logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najtańsze na świecie czarno-białe wydruki w Komputronik S.A.

  PR 04.07.2011, przeczytano 1969 razy
ilustracjastrzałka

Nowa drukarka Lexmark Value Ink S409 z oferty Komputronik SA, zapewnia najtańsze na świecie czarno-białe wydruki A4 w technologii atramentowej. Urządzenie korzysta w tym celu z oryginalnego kartridża Lexmark 14N0822E. W ten sposób użytkownik może liczyć na wydruk 510 stron w cenie 19,90 zł. Na uwagę zwraca także niska cena samej drukarki. Za nowe urządzenie amerykańskiej marki klienci salonów Komputronik lub internetowego sklepu Komputronik.pl zapłacą jedynie 449 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najtansze-na-swiecie-czarno-biale-wydruki-w-komputronik-s.a.,12843,artykul.html

- Produkt został stworzony głównie z myślą o małych i średnich firmach, które są szczególnie wrażliwe na niskie koszty eksploatacji. Z tego punktu widzenia trudno im będzie znaleźć bardziej oszczędną drukarkę. Zwłaszcza, że model Value Ink S409 dysponuje faksem, skanerem, kopiarką i zapewnia możliwość druku bezprzewodowego - mówi Filip Kałas, Kierownik Działu Peryferiów w Komputronik SA.

Niskie koszty eksploatacji są możliwe dzięki oszczędnej technologii Vizix, która umożliwia przy tym drukowanie dokumentów w wysokiej jakości z prędkością 33 str./min. w czerni i 30 str./min. w kolorze. Dodatkowym atutem nowej drukarki Lexmark jest 3-letnią gwarancja obejmująca także głowice drukujące. To najbardziej wrażliwe elementy drukarek, a więc ochrona gwarancyjna jest w tym przypadku szczególnie korzystna dla użytkownika. Normatywne obciążenie dla tego modelu jest stosunkowo wysokie i wynosi około 5000 stron miesięcznie.

Wbudowany faks dysponuje automatycznym podajnikiem na 35 arkuszy. Bardzo wygodne dla użytkownika jest również zastosowanie osobnych nabojów z atramentem, co umożliwia wymianę tylko tego koloru, który jest potrzebny. Użytkownicy modelu Value Ink S409 będą mogli korzystać z bezprzewodowej łączności w standardzie N. W ten sposób swobodnie wybiorą miejsce na nowe urządzenie w biurze bez ograniczeń związanych z kablami. Warto zwrócić uwagę na stosunkowo niski poziom hałasu, który wynosi 50 dB. To tyle, ile zaleca dyrektywa Unii Europejskiej w porze nocnej w terenie zabudowanym.

Źródło: Komputronik

www.whitemagick.pl

Dodatkowe informacje:

Komputronik S.A. należy do czołówki najszybciej rozwijających się firm z branży IT w Polsce. Zatrudnia obecnie ponad 700 pracowników i osiągnęła w 2009 roku przychody roczne przekraczające 937 mln zł. Od lipca 2007 roku akcje Komputronik S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Oferta firmy jest precyzyjnie dostosowywana do potrzeb zarówno klientów hurtowych, jak i detalicznych. Sieć sprzedaży firmy liczy już około 250 salonów. Klienci obsługiwani są poprzez sieć składającą się z salonów własnych, partnerów franchisingowych i sklepów Komputronik Partner oraz wielokrotnie nagradzany sklep internetowy www.komputronik.pl. Firma zajmuje się też produkcją i serwisem komputerów własnej marki – Komputronik SENSILO, Komputronik INFINITY oraz Komputronik PRO.

Jednym z najdynamiczniej rozwijających się działów Komputronik S.A. jest Komputronik Biznes. Z powodzeniem pełni rolę klasycznego integratora IT, opracowując i realizując plany kompleksowej informatyzacji, w tym unowocześniania istniejących już systemów informatycznych, m.in. wspomagających zarządzanie. Specjaliści Komputronik Biznes świadczą doradztwo i zajmują się kompleksową obsługą przedsiębiorstw oraz instytucji, bazując na wysokich kwalifikacjach oraz połączonym know-how z dziedziny sprzętu i oprogramowania. Dzięki sieci oddziałów zlokalizowanych w największych polskich miastach, Komputronik Biznes stał się atrakcyjnym partnerem, który może świadczyć usługi IT na terenie całego kraju, także w firmach wieloodziałowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764