logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najnowsza kampania marki: „Ikea?! Nie uwierzysz, jak pasuje!”

  PR 06.10.2022, przeczytano 478 razy
ilustracja

Przenieśmy się do pełnych blasku wnętrz, niczym ze znanych i lubianych seriali późnych lat 80. Marzenie wielu Polek i Polaków, ten błysk otoczenia i pewność siebie emanująca od bohaterów. Pragnienie mieszkania w stylowych wnętrzach zostało jednak z nami do dziś, mimo gnającego do przodu czasu. Eleganckie, ponadczasowe produkty w przystępnej cenie to doskonała riposta IKEA, cięta i zabawna, jak z najlepszego filmowego dialogu. Najnowsza kampania marki w zaskakujący sposób podkreśla i przekonuje – IKEA?! Nie uwierzysz, jak pasuje!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najnowsza-kampania-marki%3A-_ikea%21-nie-uwierzysz%2C-jak-pasuje%21_,397493,artykul.html

Przy tworzeniu kampanii inspirowano się cechami charakterystycznymi dla seriali telewizyjnych późnych lat 80. Wspaniałe, eleganckie wnętrza, oryginalni bohaterowie, przerzucający się błyskotliwymi dialogami, przeplatające się emocje, dramat i humor. Nie do wiary, ale scenografia rozgrywającej się akcji została wykreowana w całości z wykorzystaniem współczesnego asortymentu IKEA. Konwencja dramatyczna w końcówce spotu przechodzi w dzisiejszą – tą bliską i znajomą, napięcie rozładowuje żart, a ponadczasowe, stylowe wnętrze pozostaje z nami. Gwiazdy filmowe to także dodatki wyposażenia wnętrz IKEA, które przekonywująco grają swoje role, by zapewnić widzów, że idealnie pasują do eleganckiego stylu i to w zaskakująco niskiej cenie.

Cały asortyment IKEA wpisuje się w zasady Demokratycznego Wzornictwa. Firma tworzy piękne oraz funkcjonalne produkty – takie, które są zrównoważone, dobrej jakości i w przystępnej cenie, ponieważ każdy powinien mieć dostęp do dobrych artykułów wyposażenia domu.  

W ramach projektu powstało łącznie 7 wideo w formatach: jeden 30” i trzy po 15” – dostępne na YouTube oraz VOD, a także 3 krótkie 6” bumpery. Za produkcję odpowiada Film Reaktor. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński, który współpracował z IKEA także przy tworzeniu kampanii „Na sen dobry”. Scenografią zajęły się Daria Dwornik i Aleksandra Żurawska w ścisłej współpracy z Katarzyną Jaros-Puzio (Projektantka oraz Krajowa Liderka ds. Architektury Wnętrz, IKEA Retail, Polska). Za strategię, kreację i produkcję odpowiada VMLY&R. Mediami, planowaniem i zakupem zajęła się agencja Wavemaker, a komunikacją PR – Garden of Words.

Ogólnopolska kampania wystartowała 04.10.22 r. i potrwa do 08.01.2023 r. Do jej rozpowszechnienia wykorzystywane są szeroko zasięgowe media, takie jak telewizja i digital, a w ramach niego działania display: video (YouTube), serwisy vod oraz media społecznościowe (Instagram, Facebook, a nawet Tik Tok) i współpraca z influencerami. O kampanii będzie można usłyszeć również w radio oraz serwisach audio.

Źródło: Garden of Words

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764