logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najpopularniejsi na Instagramie – znamy wyniki nowego rankingu serwisu Forbes.pl

  PR 29.10.2021, przeczytano 882 razy

Forbes Polska sprawdził, kto jest najpopularniejszy na polskim Instagramie. Zestawienie 30 influencerów zawiera osoby ze świata sportu, filmu, muzyki, ale też takie, które swoją sławę zdobyły dzięki działalności w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najpopularniejsi-na-instagramie-%E2%80%93-znamy-wyniki-nowego-rankingu-serwisu-forbes.pl,393602,artykul.html

Na samym szczycie znalazły się dwie osoby z kolektywu Ekipy Friza, przy czym Friz ustąpił pierwszeństwa swojej koleżance/partnerce Wersow (ogółem w pierwszej trzydziestce najpopularniejszych influencerów znalazło się czterech członków Ekipy i cztery osoby z konkurencyjnego Teamu X). Ranking przedstawia dane o liczbie fanów, polubień, komentarzy i popularności.

Oto pierwsza dziesiątka zestawienia:

  • Wersow/Ekipa
  • Friz /Ekipa
  • Anna Lewandowska
  • Sylwia Przybysz
  • Tromba/Ekipa
  • Zusje
  • Julia Wieniawa
  • Lila Janowska
  • Martyna Wojciechowska
  • Julia Kostera

Ranking przygotowany przez specjalistów z InfluTool uwzględnia najnowsze dostępne dane – trzeci kwartał bieżącego roku.

– Obecnie trwa złoty okres Instagrama, bo możemy znaleźć tam ludzi w różnym wieku, dzięki czemu klienci mogą dotrzeć do swojej grupy docelowej. Na TikToku dominują młodzi użytkownicy, którzy jeszcze niekoniecznie dysponują własnymi pieniędzmi, a Facebook stał się już zbyt poważny dla kampanii influencerskich. To Instagram jest najważniejszą platformą dla tych działań i tu marketerzy lokują największe budżety – mówi Łukasz Zdrodowski z InfluTool.

W rankingu uwzględniono profile na Instagramie, które wśród obserwujących mają ponad 50 proc. internautów z Polski i sprawdzono, które wypadają najlepiej pod względem wskaźnika popularności. Za każde polubienie posta influencera przyznano jeden punkt, a za komentarz na profilu 4 punkty.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764