logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najnowsze monitory Philips na IFA 2012 w Berlinie

  PR 30.08.2012, przeczytano 1123 razy
ilustracjastrzałka
Philips 298P4QJ

Firma MMD, producent i dystrybutor monitorów marki Philips, zaprezentuje w czasie targów elektroniki użytkowej IFA 2012 najnowsze monitory Philips. Będą to między innymi: 29-calowy ultra szeroki monitor o formacie 21:9, Gioco - pierwszy panel 3D z podświetleniem Ambiglow, wyświetlacz IPS z technologią Smart MHL, 27-calowy model z matrycą PLS, a także monitor 3D, który nie wymaga używania specjalnych okularów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najnowsze-monitory-philips-na-ifa-2012-w-berlinie,16459,artykul.html

Targi IFA są wspaniałą okazją do zapoznania się z nowościami na rynku elektroniki, które mają służyć zarówno do rozrywki, jak i do zastosowań profesjonalnych.

Swoją premierę w Berlinie będzie miał 29-calowy monitor Philips 298P4QJ z matrycą AH-IPS, który wyświetla obraz o formacie 21:9 i rozdzielczości 2560x1080. Zastosowana matryca gwarantuje wierne odwzorowanie kolorów, a dzięki szerokiej powierzchni roboczej oraz opcji MultiView monitor może wyświetlać jednocześnie obraz z dwóch podpiętych do niego źródeł sygnału. Philips 298P4QJ wyposażony jest m.in. w hub USB 3.0, złącza DVI­D, DisplayPort oraz 2 wejścia HDMI, a także wbudowane głośniki. Monitor ma również opcję fizycznego dostosowywania położenia obrazu, m.in. regulacji wysokości i obrotu o 90°.

Kolejną nowością z portfolio firmy Philips, którą będzie można w najbliższych dniach zobaczyć na targach IFA, jest pierwszy monitor 3D z podświetleniem Ambiglow o nazwie Gioco i oznaczeniu 278C4Q. Innowacyjna technologia Ambiglow powiększa obszar wyświetlania obrazu, emitując światło z tylnego panelu na ścianę. Nowy design charakteryzuje się bardzo cienką ramką. Zastosowana polaryzacyjna technologia 3D (FPR) eliminuje ryzyko wystąpienia migotania czy zmęczenia wywołanego okularami migawkowymi.

Nowy typ matrycy PLS (Plane-to-Line Switching) oraz większa niż standardowa rozdzielczość 2560 x 1440 (WQHD) to tylko niektóre cechy wyróżniające 27-calowy model Philips 272P4QJK z serii profesjonalnej. Dzięki funkcji Multiview można jednocześnie podłączyć i oglądać obraz pochodzący z dwóch źródeł sygnału. Do podłączenia urządzeń multimedialnych czy elektronicznych służą złącza DVI-D, DisplayPort, 2 wejścia HDMI oraz hub USB 3.0. W komunikacji pomaga wbudowana kamerka internetowa o rozdzielczości 2 megapikseli. W monitorze działa również czujnik PowerSensor, który zmniejsza podświetlenie ekranu w przypadku nieobecności przed nim użytkownika.

Odwiedzający stoisko firmy Philips będą mieli okazję zobaczyć również nowy monitor 3D z matrycą IPS. Dzięki zastosowanej technologii autostereoskopowej do oglądania trójwymiarowego obrazu nie są potrzebne okulary. Rozwiązanie to mogą szczególnie docenić entuzjaści grafiki 3D, a także architekci czy projektanci wnętrz, pracujący na co dzień z aplikacjami typu CAD. Matryca IPS zagwarantuje wierne odwzorowanie kolorów i ostre obrazy, wyświetlane w rozdzielczości FullHD.

Źródło: Philips

www.lcdmonitors.philips.com

Dodatkowe informacje:

MMD to firma należąca do TPV, założona w 2009 w wyniku porozumienia z Philipsem. Łącząc obietnice marki Philips oraz doświadczenie TPV w produkcji paneli LCD, MMD koncentruje się na szybkim dostarczaniu na rynek innowacyjnych produktów. MMD posiada centralę europejską w Amsterdamie, a w Pradze lokalne biuro. Poprzez sieć lokalnych przedstawicieli MMD współpracuje z wiodącymi dystrybutorami i resellerami IT. Centrum projektowo-rozwojowe ma swoją siedzibę na Tajwanie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764