logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najnowsze wydanie OOH event! już na rynku

  PR 27.01.2020, przeczytano 796 razy
ilustracjastrzałka

11. już edycja magazynu OOH event! – magazynu branży EVENT & MICE, miała swoją premierę podczas Forum Branży Eventowej, które odbyło się 22 stycznia w EXPO XXI Warszawa. W magazynie można znaleźć jak zwykle spectrum branżowych informacji, artykuły oraz wywiady z ekspertami branżowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najnowsze-wydanie-ooh-event%21-juz-na-rynku,385460,artykul.html

Magazyn otwiera  pytanie (retoryczne?) czy pracownicy branży EVENT & MICE są supermenami i supermankami? A czy powinni nimi być? Pytanie to redakcja pozostawia otwarte, jako pole do refleksji nad naszą branżą. Jak na ukazujący się z początkiem roku numer przystało, w numerze znajdziemy  podsumowaniem 2019 r. oraz analizę trendów i tego, co będzie w trawie piszczeć w 2020. Podsumowania dokonali branżowi eksperci i przedstawiciele agencji eventowych.

- W numerze dużo o relacjach. O tym, by słuchać siebie wzajemnie – bo bez tego żaden event się nie uda – mówi Sebastian Prokop. O pracy na partnerskich zasadach mówi Magdalena Heinrich, a Grzegorz Kieniksman przekonuje, że eventu nie da się „wyczarować zaczarowanym ołówkiem” – trzeba go stworzyć, twardo stąpając po ziemi.

W inspirujących wywiadach Star Event dzieli się z przepisem na sukces w obsłudze klienta, przedstawiciel agencji eventowej BRANDATION tłumaczy czym jest personel promocyjny 2.0, a Damian Wiatrak z Deli Catering podkreśla wagę ekologicznego podejścia na każdym etapie produkcji cateringowej. W wydaniu także przegląd eventów z wartością dodaną – takich, z których klienci chcą wynieść z coś więcej, niż wspomnienia dobrej zabawy. Nowa wiedza, umiejętności i edukacja – tu otwiera się szerokie pole do popisu dla event managerów.

OOH event! to magazyn dedykowany pracownikom agencji eventowych, reklamowych, PR i działów marketingu. Jako jedyne wydawnictwo na rynku jest kolportowane na konferencjach marketingowych, docierając bezpośrednio do marketerów decydujących o budżetach marketingowych i eventowych. W każdym roku ukazują się dwa numery magazynu OOH event! – w styczniu i we wrześniu.

  • Numer w wersji online dostępny jest TUTAJ[PDF]

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764