logo
WIADOMOŚCI

Najmniejszy i najlżejszy projektor laserowy wysokiej jasności od Panasonic

Mateusz Zawiślak  PR 17.07.2017, przeczytano 197 razy
ilustracjastrzałka
Najmniejszy i najlżejszy projektor laserowy wysokiej jasności od Panasonic

Panasonic przedstawił podczas ostatnich targów InfoComm projektor laserowy o jasności 20 000 lumenów PT-RZ21K. Urządzenie jest następcą najlepiej sprzedającego się w Europie projektora tej klasy, modelu PT-DZ21K.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najmniejszy-i-najlzejszy-projektor-laserowy-wysokiej-jasnosci-od-panasonic,33140,artykul.html

Projektor PT-RZ21K został zaprojektowany dla branży wynajmu, do obsługi wydarzeń masowych i projekcji realizowanych w dużych pomieszczeniach. Jest to pierwszy na świecie model o tak wysokiej jasności, pozbawiony filtra, dzięki czemu zapewnia do 20 000 godzin pracy bez konieczności konserwacji. Jednocześnie jest najmniejszym urządzeniem tej klasy na rynku. W Polsce będzie dostępny w listopadzie br.

PT-RZ21K wykorzystuje 3-chipowy procesor DLP oraz podwójne laserowe źródło światła. Dzięki temu, gdy jedna dioda laserowa ulegnie awarii druga zastąpi jej pracę, zapewniając ciągłość projekcji. Model sprawdzi się zatem nawet w najbardziej krytycznych zastosowaniach.

Nowy projektor jest alternatywą dla innego, obecnego już na rynku, lampowego modelu Panasonic PT-DZ21K. Obecnie model ten jest wiodącym urządzeniem w branży wynajmu i eventów masowych z ponad 50-procentówym udziałem w tym rynku.

Co ważne, wszystkie obiektywy i pierścienie Panasonic 3-Chip DLP, które dostępne są dla modelu PT-DZ21K będą współpracować z nowym projektorem PT-RZ21K, zapewniając użytkownikom maksymalne korzyści z inwestycji w urządzenia marki Panasonic.

– Na rynku widać wyraźną chęć przejścia z lamp na technologię laserową – mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic. – Nasz nowy projektor RZ21K jest lżejszy i mniejszy niż jakikolwiek model tej klasy. Pozwala zatem na łatwiejszą obsługę bez użycia wózka widłowego, minimalizuje też kąt rzutu, który może ograniczać publiczności widoczność.

Projektor został tak zaprojektowany, by pracował w trybie 24/7 przy minimalnej potrzebie konserwacji. Dodatkowo, dzięki wykorzystaniu technologii laserowej, wyświetlany obraz nie podlega gradacji z upływem czasu, co także przekłada się na niższy koszt posiadania urządzenia.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone