logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najnowsze wydanie OOH event! już na rynku

  PR 27.01.2020, przeczytano 794 razy
ilustracjastrzałka

11. już edycja magazynu OOH event! – magazynu branży EVENT & MICE, miała swoją premierę podczas Forum Branży Eventowej, które odbyło się 22 stycznia w EXPO XXI Warszawa. W magazynie można znaleźć jak zwykle spectrum branżowych informacji, artykuły oraz wywiady z ekspertami branżowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najnowsze-wydanie-ooh-event%21-juz-na-rynku,385460,artykul.html

Magazyn otwiera  pytanie (retoryczne?) czy pracownicy branży EVENT & MICE są supermenami i supermankami? A czy powinni nimi być? Pytanie to redakcja pozostawia otwarte, jako pole do refleksji nad naszą branżą. Jak na ukazujący się z początkiem roku numer przystało, w numerze znajdziemy  podsumowaniem 2019 r. oraz analizę trendów i tego, co będzie w trawie piszczeć w 2020. Podsumowania dokonali branżowi eksperci i przedstawiciele agencji eventowych.

- W numerze dużo o relacjach. O tym, by słuchać siebie wzajemnie – bo bez tego żaden event się nie uda – mówi Sebastian Prokop. O pracy na partnerskich zasadach mówi Magdalena Heinrich, a Grzegorz Kieniksman przekonuje, że eventu nie da się „wyczarować zaczarowanym ołówkiem” – trzeba go stworzyć, twardo stąpając po ziemi.

W inspirujących wywiadach Star Event dzieli się z przepisem na sukces w obsłudze klienta, przedstawiciel agencji eventowej BRANDATION tłumaczy czym jest personel promocyjny 2.0, a Damian Wiatrak z Deli Catering podkreśla wagę ekologicznego podejścia na każdym etapie produkcji cateringowej. W wydaniu także przegląd eventów z wartością dodaną – takich, z których klienci chcą wynieść z coś więcej, niż wspomnienia dobrej zabawy. Nowa wiedza, umiejętności i edukacja – tu otwiera się szerokie pole do popisu dla event managerów.

OOH event! to magazyn dedykowany pracownikom agencji eventowych, reklamowych, PR i działów marketingu. Jako jedyne wydawnictwo na rynku jest kolportowane na konferencjach marketingowych, docierając bezpośrednio do marketerów decydujących o budżetach marketingowych i eventowych. W każdym roku ukazują się dwa numery magazynu OOH event! – w styczniu i we wrześniu.

  • Numer w wersji online dostępny jest TUTAJ[PDF]

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764