logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najnowsza kampania Moliera2

  PR 20.01.2021, przeczytano 347 razy
ilustracjastrzałka

Styczeń to jeden z najciekawszych miesięcy w modzie. To właśnie teraz luksusowe marki prezentują najnowsze kolekcje w ramach światowych fashion weeków w Paryżu, Mediolanie czy Londynie.  Moliera2.com wkracza w niego z kampanią outdoorową na wielkim formacie, do której zdjęcia wykonała jedna z najbardziej rozchwytywanych w Polsce fotografek Marta Wojtal. Przykuwające wzrok fotografie z udziałem utalentowanej modelki Julii Suryś, to chęć zainspirowania kobiet i zachęta do eksperymentowania z własnym stylem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najnowsza-kampania-moliera2,389892,artykul.html

Nowa kampania to spotkanie najgorętszych trendów wprost ze światowych stolic mody z kobiecością. To odwaga, przebojowość i nieszablonowość.

- W najnowszej kampanii podkreślamy, że każda kobieta jest niezwykła! Dzięki wewnętrznej sile i pewności siebie jest w stanie inspirować innych. Moda to nadzwyczajna przestrzeń, dzięki której każda z nas może wyrażać własne ja, podkreślać swoją indywidualność. Tworząc tę kampanię nawiązaliśmy współpracę z kobietami, które na co dzień inspirują swoją osobowością i stylem - niezwykle charyzmatyczną fotografką Martą Wojtal, modelką o wielu talentach Julią Suryś oraz innymi świetnymi osobowościami. Efektem są zdjęcia, które udowadniają, że każda z nas jest wyjątkowa na swój własny sposób - mówi Maria Fus, Marketing & PR Director Moliera2.com

Moliera2.com chce również inspirować kobiety do eksperymentowania ze stylem. W tym sezonie czarny top z kokardą Self-Portrait łączy się ze skórzanymi spodniami Alexandre Vauthier oraz metalicznymi botkami Off-White tworząc wyrazisty look. Kobietom podążającym za obecnymi trendami z pewnością przypadnie do gustu czarna sukienka mini T-Dress. Zestawiona ze srebrną torebką z kryształami Benedetta Bruzziches oraz szpilkami z kokardami Mach & Mach stworzą oryginalną stylizację karnawałową.

Zdjęcia wizerunkowe do najnowszej kampanii, w której udział wzięła modelka Julia Suryś, zostały wykonane przez fotografkę Martę Wojtal, która w swojej twórczości doskonale łączy modę z artyzmem. Dzięki niezaprzeczalnemu talentowi, efekty pracy Marty mogliśmy podziwiać w najpopularniejszych magazynach w Polsce. Wykonana przez nią sesja zdjęciowa została utrzymana między innymi w czarno-białej estetyce, która oddaje hołd latom 90. To właśnie wtedy światowi twórcy tacy jak Peter Lindbergh czy Patrick Demarchelier pokazywali kobiety odważne, przebojowe i świadome własnych możliwości.

Wraz z początkiem stycznia br. kampania wizerunkowa Moliera2.com została zaprezentowana w formie reklamy zewnętrznej w kilkudziesięciu kluczowych lokalizacjach  w całej Polsce m.in. w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu czy Bydgoszczy. Kampania idealnie wpisała się w tkankę miejską za sprawą nośników wielkoformatowych firmy Braughman Group Media.

ilustracjastrzałka

Kampania zdjęciowa

  • Zdjęcia - Marta Wojtal / Freedom
  • Booking i koordynacja projektu - Tomasz Lasek / Freedom
  • Koncepcja artystyczna - Aleksandra Szol, Moliera2.com
  • Stylizacje - Aleksandra Radkowska, Moliera2.com
  • Creative Consultant - Paulina Suszek, Moliera2.com
  • Makijaż/ włosy - Aneta Kacprzak/ Kasia Brzezińska

Źródło: Moliera2

www.moliera2.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Opcje subskrybcji oprogramowania Onyx
ONYX Go to miesięczna subskrypcja popularnego oprogramowania RIP amerykańskiego producenta. Dostępne dla klientów będą dwa warianty: ONYX Go Lite oraz ONYX Go Plus.
VMLY&R z kampanią marki Cheetos na rynkach EER
Wiemy, że klasyczne chipsy pochodzą z ziemniaków, nachosy – z kukurydzy. A jak powstają Cheetos? Marka postanowiła uchylić rąbka tajemnicy w kampanii 360 stopni realizowanej w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Działania obejmują TV, digital i kanały społecznościowe marki. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja VMLY&R Poland.
„Gotowa na wszystko” marka Fit & Easy wystartowała z kampanią TV
1 marca br. wystartowała kampania promująca markę Fit & Easy. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VOD oraz internecie.
ARW Focus kreuje rynek reklamy wizualnej
Rozwiązania renomowanej marki Durst cieszą się ogromnym powodzeniem. Do grona zadowolonych użytkowników tego sprzętu należy także Agencja Reklamy Wizualnej ARW Focus, z sukcesami funkcjonująca na krajowym rynku reklamy od ponad dwóch dekad.
Walk Creative z nową odsłoną kampanii Wielkie Badanie Wzroku dla Vision Express
Właśnie ruszyła jedna z flagowych kampanii marki Vision Express – Wielkie Badanie Wzroku. Agencja WALK Creative opracowała koncept kreatywny kampanii. Za produkcję spotu odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764