logo
WIADOMOŚCI

Najmniejszy i najlżejszy projektor laserowy wysokiej jasności od Panasonic

Mateusz Zawiślak  PR 17.07.2017, przeczytano 225 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic przedstawił podczas ostatnich targów InfoComm projektor laserowy o jasności 20 000 lumenów PT-RZ21K. Urządzenie jest następcą najlepiej sprzedającego się w Europie projektora tej klasy, modelu PT-DZ21K.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najmniejszy-i-najlzejszy-projektor-laserowy-wysokiej-jasnosci-od-panasonic,33140,artykul.html

Projektor PT-RZ21K został zaprojektowany dla branży wynajmu, do obsługi wydarzeń masowych i projekcji realizowanych w dużych pomieszczeniach. Jest to pierwszy na świecie model o tak wysokiej jasności, pozbawiony filtra, dzięki czemu zapewnia do 20 000 godzin pracy bez konieczności konserwacji. Jednocześnie jest najmniejszym urządzeniem tej klasy na rynku. W Polsce będzie dostępny w listopadzie br.

PT-RZ21K wykorzystuje 3-chipowy procesor DLP oraz podwójne laserowe źródło światła. Dzięki temu, gdy jedna dioda laserowa ulegnie awarii druga zastąpi jej pracę, zapewniając ciągłość projekcji. Model sprawdzi się zatem nawet w najbardziej krytycznych zastosowaniach.

Nowy projektor jest alternatywą dla innego, obecnego już na rynku, lampowego modelu Panasonic PT-DZ21K. Obecnie model ten jest wiodącym urządzeniem w branży wynajmu i eventów masowych z ponad 50-procentówym udziałem w tym rynku.

Co ważne, wszystkie obiektywy i pierścienie Panasonic 3-Chip DLP, które dostępne są dla modelu PT-DZ21K będą współpracować z nowym projektorem PT-RZ21K, zapewniając użytkownikom maksymalne korzyści z inwestycji w urządzenia marki Panasonic.

– Na rynku widać wyraźną chęć przejścia z lamp na technologię laserową – mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic. – Nasz nowy projektor RZ21K jest lżejszy i mniejszy niż jakikolwiek model tej klasy. Pozwala zatem na łatwiejszą obsługę bez użycia wózka widłowego, minimalizuje też kąt rzutu, który może ograniczać publiczności widoczność.

Projektor został tak zaprojektowany, by pracował w trybie 24/7 przy minimalnej potrzebie konserwacji. Dodatkowo, dzięki wykorzystaniu technologii laserowej, wyświetlany obraz nie podlega gradacji z upływem czasu, co także przekłada się na niższy koszt posiadania urządzenia.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
poniedziałek 25.06.2018, 172 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone