logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najnowsza promocja Canon

  PR 15.05.2018, przeczytano 400 razy

Firma Canon ogłasza letnią kampanię promocyjną „Canon – Zwrot gotówki”. W ramach akcji, przy zakupie wybranych produktów: lustrzanek, bezlusterkowców, obiektywów, kamer lub lamp błyskowych można otrzymać zwrot gotówki nawet do 1290 zł. Aby wziąć udział w promocji, zakupiony produkt należy zarejestrować za pomocą formularza na stronie www.canon.pl/cashback. Promocję „Canon – Zwrot gotówki” można łączyć z innymi aktualnymi promocjami Canon, np. z promocją „Zwrot gotówki przy zakupie aparatu i obiektywu” www.canon.pl/lens-promo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najnowsza-promocja-canon,36512,artykul.html

Jak wziąć udział w promocji

  • Kupić produkt/-y objęte promocją w okresie 15.05 - 31.07.2018.
  • Z opakowania produktu wyciąć kod kreskowy i numer seryjny.
  • Nie później niż do 15.08.2018 r. zarejestrować swój zakup poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz załączenie kolorowego skanu/zdjęcia wyciętego kodu; formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie www.canon.pl/cashback.

Zasady promocji

  • Każda osoba/firma może otrzymać zwrot pieniędzy za maksymalnie 1 sztukę każdego produktu objętego promocją (w całym okresie promocji).
  • Promocją objęte są produkty zakupione w oryginalnych opakowaniach, na których znajduje się numer EAN i numer seryjny produktu. Nie są objęte promocją produkty pochodzące z rozkompletowania oryginalnych zestawów (białe pudełka).
  • W przypadku zakupu zestawu (body + obiektyw) zwrot można otrzymać wyłącznie za produkt główny (body).
  • Promocja łączy się z innymi promocjami organizowanymi przez Canon w tym samym czasie (na te same produkty).

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764