Z okazji obchodów 80-lecia Powszechnej Wystawy Krajowej, największej dotychczas wystawy gospodarczej, na pawilonach Międzynarodowych Targów Poznańskich 16 maja zawiśnie galeria reklamy zewnętrznej. Składać się na nią będzie 11 wydruków wielkoformatowych, z których najbardziej imponujący będzie miał podstawę ponad 35 m. Będzie to największa galeria zewnętrzna, która zrealizowana została w centrum polskiego miasta.
Kampania ma na celu pokazanie ogromu Powszechnej Wystawy Krajowej (zwanej potocznie PeWuKą), a także zwrócenie uwagi na ciekawostki z nią związane. Motyw główny rysowany ręką plastyka ma pokazywać, że PeWuKa była nie tylko wystawą gospodarczą, ale i miejscem pełnym atrakcji, które w 1929 r. przyciągnęły do Poznania 4,5 mln gości z Polski i świata.
- Dzisiejsze czasy są zdominowane przez język obrazu. Dlatego też MTP zdecydowały się na wykorzystanie akurat tego narzędzia komunikacji – mówi Iwona Kasprzak, Dyrektor ds. Marketingu MTP. - Dzięki tej galerii zewnętrznej chcemy uświadomić poznaniakom, że Powszechna Wystawa Krajowa wsławiła Polskę, Poznań i Międzynarodowe Targi Poznańskie na całym świecie. Będzie to także impuls do zastanowienia się, z jaką fantazją i międzynarodowym rozmachem żyliśmy w międzywojniu – dodaje.
Największa siatka będzie mierzyła ponad 35 metrów szerokości, a jej całkowita powierzchnia stanowić będzie ponad 200 m. kw. Galerię reklamy będzie można oglądać przez kilka miesięcy.
Źródło: MTP