logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Największa kampania Reebok w Polsce 
od Cut The Mustard

  PR 19.09.2018, przeczytano 530 razy
ilustracjastrzałka

„Dołącz do kobiet, które zmieniają świat” - tak brzmi przesłanie najnowszej kampanii Reebok Be More Human skierowanej do kobiet, w której o sile i motywacji opowiadają Joanna Jędrzejczyk, Julia Wieniawa oraz Katarzyna Bigos. To część globalnej akcji z udziałem topowych ambasadorek marki oraz największa do tej pory aktywacja Reebok w Polsce. Za przygotowanie lokalnej koncepcji oraz jej realizację odpowiada Cut The Mustard. Agencja równolegle wprowadziła kampanię także na rynkach bałtyckich: na Litwie, Łotwie oraz w Estonii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najwieksza-kampania-reebok-w-polsce-%E2%80%A8od-cut-the-mustard,379384,artykul.html

Celem kampanii marki Reebok jest inspirowanie kobiet do działania oraz budowanie świadomości, że to właśnie w nich jest siła, która może zmienić świat. Do udziału w globalnej akcji zaproszone zostały, między innymi, modelka Gigi Hadid, piosenkarka Ariana Grande czy aktorka Gal Gadot, a także przywódczynie organizacji działających na rzecz kobiet.

Agencja Cut The Mustard odpowiada za przygotowanie konceptu kreatywnego i implementację lokalnej odsłony akcji, w której wystąpiły polskie ambasadorki marki Reebok, mistrzyni UFC Joanny Jędrzejczyk, aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa oraz trenerka Katarzyna Bigos.

W ramach współpracy Reebok x Cut The Mustard zrealizowana została sesja zdjęciowa z udziałem ambasadorek. Każdą z nich określa motywujące przesłanie, które oddaje siłę jej charakteru i przybliża życiowe doświadczenia.

Przygotowane przez Cut The Mustard materiały zostały wykorzystane w komunikacji social, PR, digital oraz w reklamie outdoorowej. Kampania OOH realizowana jest w Warszawie i Krakowie od początku września i obejmuje billboardy, citylighty oraz reklamy typu digital out-of-home. Na nośnikach pojawiły się lokalne i globalne ambasadorki marki Reebok: Joanna Jędrzejczyk, Julia Wieniawa, Katarzyna Bigos oraz Ariana Grande, Gal Gadot i Nathalie Emmanuel.

Ponadto Agencja odpowiada w kampanii za komunikację digitalową, działania w mediach społecznościowych, w tym produktową komunikację social media dla partnerów handlowych Reebok oraz relacje z influencerami i ambasadorami marki. Dodatkowo Cut The Mustard realizuje aktywacje konsumenckie w klubach fitness.

Cut The Mustard zajmuje się całościową obsługą marki Reebok w Polsce od stycznia 2016 roku, a od stycznia 2017 roku prowadzi także działania obsługowe na rynkach Litwy, Łotwy oraz Estonii. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród stałych klientów agencji znajdują się, m.in. Sanofi, Lech, Aegon, H&M, Polpharma, Dawtona oraz marki Jaguar i Land Rover.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764