logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najnowsze ściany wizyjne LED firmy Bluevoltic

  PR 23.06.2006, przeczytano 1522 razy
ilustracjastrzałka

Firma Bluevoltic wprowadziła do swej oferty najnowsze ekrany diodowe Volti SCREEN. Volti SCREEN to linia ekranów LED do zastosowań zewnętrznych. Atuty tych produktów to przede wszystkim duża trwałość, wyjątkowa jakość obrazu oraz konkurencyjna cena.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najnowsze-sciany-wizyjne-led-firmy-bluevoltic,4125,artykul.html

Produkty te są bardzo odporne na działanie czynników zewnętrznych (klasa odporności IP65), dostarczają wysokiej rozdzielczości pełnokolorowy obraz w niezrównanym poziome jasności i kontrastu. Obecnie ekrany Volti SCREEN są dostępne w dwóch rozdzielczościach 25mm i 31.25mm. Typowe zastosowanie ekranów Volti SCREEN to: reklama zewnętrzna Outdoor, koncerty i festiwale muzyczne, pokazy mody, wydarzenia sportowe.

Cechy wyróżniające ekranów diodowych Volti SCREEN

  • Cena
    Najbardziej konkurencyjna na rynku

  • Niezrównana jakość obrazu
    Jasność maksymalna 5000cd / m2

  • Naturalne odwzorowanie skali tonalnej kolorów
    Ilość kolorów: ponad 439 800 000 000

  • Zaawansowany system Real Pixel Technology
    Dzięki tej techologii wizualna rozdzielczość obrazu jest cztery razy wyższa od fizycznej.

    Ekrany Volti SCREEN oferowane przez Bluevoltic cechuje również najlepszy na rynku współczynnik jakość/cena.

    Więcej informacji o ekranach Volti SCREEN na stronie: www.bluevoltic.pl


  • avatar użytkownika
    ?

    Tekst opublikował użytkownik: bluevolti

    (BLUEVOLTIC)

    Więcej informacji o użytkowniku

    PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Qualitea time - smak bliskich relacji w kampanii Ahmad Tea London
    Badania pokazują, że miłość, przyjaźń i bliskie relacje nadają życiu sens. Obecność i życzliwość innych osób pozytywnie wpływa na dobrostan psychiczny i fizyczny oraz motywuje do rozwoju osobistego. Ahmad Tea London w nowej kampanii zachęca do wspólnego spędzania czasu z bliskimi przy kubku gorącej herbaty, tworząc przestrzeń do zacieśniania więzi.
    Kampania Butcher’s Pet Care realizowana przez Nav agency
    NAV agency we współpracy z firmą Butcher’s Pet Care w realizacji kampanii wykorzystującej zróżnicowane, szeroko zasięgowe kanały, m.in. ATL (TVC) i digital.
    Jacobs z nową platformą komunikacyjną „Doceniaj to, co wspaniałe”
    W lutym wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
    Itaxi nowym klientem Monday Comms
    iTaxi, dostawca usług związanych z podróżowaniem, rozpoczął współpracę z monday comms (część monday group). Agencja odpowiada za relacje z mediami oraz wzrost świadomości marki wśród partnerów biznesowych i klientów indywidualnych.
    Canon pomaga w odbudowie raf koralowych
    Firma Canon Europe ogłosiła podjęcie partnerskiej współpracy z Coral Spawning Lab w Morden w Londynie. Zespół naukowców połączył siły, aby zbadać i lepiej zrozumieć cykle życia raf koralowych, dostarczać informacje i narzędzia potrzebne do regeneracji ekosystemów raf koralowych. Zaowocowało to stworzeniem pierwszego na świecie programu monitorowania...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764