logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Największa kampania telewizyjna marki Lody Bonano

  PR 10.05.2016, przeczytano 662 razy
ilustracjastrzałka

Lody Bonano to największa w kraju sieć franczyzowych lodziarni. W tym sezonie, sprzedawane przez nią kultowe już lodowe „świderki”, będą dostępne w ponad 270 miejscach na terenie całej Polski. Marka właśnie wystartowała z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową - największą w dotychczasowej historii. Została sponsorem dwóch programów TVN, a jej spoty będzie można zobaczyć we wszystkich liczących się polskich stacjach telewizyjnych i serwisach VOD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najwieksza-kampania-telewizyjna-marki-lody-bonano,28483,artykul.html

W swojej tegorocznej kampanii Lody Bonano wykorzystują spot reklamowy nagrany – i tutaj co ciekawe – w jednym z najbardziej znanych obecnie obiektów Białegostoku – gmachu Opery i Filharmonii Podlaskiej. Korzenie tej ogólnopolskiej firmy sięgają bowiem właśnie stolicy województwa podlaskiego. Stąd też pomysł na osadzenie historii opowiedzianej w filmie właśnie w tym miejscu.

Marka zdążyła już przyzwyczaić swoich klientów do dalece idącego dystansu wobec siebie i rzeczywistości, która nas otacza. W spocie nie brakuje więc ciekawego story, inteligentnego żartu, a całość produkcji jest utrzymana w lekkiej choć dynamicznej formie i z przymróżeniem oka.

- Kampania wystartowała w niedzielę 1 maja. Marka została sponsorem Dzień Dobry TVN. Dodatkowo, w środę 4 maja wystartowała emisja billboardów sponsorskich innego topowego programu tej stacji - czyli You Can Dance – mówi Rafał Kozłowski, dyrektor handlowy marki.

 30 sekundowe spoty reklamowe Lodów Bonano zostaną wyemitowane we wszystkich najważniejszych kanałach w polskiej telewizji. Mowa tu m.in. o TVN, TVP, Polsat, Puls, a także w kanałach tematycznych Polsatu oraz TVN i Polo TV. W tym ostatnim wypadku, reklamy będą towarzyszyły odcinkom półfinałowym i finałowemu programu Disco Star.

To jednak nie wszystko, bo Lody Bonano zagoszczą również w internecie, we wszystkich największych serwisach VOD – takich jak – player.pl, ipla i Vod TVP. To jak dotąd największa kampania reklamowa sieci, która co roku zaskakuje swoich klientów przekazem.

- Choć już od pewnego czasu jesteśmy marką ogólnopolską, ale wraz z rozwojem sieci, która nieustannie i co roku „gęstnieje”, zwiększa się zarazem skala naszej działalności a zatem i zasięg projektowanej strategii promocyjnej. Stąd decyzja o uruchomieniu intensywnej kampanii. W tym roku postanowiliśmy rozpocząć lodowy sezon mocno akcentując naszą obecność na rynku.  I mamy nadzieję, że w wyniku podjętych działań rozpoznawalność marki stanie się powszechna – dodaje przedstawiciel brandu.

Źródło: Multi Ice

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764