WIADOMOŚCI

Najnowszy spot Hortex już w TV

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 13.11.2017, przeczytano 130 razy
ilustracjastrzałka
Najnowszy spot Hortex już w TV

Wystartowała kolejna odsłona kampanii Hortex, promująca soki pomarańczowe w nowych opakowaniach. Za kreację kolejny rok z rzędu odpowiada Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najnowszy-spot-hortex-juz-w-tv,34473,artykul.html

Obecna kampania dla marki Hortex to kolejna odsłona komunikacji, której główną bohaterką jest Matka Natura. W oparciu o świat natury, pozytywne emocje, smak i szczyptę humoru twórcy konsekwentnie wzmacniają świadomość marki Hortex, jako producenta soków.

– Koncept kreatywny opiera się na bliskiej, emocjonalnej i pełnej pasji relacji marki z Matką Naturą. Hortex uwodzi ją jakością i smakiem swoich produktów. Tonalność i stylistyka narracji nawiązują do stosowanej już w kampanii konwencji trailerów filmowych – tym razem komedii romantycznej – mówi Tomasz Kosiński, Creative Director w Opus B.

W najnowszym spocie możemy zobaczyć soki pomarańczowe w nowych opakowaniach, które wyróżniają się nowoczesnym designem oraz bardziej naturalnymi i autentycznymi zdjęciami owoców. Komunikacja i typografia zostały oczyszczone, a rola brandingu wyraźnie wzmocniona. Nowy design obejmuje całą linię soków i nektarów Hortex.

Za kreację kampanii odpowiada Opus B, reżyserią spotu zajął się Tadeusz Śliwa, produkcją zespół Papaya Films, postprodukcją Lunapark. Media zaplanował i kupił dom OMD. Kampania rozpoczęła się 13 listopada. 30-sekundowy spot emitowany jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
środa 22.11.2017, 115 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone