logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najnowsze drukarki HP Designjet: nowy standard wskaźnika cena/wydajność

  S 18.12.2006, przeczytano 1784 razy
ilustracjastrzałka

HP wprowadził na rynek nowe cyfrowe drukarki wielkoformatowe z serii HP Designjet przeznaczone do produkcji trwałych elementów graficznych. Nowe serie drukarek HP Designjet 8000s i 9000s otwierają nowe możliwości przed zakładami usług poligraficznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najnowsze-drukarki-hp-designjet%3A-nowy-standard-wskaznika-cena-wydajnosc,4901,artykul.html

Ułatwią one wprowadzanie technologii trwałego druku cyfrowego umożliwiającej szybką i łatwą produkcję oznakowań, banerów, grafiki umieszczanej na pojazdach, materiałów dla punktów zakupu i sprzedaży (POP/POS), znaków i reklam podświetlanych używanych na targach, grafiki okiennej, flag oraz kalkomanii.

Korzystanie z nowych drukarek HP Designjet z systemem sześcioatramentowym jest bezpieczne, wydajne i łatwe, ponieważ zawartość rozpuszczalników w stosowanych w nich atramentach jest niska. Są to pierwsze produkty opracowane we współpracy z firmą Seiko I Infotech. Dzięki szybkości druku dochodzącej do 20 m2/godz. zakłady usługowe będą mogły szybciej zaspokajać potrzeby klientów oraz zdobywać i realizować więcej zamówień. Oprócz dużej szybkości użytkownicy z pewnością docenią pełne, jaskrawe kolory — nowe modele umożliwiają drukowanie z maksymalną rozdzielczością 720 x 720 dpi na niedrogich niepowlekanych podłożach. Ponadto wydruki są odporne na blaknięcie przez co najmniej trzy lata, nawet bez laminowania.

HP umożliwia zakładom poligraficznym dokonywanie wszystkich zakupów w jednym miejscu. Oferuje bowiem drukarki, akcesoria, procesory RIP, specjalistyczne materiały eksploatacyjne, nośniki oraz usługi pomocy technicznej. HP wprowadził rygorystyczny proces kwalifikacji, w wyniku którego upoważnienie do ich sprzedaży otrzyma w poszczególnych krajach tylko kilku dilerów. Pozwoli to zagwarantować, że nowe produkty będą instalowane i konserwowane przez wyszkolonych pracowników o wysokich kwalifikacjach, którzy będą również udzielać fachowej pomocy technicznej.

Dzięki nowym cenom i wysokiej wydajności serie drukarek HP Designjet 8000s i 9000s przyspieszają przejście całej branży z analogowej technologii druku grafiki wielkoformatowej na technologię cyfrową. Te wydajne, ekonomiczne rozwiązania zaspokajają rosnące zapotrzebowanie na technologie trwałego druku, które przy konkurencyjnych cenach radzą sobie ze skomplikowaną grafiką.

Drukarka HP Designjet 8000s, która ma najniższą cenę w swojej klasie szybkości, ustanawia nowy standard wskaźnika cena/wydajność dla całej branży. Urządzenie umożliwia produkcję różnych oznakowań i banerów. Użytkownicy mogą produkować w ciągu godziny nawet 10 m wydruków o jaskrawych, trwałych kolorach. Drukarka HP Designjet 8000s to wszechstronne urządzenie o szerokości 1626 mm z procesorem RIP2. HP zapewnia do niego pomoc techniczną HP oraz akcesoria, które upraszczają proces wdrażania.

Drukarka HP Designjet 9000s umożliwia zakładom poligraficznym znaczne skrócenie czasu realizacji zamówień i zwiększenie wydajności produkcji. Dzięki wydajności dochodzącej do 20 m2/godz. urządzenie to jest najszybszą drukarką w swojej klasie. Duża szybkość i niskie koszty eksploatacji zwiększają opłacalność działalności zakładów poligraficznych, co zapewnia przewagę w konkurencji z sitodrukiem.


Drukarki HP Designjet z serii 8000s i 9000s są wyposażone w nowy system drukujący z innowacyjnymi atramentami o niskiej zawartości rozpuszczalnika, wkładami drukującymi, zestawami do czyszczenia i konserwacji oraz nośnikami. Wszystkie elementy systemu druku zostały zaprojektowane i są testowane równocześnie z drukarkami HP Designjet, co gwarantuje, że zawsze będą ze sobą współpracować.

HP dostarcza szczegółowe instrukcje użytkowania i obsługi systemu, których przestrzeganie zapewnia bezpieczne i łatwe drukowanie z użyciem atramentów o niskiej zawartości rozpuszczalnika. Inteligentna technologia druku HP, która monitoruje stan drukarki i potwierdza prawidłowość instalacji, upraszcza użytkowanie materiałów eksploatacyjnych oraz zarządzanie nimi. Atramenty HP o niskiej zawartości rozpuszczalnika pozwalają również uzyskać szerszą gamę kolorów, dzięki czemu barwy na wydrukach są bardziej jaskrawe. Wydruki nawet bez laminowania nie blakną przez trzy lata, są odporne na porysowanie i zabrudzenie oraz nie pękają.

Ponadto HP wprowadza na rynek wiele nowych rodzajów nośników dostosowanych do druku z użyciem atramentów o niskiej zawartości rozpuszczalnika na drukarkach HP Designjet 8000s i 9000s. Wychodząc naprzeciw dużemu zapotrzebowaniu na produkcję trwałej grafiki, HP przygotował nową ofertę nośników, które zapewniają stałą, najlepszą w swojej klasie jakość obrazu, znakomitą niezawodność i zwiększoną produktywność. Oferta HP obejmuje też nośniki niestandardowe, które pozwalają uzyskać jeszcze lepsze jakość i wydajność.

Więcej informacji: www.hp.pl/designjet
Źródło: HP

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764