logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najwięksi youtuberzy w Grupie TVN

  PR 27.10.2016, przeczytano 883 razy

Grupa TVN wzmacnia swoją pozycję w segmencie video online, kupując większościowy pakiet akcji spółki Gamellon. Spółka jest jednym z liderów rynku wielokanałowych sieci partnerskich Youtube w Polsce oraz regionie CEE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najwieksi-youtuberzy-w-grupie-tvn,30368,artykul.html

Gamellon tworzy, produkuje oraz dystrybuuje kontent video, skupiając w sieci prawie 100 kanałów, które subskrybuje 19 mln internautów. Kanały te generują ok. 150 milionów wyświetleń miesięcznie. Sieć zrzesza obecnie m.in. takich twórców jak Blowek, Stuu, Boxdel czy Disowskyy, a już wkrótce dołączą inne znane gwiazdy YouTube’a.

Dzięki tej transakcji, grupa TVN poszerza swoją ofertę video w Internecie o treści skierowane do młodszego, zaangażowanego i atrakcyjnego dla reklamodawców grona odbiorców. Transakcja dla TVN oznacza również dostęp do kreatywnej i utalentowanej społeczności młodych twórców. Twórcy natomiast będą mogli skorzystać z infrastruktury produkcyjnej TVN, pomocy w zarządzaniu i optymalizacji kanałów. Planowany jest także ich udział w programach stacji oraz produkcjach dedykowanych platformie player.pl i kanałom TVN na YouTube.  Oferta reklamowa kanałów partnerskich zostanie włączona do portfolio Biura Reklamy TVN.

TVN konsekwentnie umacnia swoją pozycję lidera w dynamicznie rozwijającym się rynku video online. Kontynuując wdrażanie strategii Digital First, jest mi niezmiernie miło powitać w gronie naszych gwiazd Blowka i Stuu – jednych z najbardziej kreatywnych YouTuberów. Wspólnie z Gamellon chcemy wspierać młodych twórców w kreowaniu oraz monetyzacji produkcji internetowych  w tym tzw. branded entertainment, reklamodawcom oferując tym samym nowe formy komunikacji docierającej do młodych odbiorców w Polsce i regionie CEE – mówi Jim Samples, Prezes Zarządu TVN.

Na początku roku TVN stworzył zespół produkcyjny TVN Emotion Studio, który rozwija, produkuje oraz dystrybuuje treści digitalowe. Premierowa produkcja TVN Emotion Studio "Lip Sync Battle Ustawka" okazała się hitem oglądalności w platformie player.pl. W programie do walki stanęli m.in. popularni  YouTuberzy – SA Wardęga i Stuu wraz z gwiazdami telewizyjnymi.

Kolejnym sukcesem był taneczny format „You Can… Shake!”, zrealizowany dla marki Danio. W pięciu odcinkach show gościnnie pojawili się Yoczook, Olciiak i Szparagi. Natomiast w produkcji „BlowStar” połączono dwa światy: gwiazd Internetu oraz telewizyjnych celebrytów. Popularny YouTuber Blowek, dla którego Internet, YouTube oraz gry komputerowe są naturalnym środowiskiem, zaprosił do swojego programu i wspólnej gry gwiazdy show biznesu.

Chcemy tworzyć treści, które wyróżnią się jakością na rynku. Tym bardziej cieszy mnie myśl o połączeniu naszej kreatywności i pomysłów z możliwościami produkcyjnymi, siłą i doświadczeniem telewizji. Jestem pewny, że ta współpraca zaowocuje nową jakością - wieloma nowymi formatami, programami, a także współpracą z dużymi markami i reklamodawcami – mówi Karol Gązwa, znany jako Blowek.

Obecnie TVN Emotion Studio pracuje nad najnowszym programem „Wielkie teorie Darwina”, który będzie miał swoją premierę na platformie player.pl już 8 listopada.

Źródło: TVN

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764