logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: VMLY&R Poland dla Ikea

  PR 08.04.2020, przeczytano 870 razy
ilustracja

Pełne dobrej energii, miliona pomysłów na siebie, wszystkich małych pasji i wielkich radości. Takie właśnie są nasze mieszkania i domy. W najnowszej kampanii IKEA zachęca do pozostania w domu dzieląc się pomysłami, by stało się to trochę łatwiejsze. Nasz dom kochamy zawsze - #niechzyjedom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-vmlyandr-poland-dla-ikea,386506,artykul.html

Za koncept kreatywny kampanii, która startuje 8 kwietnia, odpowiada VMLY&R Poland. W ramach działań, które swoim zasięgiem obejmą telewizję, Internet i social media, agencja przygotowała spot.

Szczególnie teraz czas spędzany w mieszkaniu i w domu niech będzie dla nas i tych, których kochamy, czasem wielu dobrych momentów.

W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich osób, do przygotowania spotu wykorzystano gotowe ujęcia, zrealizowane w poprzednich miesiącach dla IKEA przez szwedzką agencję Acne Productions.

W ramach hasła "IKEA. Niech żyje dom", marka cały czas podpowiada, jak zamienić mieszkanie i dom w idealną przestrzeń do relaksu, swoje biuro, plac zabaw albo ulubioną restaurację. Pomysły, porady i inspiracje dostępne są na stronie IKEA.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764