logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najtańsze zakupy w kampanii E.Leclerc

  PR 20.05.2015, przeczytano 605 razy

19 maja br. oficjalnie startuje kampania reklamowa sieci handlowej E.Leclerc, która dotyczy 20 rocznicy powstania E.Leclerc w Polsce. Oprócz ogólnopolskiej operacji BIG BANG, dzięki której spadają ceny produktów dostępnych w sklepach w całej Polsce i wielkiej Loterii Urodzinowej powstały spoty reklamowe z nowymi bohaterami sieci sklepów E.Leclerc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najtansze-zakupy-w-kampanii-e.leclerc,24918,artykul.html

E.Leclerc wykorzystuje hasło wizerunkowe „Wiem, że kupuję najtaniej”, które w bezpośredni sposób nawiązuje do podstawowej idei E.Leclerc, zakładającej sprzedaż produktów po jak najniższych możliwych cenach. Bohaterowie kampanii reklamowej przedstawiają klientów, którzy nie tylko są zadowoleni z obsługi sklepów E.Leclerc, ale także znają markę od początku jej istnienia w Polsce. Bohaterowi wiedzą, że markety E.Leclerc to niezależne przedsiębiorstwa, które inwestują i płacą podatki w Polsce. Wiedzą, że produkty są zdrowe i lokalne.

Taki sposób komunikacji ma być wyjściem naprzeciw potrzebom klientów. Minimalistyczna forma spotów to celowa próba ukazania „normalnego” klienta sklepu E.Leclerc. Rodzina, młodzież, kobieta w ciąży i inni którzy codziennie zaglądają do super i hipermarketów E.Leclerc.

Spoty reklamowe pojawiają się w radiu, na profilu E.Leclerc Polska w serwisie Facebook i YouTube, oraz jak nigdy dotąd – w telewizji. Dodatkowym kanałem komunikacyjnym akcji stanowi prasa, firmowe gazetki, a także materiały promocyjne umieszczone w sklepach. Za zakup mediów odpowiedzialny jest E.Leclerc Polska. Kreacją reklamy telewizyjnej zajęła się agencja reklamowa Vena Art, reklamy prasowej - EM&A natomiast za kampanie reklamową w mediach społecznościowych odpowiada agencja reklamowa Social Art.

Źródło: E.Leclerc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764