W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour, Napoleon wraz ze Świętym Mikołajem i Gwiazdorem czytają listy dzieci i spełniają ich marzenia. I choć tradycji, jak marzeń jest wiele, to Napoleona – jako eksperta od zadań świątecznych – nic nie zaskoczy. Genialny strateg pomaga Mikołajowi i Gwiazdorowi spełnić wszystkie dziecięce marzenia, bo w Carrefour wymarzone zabawki to taka tradycja.
Dlatego z dekretu Napoleona w hiper i supermarketach Carrefour dostępna jest szeroka oferta zabawek – zaczynając od tych dla najmłodszych, przez edukacyjne, po artykuły dla młodzieży, a 300 z nich z gwarancją najniższej ceny.
Kampania jest wzbogacona także o niestandardowy content video w digitalu – wyjątkowy teledysk o pakowaniu – oraz jest szeroko wspierana w social mediach. Dodatkowo, kampanię TV wspiera dedykowany katalog z bardzo szerokim asortymentem zabawek i materiały w sklepie. Carrefour umożliwia również dokonanie zakupów online. Na stronie Carrefour.pl dostępne będą wszystkie produkty z katalogu, zabawki oraz wiele więcej, a to wszystko z wygodnymi opcjami dostawy.
Saatchi Saatchi IS odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kompleksowej kampanii 360 – aktywności obejmują TV, Radio, www.carrefour.pl, iMedia, newsletter, aplikację mobilną Mój Carrefour oraz social media marki. Dodatkowe aktywności związane z kampanią są przewidziane na Facebooku i POS.
Elementem uzupełniającym kampanii są również działania kontynuowane na www.biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu.
Powyższa kampania to kontynuacja, repozycjonującej markę Carrefour, zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w ramach której Saatchi Saatchi IS realizuje strategię, kreację i design dla aktywności w TV, OOH, radiu, digitalu i sklepie.
Misja Napoleona w Carrefour jest odpowiedzią na oczekiwania klientów. Bohater kampanii wyjaśnia i przybliża klientom 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość, zarówno poprzez dostępność sklepów, ale co ważniejsze – bliskość w relacjach z klientami.
Źródło: Saatchi & Saatchi IS