logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Największa galeria reklamy zewnętrznej w centrum Poznania

  PR 25.05.2009, przeczytano 1472 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji obchodów 80-lecia Powszechnej Wystawy Krajowej, największej dotychczas wystawy gospodarczej, na pawilonach Międzynarodowych Targów Poznańskich 16 maja zawiśnie galeria reklamy zewnętrznej. Składać się na nią będzie 11 wydruków wielkoformatowych, z których najbardziej imponujący będzie miał podstawę ponad 35 m. Będzie to największa galeria zewnętrzna, która zrealizowana została w centrum polskiego miasta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najwieksza-galeria-reklamy-zewnetrznej-w-centrum-poznania,8980,artykul.html

Kampania ma na celu pokazanie ogromu Powszechnej Wystawy Krajowej (zwanej potocznie PeWuKą), a także zwrócenie uwagi na ciekawostki z nią związane. Motyw główny rysowany ręką plastyka ma pokazywać, że PeWuKa była nie tylko wystawą gospodarczą, ale i miejscem pełnym atrakcji, które w 1929 r. przyciągnęły do Poznania 4,5 mln gości z Polski i świata.

- Dzisiejsze czasy są zdominowane przez język obrazu. Dlatego też MTP zdecydowały się na wykorzystanie akurat tego narzędzia komunikacji – mówi Iwona Kasprzak, Dyrektor ds. Marketingu MTP. - Dzięki tej galerii zewnętrznej chcemy uświadomić poznaniakom, że Powszechna Wystawa Krajowa wsławiła Polskę, Poznań i Międzynarodowe Targi Poznańskie na całym świecie. Będzie to także impuls do zastanowienia się, z jaką fantazją i międzynarodowym rozmachem żyliśmy w międzywojniu – dodaje.

Największa siatka będzie mierzyła ponad 35 metrów szerokości, a jej całkowita powierzchnia stanowić będzie ponad 200 m. kw. Galerię reklamy będzie można oglądać przez kilka miesięcy.

Źródło: MTP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764