logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najmniejszy i najlżejszy projektor laserowy wysokiej jasności od Panasonic

  PR 17.07.2017, przeczytano 512 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic przedstawił podczas ostatnich targów InfoComm projektor laserowy o jasności 20 000 lumenów PT-RZ21K. Urządzenie jest następcą najlepiej sprzedającego się w Europie projektora tej klasy, modelu PT-DZ21K.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najmniejszy-i-najlzejszy-projektor-laserowy-wysokiej-jasnosci-od-panasonic,33140,artykul.html

Projektor PT-RZ21K został zaprojektowany dla branży wynajmu, do obsługi wydarzeń masowych i projekcji realizowanych w dużych pomieszczeniach. Jest to pierwszy na świecie model o tak wysokiej jasności, pozbawiony filtra, dzięki czemu zapewnia do 20 000 godzin pracy bez konieczności konserwacji. Jednocześnie jest najmniejszym urządzeniem tej klasy na rynku. W Polsce będzie dostępny w listopadzie br.

PT-RZ21K wykorzystuje 3-chipowy procesor DLP oraz podwójne laserowe źródło światła. Dzięki temu, gdy jedna dioda laserowa ulegnie awarii druga zastąpi jej pracę, zapewniając ciągłość projekcji. Model sprawdzi się zatem nawet w najbardziej krytycznych zastosowaniach.

Nowy projektor jest alternatywą dla innego, obecnego już na rynku, lampowego modelu Panasonic PT-DZ21K. Obecnie model ten jest wiodącym urządzeniem w branży wynajmu i eventów masowych z ponad 50-procentówym udziałem w tym rynku.

Co ważne, wszystkie obiektywy i pierścienie Panasonic 3-Chip DLP, które dostępne są dla modelu PT-DZ21K będą współpracować z nowym projektorem PT-RZ21K, zapewniając użytkownikom maksymalne korzyści z inwestycji w urządzenia marki Panasonic.

– Na rynku widać wyraźną chęć przejścia z lamp na technologię laserową – mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic. – Nasz nowy projektor RZ21K jest lżejszy i mniejszy niż jakikolwiek model tej klasy. Pozwala zatem na łatwiejszą obsługę bez użycia wózka widłowego, minimalizuje też kąt rzutu, który może ograniczać publiczności widoczność.

Projektor został tak zaprojektowany, by pracował w trybie 24/7 przy minimalnej potrzebie konserwacji. Dodatkowo, dzięki wykorzystaniu technologii laserowej, wyświetlany obraz nie podlega gradacji z upływem czasu, co także przekłada się na niższy koszt posiadania urządzenia.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764