logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najpopularniejsze marki elektroniczne na Facebooku w Polsce

  PR 09.12.2016, przeczytano 1905 razy
ilustracjastrzałka

Ranking najpopularniejszych marek elektronicznych na Facebooku w Polsce otwiera Samsung, który zgromadził już prawie 1.4 mln fanów. A jak na jego tle plasują się inni producenci? Przedstawiamy najnowszy ranking NapoleonCat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najpopularniejsze-marki-elektroniczne-na-facebooku-w-polsce,30794,artykul.html

Strona @TelefonySamsung, z liczbą ponad 950  tyś, są na drugiej pozycji w elektronicznym zestawieniu. Trzecie miejsce zajmuje profil @PlayStationPolska lubiana przez ponad pół miliona użytkowników Facebooka. Wśród dziesięciu najpopularniejszych brandów znalazły się również Lenovo, Intel, Sony, Nikon, Xbox oraz LG.

Mimo, iż Samsung zdecydowanie wyprzedza pozostałe marki w liczbie posiadanych fanów, to w listopadzie (a zwłaszcza pod koniec miesiąca) nowych zainteresowanych znacznie szybciej pozyskiwała strona PlayStation Polska.

Podobnie było z zaangażowaniem. Spośród trzech najpopularniejszych kont na Facebooku, to marka PlayStation uzyskała najwyższy wskaźnik Engagement Rate. Ilustruje on jak bardzo angażujące są treści publikowane na stronie. Wskaźnik liczony jest na podstawie stosunku liczby interakcji pod postami: reakcje, komentarze, udostępnienia; do liczby fanów w dniu publikacji treści.

Analizując wszystkie strony, które znalazły się w listopadowym zestawieniu, najbardziej angażujące treści publikowane były na kontach Intel Polska, Xbox Polska oraz PlayStation Polska.

Wśród trzech najbardziej angażujących postów w listopadzie znalazły się wpisy marek:

  • Intel



  • Lenovo



  • Xbox



Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
Onet z 4. edycją akcji Niech Żyje Planeta
Najnowsza edycja Niech Żyje Planeta jest podporządkowana czterem żywiołom - powietrzu, wodzie, ziemi i ogniowi. Każda z tych czterech kampanii tematycznych realizowanych w ramach akcji jest zaplanowana na 2 lub 3 miesiące i będzie zakończona raportem w formie online. Ważnym motywem Niech Żyje Planeta jest niezmiennie ekologia, czyli promocja dbania o środowisko przy równoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764