logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najnowsza kampania Moliera2

  PR 20.01.2021, przeczytano 1357 razy
ilustracjastrzałka

Styczeń to jeden z najciekawszych miesięcy w modzie. To właśnie teraz luksusowe marki prezentują najnowsze kolekcje w ramach światowych fashion weeków w Paryżu, Mediolanie czy Londynie.  Moliera2.com wkracza w niego z kampanią outdoorową na wielkim formacie, do której zdjęcia wykonała jedna z najbardziej rozchwytywanych w Polsce fotografek Marta Wojtal. Przykuwające wzrok fotografie z udziałem utalentowanej modelki Julii Suryś, to chęć zainspirowania kobiet i zachęta do eksperymentowania z własnym stylem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najnowsza-kampania-moliera2,389892,artykul.html

Nowa kampania to spotkanie najgorętszych trendów wprost ze światowych stolic mody z kobiecością. To odwaga, przebojowość i nieszablonowość.

- W najnowszej kampanii podkreślamy, że każda kobieta jest niezwykła! Dzięki wewnętrznej sile i pewności siebie jest w stanie inspirować innych. Moda to nadzwyczajna przestrzeń, dzięki której każda z nas może wyrażać własne ja, podkreślać swoją indywidualność. Tworząc tę kampanię nawiązaliśmy współpracę z kobietami, które na co dzień inspirują swoją osobowością i stylem - niezwykle charyzmatyczną fotografką Martą Wojtal, modelką o wielu talentach Julią Suryś oraz innymi świetnymi osobowościami. Efektem są zdjęcia, które udowadniają, że każda z nas jest wyjątkowa na swój własny sposób - mówi Maria Fus, Marketing & PR Director Moliera2.com

Moliera2.com chce również inspirować kobiety do eksperymentowania ze stylem. W tym sezonie czarny top z kokardą Self-Portrait łączy się ze skórzanymi spodniami Alexandre Vauthier oraz metalicznymi botkami Off-White tworząc wyrazisty look. Kobietom podążającym za obecnymi trendami z pewnością przypadnie do gustu czarna sukienka mini T-Dress. Zestawiona ze srebrną torebką z kryształami Benedetta Bruzziches oraz szpilkami z kokardami Mach & Mach stworzą oryginalną stylizację karnawałową.

Zdjęcia wizerunkowe do najnowszej kampanii, w której udział wzięła modelka Julia Suryś, zostały wykonane przez fotografkę Martę Wojtal, która w swojej twórczości doskonale łączy modę z artyzmem. Dzięki niezaprzeczalnemu talentowi, efekty pracy Marty mogliśmy podziwiać w najpopularniejszych magazynach w Polsce. Wykonana przez nią sesja zdjęciowa została utrzymana między innymi w czarno-białej estetyce, która oddaje hołd latom 90. To właśnie wtedy światowi twórcy tacy jak Peter Lindbergh czy Patrick Demarchelier pokazywali kobiety odważne, przebojowe i świadome własnych możliwości.

Wraz z początkiem stycznia br. kampania wizerunkowa Moliera2.com została zaprezentowana w formie reklamy zewnętrznej w kilkudziesięciu kluczowych lokalizacjach  w całej Polsce m.in. w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu czy Bydgoszczy. Kampania idealnie wpisała się w tkankę miejską za sprawą nośników wielkoformatowych firmy Braughman Group Media.

ilustracjastrzałka

Kampania zdjęciowa

  • Zdjęcia - Marta Wojtal / Freedom
  • Booking i koordynacja projektu - Tomasz Lasek / Freedom
  • Koncepcja artystyczna - Aleksandra Szol, Moliera2.com
  • Stylizacje - Aleksandra Radkowska, Moliera2.com
  • Creative Consultant - Paulina Suszek, Moliera2.com
  • Makijaż/ włosy - Aneta Kacprzak/ Kasia Brzezińska

Źródło: Moliera2

www.moliera2.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764