszybki czas drukowania wynoszący do 36 str./min.

Dzięki tym samym funkcjom co model C834 i możliwości uzyskania zwrotu pieniędzy1, urządzenie C844dnw przenosi drukowanie biznesowe na nowy poziom dzięki wyjątkowo ostrym, wysokiej jakości wydrukom tekstu i obrazów w rozdzielczości 1200 x 1200 dpi.

- Małe, ale niezwykle wydajne drukarki z serii C800 eliminują problem zlecania drukowania biznesowego innym firmom i dają organizacjom każdej wielkości możliwość przejęcia kontroli i generowania wyjątkowych wyników na żądanie – mówi Lee Webster, General Manager Products & Propositions, OKI Europe Ltd. - Po dodaniu do tego doskonałej, ograniczonej czasowo oferty zwrotu do 980 PLN1 uzyskujemy jeszcze więcej powodów, dla których warto kupić naszą kolorową drukarkę A3.

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.pl

Dodatkowe informacje:

1. Obowiązuje regulamin. Uzyskaj zwrot do 980 PLN przy zakupie kolorowych drukarek A3 C824n/C824dn/C834nw/C834dnw i C844dnw od 1 października do 30 listopada lub do wyczerpania zapasów. Ostateczna data wniosku: 30.12.19 r. Maksymalnie 10 wniosków na jednego klienta, jeden wniosek na jedno zakupione urządzenie. Zwrot pieniędzy zależy od zakupionego modelu.
2. Opcjonalny moduł druku dwustronnego w modelach C824n i C834nw. Druk dwustronny w standardzie drukarek C824dn, C834dnw i C844dnw
3. Produkt należy zarejestrować w ciągu 30 dni od zakupu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764