Firma Canon ogłasza letnią kampanię promocyjną „Canon – Zwrot gotówki”. W ramach akcji, przy zakupie wybranych produktów: lustrzanek, bezlusterkowców, obiektywów, kamer lub lamp błyskowych można otrzymać zwrot gotówki nawet do 1290 zł. Aby wziąć udział w promocji, zakupiony produkt należy zarejestrować za pomocą formularza na stronie www.canon.pl/cashback. Promocję „Canon – Zwrot gotówki” można łączyć z innymi aktualnymi promocjami Canon, np. z promocją „Zwrot gotówki przy zakupie aparatu i obiektywu” www.canon.pl/lens-promo.
Kupić produkt/-y objęte promocją w okresie 15.05 - 31.07.2018.
Z opakowania produktu wyciąć kod kreskowy i numer seryjny.
Nie później niż do 15.08.2018 r. zarejestrować swój zakup poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz załączenie kolorowego skanu/zdjęcia wyciętego kodu; formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie www.canon.pl/cashback.
Zasady promocji
Każda osoba/firma może otrzymać zwrot pieniędzy za maksymalnie 1 sztukę każdego produktu objętego promocją (w całym okresie promocji).
Promocją objęte są produkty zakupione w oryginalnych opakowaniach, na których znajduje się numer EAN i numer seryjny produktu. Nie są objęte promocją produkty pochodzące z rozkompletowania oryginalnych zestawów (białe pudełka).
W przypadku zakupu zestawu (body + obiektyw) zwrot można otrzymać wyłącznie za produkt główny (body).
Promocja łączy się z innymi promocjami organizowanymi przez Canon w tym samym czasie (na te same produkty).
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).