logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najnowsza wersja Transparency & Consent Framework v2.2 oficjalnie uruchomiona

  PR 22.05.2023, przeczytano 309 razy

Mamy przyjemność ogłosić, że dziś, 16 maja br. oficjalnie uruchomiono TCF 2.2, po zatwierdzeniu przez grupę sterującą ds. TCF działającą przy IAB EU.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najnowsza-wersja-transparency-and-consent-framework-v2.2-oficjalnie-uruchomiona,400070,artykul.html

W ostatnim czasie wszystkie grupy robocze TCF intensywnie pracowały nad dalszą standaryzacją informacji i wyborów, które powinny być dostarczane użytkownikom w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych, oraz nad tym, w jaki sposób wybory te powinny być rejestrowane, przekazywane i respektowane.

Ciągłe zmiany w orzecznictwie, a także w wytycznych organów ochrony danych stawiają jeszcze wyższe wymagania uczestnikom rynku w zakresie ochrony danych, a najnowsza wersja Transparency & Consent Framework v2.2 (TCF v2.2) wprowadza znaczące zmiany, starając się lepiej sprostać oczekiwaniom organów regulacyjnych i potrzebom użytkowników końcowych.

Zachęcamy do zapoznania się z wpisem na blogu IAB EU, który szczegółowo wyjaśnia harmonogram wdrażania, zawiera przegląd głównych zmian politycznych i technicznych, a także odnosi do pliku zawierającego najczęściej zadawane pytania.

Jednocześnie informujemy, że na początku czerwca zostaną zorganizowane dedykowane webinaria, o których będziemy informować w oddzielnych komunikatach. Zapraszamy do udziału.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cyfryzacja w polskich firmach: badanie Canon i K+Research by Insight Lab
Cyfryzacja zadomowiła się w większości polskich biur już na dobre. Coraz więcej organizacji wykorzystuje rozwiązania chmurowe w codziennych procesach biurowych, a swoje decyzje argumentuje realizacją długoterminowych strategii i chęcią podążania „za duchem czasu” (częściej wskazywane przez przedstawicieli dużych firm – odpowiednio 60% i 56% vs 44% w...
Eksperci portalu Prawo.pl są przekonani, iż rząd, przyznając przedsiębiorcom ulgę na składkę zdrowotną i opierając finansowanie publicznej służby zdrowia na pracownikach najemnych, rażąco narusza solidarność społeczną. Według nich może to pogłębić komercjalizację leczenia, a system opieki zdrowotnej może stać się jeszcze mniej wydolny.
Średni koszyk zakupowy w 2023 roku podrożał o 2,4 proc.
Średnia wartość koszyka zakupowego w 14 analizowanych sieciach handlowych w Polsce wzrosła od stycznia do grudnia 2023 roku o blisko 6,5 zł, czyli 2,4%. To zdecydowanie mniej niż przed rokiem, gdy średnia wartość koszyka między styczniem a grudniem 2022 wzrosła o ponad 12% Takie są wnioski z najnowszego – rocznego raportu autorstwa ASM Sales Force Agency. W raporcie zbadano...
Blisko 40 proc. Polaków jest sceptycznych wobec technologii
Polskie społeczeństwo coraz lepiej nawiguje po świecie „phygital”, łączącym doświadczenia fizyczne z cyfrowymi, często nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Z raportu firmy doradczo-technologicznej Future Mind „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz”, wynika, że już średnio dwie trzecie Polaków zna różne rozwiązania integrujące świat...
Według najnowszego sondażu, ponad połowa społeczeństwa oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy dyskontami, by móc jak najtaniej zrobić tegoroczne świąteczne zakupy. Na taką rywalizację szczególnie liczą Polacy najmniej zarabiający miesięcznie na rękę, tj. poniżej 1000 zł oraz 1000-2999 zł. Z kolei na wojnie cenowej głównie zależy mieszkańcom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764