logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najnowsze wydanie OOH event! już na rynku

  PR 27.01.2020, przeczytano 421 razy
ilustracjastrzałka

11. już edycja magazynu OOH event! – magazynu branży EVENT & MICE, miała swoją premierę podczas Forum Branży Eventowej, które odbyło się 22 stycznia w EXPO XXI Warszawa. W magazynie można znaleźć jak zwykle spectrum branżowych informacji, artykuły oraz wywiady z ekspertami branżowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najnowsze-wydanie-ooh-event%21-juz-na-rynku,385460,artykul.html

Magazyn otwiera  pytanie (retoryczne?) czy pracownicy branży EVENT & MICE są supermenami i supermankami? A czy powinni nimi być? Pytanie to redakcja pozostawia otwarte, jako pole do refleksji nad naszą branżą. Jak na ukazujący się z początkiem roku numer przystało, w numerze znajdziemy  podsumowaniem 2019 r. oraz analizę trendów i tego, co będzie w trawie piszczeć w 2020. Podsumowania dokonali branżowi eksperci i przedstawiciele agencji eventowych.

- W numerze dużo o relacjach. O tym, by słuchać siebie wzajemnie – bo bez tego żaden event się nie uda – mówi Sebastian Prokop. O pracy na partnerskich zasadach mówi Magdalena Heinrich, a Grzegorz Kieniksman przekonuje, że eventu nie da się „wyczarować zaczarowanym ołówkiem” – trzeba go stworzyć, twardo stąpając po ziemi.

W inspirujących wywiadach Star Event dzieli się z przepisem na sukces w obsłudze klienta, przedstawiciel agencji eventowej BRANDATION tłumaczy czym jest personel promocyjny 2.0, a Damian Wiatrak z Deli Catering podkreśla wagę ekologicznego podejścia na każdym etapie produkcji cateringowej. W wydaniu także przegląd eventów z wartością dodaną – takich, z których klienci chcą wynieść z coś więcej, niż wspomnienia dobrej zabawy. Nowa wiedza, umiejętności i edukacja – tu otwiera się szerokie pole do popisu dla event managerów.

OOH event! to magazyn dedykowany pracownikom agencji eventowych, reklamowych, PR i działów marketingu. Jako jedyne wydawnictwo na rynku jest kolportowane na konferencjach marketingowych, docierając bezpośrednio do marketerów decydujących o budżetach marketingowych i eventowych. W każdym roku ukazują się dwa numery magazynu OOH event! – w styczniu i we wrześniu.

  • Numer w wersji online dostępny jest TUTAJ[PDF]

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydanie specjalne Gazety PIAP w wersji online już dostępne
Ekonomiści twierdzą, że kryzys przechodzi średnio co 7 lat. Można było więc w najbliższej przyszłości spodziewać się tąpnięcia, ale koronawirus spadł na światowe gospodarki dosyć niespodziewanie. Zahibernował biznesy, odizolował rodziny, zmienił DNA świata, porozstawiał po kątach polityków największych mocarstw.
Marketing vs. recesja – poradnik dla przedsiębiorców
Przedsiębiorcy zyskują narzędzie wsparcia biznesu w czasie szalejącego kryzysu i widma istotnego spowolnienia gospodarczego. Specjaliści agencji ContentHouse, wspólnie z Business Centre Club, stworzyli podręcznik z praktycznymi i uniwersalnymi zaleceniami, jak tworzyć komunikację antykryzysową. Jakie treści znajdą w poradniku „Marketing vs. recesja”?
Eko marketing w kwietniowym wydaniu OOH magazine
Najnowsze wydanie OOH magazine poświęcone jest EKO marketingowi, który (przed epoką pandemii) był zdecydowanym faworytem wszelkich prognoz i badań nadchodzących trendów branżowych. Wraz ze wzrastającą świadomością ekologiczną konsumentów, wzrasta liczba akcji i działań podejmowanych przez marketerów, które uwzględniają ochronę środowiska...
Nowy Media Marketing Polska
Kiedy planowaliśmy sportową okładkę tego wydania „MMP", nie wiedzieliśmy jeszcze, że to właśnie sport będzie jedną z najbardziej dotkniętych przez pandemię dziedzin życia publicznego.
Potęga personalizacji – 9 odsłon OOH magazine
Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764