„Dołącz do kobiet, które zmieniają świat” - tak brzmi przesłanie najnowszej kampanii Reebok Be More Human skierowanej do kobiet, w której o sile i motywacji opowiadają Joanna Jędrzejczyk, Julia Wieniawa oraz Katarzyna Bigos. To część globalnej akcji z udziałem topowych ambasadorek marki oraz największa do tej pory aktywacja Reebok w Polsce. Za przygotowanie lokalnej koncepcji oraz jej realizację odpowiada Cut The Mustard. Agencja równolegle wprowadziła kampanię także na rynkach bałtyckich: na Litwie, Łotwie oraz w Estonii.
Celem kampanii marki Reebok jest inspirowanie kobiet do działania oraz budowanie świadomości, że to właśnie w nich jest siła, która może zmienić świat. Do udziału w globalnej akcji zaproszone zostały, między innymi, modelka Gigi Hadid, piosenkarka Ariana Grande czy aktorka Gal Gadot, a także przywódczynie organizacji działających na rzecz kobiet.
Agencja Cut The Mustard odpowiada za przygotowanie konceptu kreatywnego i implementację lokalnej odsłony akcji, w której wystąpiły polskie ambasadorki marki Reebok, mistrzyni UFC Joanny Jędrzejczyk, aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa oraz trenerka Katarzyna Bigos.
W ramach współpracy Reebok x Cut The Mustard zrealizowana została sesja zdjęciowa z udziałem ambasadorek. Każdą z nich określa motywujące przesłanie, które oddaje siłę jej charakteru i przybliża życiowe doświadczenia.
Przygotowane przez Cut The Mustard materiały zostały wykorzystane w komunikacji social, PR, digital oraz w reklamie outdoorowej. Kampania OOH realizowana jest w Warszawie i Krakowie od początku września i obejmuje billboardy, citylighty oraz reklamy typu digital out-of-home. Na nośnikach pojawiły się lokalne i globalne ambasadorki marki Reebok: Joanna Jędrzejczyk, Julia Wieniawa, Katarzyna Bigos oraz Ariana Grande, Gal Gadot i Nathalie Emmanuel.
Ponadto Agencja odpowiada w kampanii za komunikację digitalową, działania w mediach społecznościowych, w tym produktową komunikację social media dla partnerów handlowych Reebok oraz relacje z influencerami i ambasadorami marki. Dodatkowo Cut The Mustard realizuje aktywacje konsumenckie w klubach fitness.
Cut The Mustard zajmuje się całościową obsługą marki Reebok w Polsce od stycznia 2016 roku, a od stycznia 2017 roku prowadzi także działania obsługowe na rynkach Litwy, Łotwy oraz Estonii. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród stałych klientów agencji znajdują się, m.in. Sanofi, Lech, Aegon, H&M, Polpharma, Dawtona oraz marki Jaguar i Land Rover.
Źródło: Cut The Mustard