logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najtańsze zakupy w kampanii E.Leclerc

  PR 20.05.2015, przeczytano 653 razy

19 maja br. oficjalnie startuje kampania reklamowa sieci handlowej E.Leclerc, która dotyczy 20 rocznicy powstania E.Leclerc w Polsce. Oprócz ogólnopolskiej operacji BIG BANG, dzięki której spadają ceny produktów dostępnych w sklepach w całej Polsce i wielkiej Loterii Urodzinowej powstały spoty reklamowe z nowymi bohaterami sieci sklepów E.Leclerc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najtansze-zakupy-w-kampanii-e.leclerc,24918,artykul.html

E.Leclerc wykorzystuje hasło wizerunkowe „Wiem, że kupuję najtaniej”, które w bezpośredni sposób nawiązuje do podstawowej idei E.Leclerc, zakładającej sprzedaż produktów po jak najniższych możliwych cenach. Bohaterowie kampanii reklamowej przedstawiają klientów, którzy nie tylko są zadowoleni z obsługi sklepów E.Leclerc, ale także znają markę od początku jej istnienia w Polsce. Bohaterowi wiedzą, że markety E.Leclerc to niezależne przedsiębiorstwa, które inwestują i płacą podatki w Polsce. Wiedzą, że produkty są zdrowe i lokalne.

Taki sposób komunikacji ma być wyjściem naprzeciw potrzebom klientów. Minimalistyczna forma spotów to celowa próba ukazania „normalnego” klienta sklepu E.Leclerc. Rodzina, młodzież, kobieta w ciąży i inni którzy codziennie zaglądają do super i hipermarketów E.Leclerc.

Spoty reklamowe pojawiają się w radiu, na profilu E.Leclerc Polska w serwisie Facebook i YouTube, oraz jak nigdy dotąd – w telewizji. Dodatkowym kanałem komunikacyjnym akcji stanowi prasa, firmowe gazetki, a także materiały promocyjne umieszczone w sklepach. Za zakup mediów odpowiedzialny jest E.Leclerc Polska. Kreacją reklamy telewizyjnej zajęła się agencja reklamowa Vena Art, reklamy prasowej - EM&A natomiast za kampanie reklamową w mediach społecznościowych odpowiada agencja reklamowa Social Art.

Źródło: E.Leclerc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już 4.06. Webinarium nt. ploterów Mimaki
Marka Mimaki jest znana na całym świecie. Również w Polsce cieszy się bardzo dobra opinią Klientów.
Walk Creative oraz Szut Szut Studio z produkcją dla Vision Express
Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych i zaskakuje zarówno koncepcją, jak i samą formą przekazu. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za...
Yuyu Pharma podpisuje umowę na kampanię na boisku do baseballu
Yuyu Pharma, koreańska firma farmaceutyczna podpisała umowę reklamową z gazetą Korea Economic Daily, która posiada prawa do reklam na stadionie Jamsil Baseball Stadium w Seulu. W ramach nowej kampanii reklamowej logo firmy Yuyu Pharma zostanie namalowane wzdłuż linii pierwszej bazy na stadionie, co zapewni jego widoczność podczas transmitowanych w telewizji meczów.
Zmiana w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Z dniem 1 czerwca br. w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze następuje zmiana. W ramach zastępstwa, obowiązki kierownika komunikacji marketingowej i PR sprawować będzie Mikołaj Matuszewski. Czasowa nieobecność Magdy Piekarczyk związana jest ze zmianami w życiu prywatnym.
Aparat ZV-1 i kamera 4K Handycam FDR-AX43: nowości Sony dla blogerów
Aparat ZV-1 reprezentuje nowo powstałą kategorię urządzeń przeznaczonych specjalnie dla twórców filmów, a kamera AX43 to nowy, miniaturowy model 4K Handycam z zaawansowanymi technologiami stabilizacji obrazu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764