Jest ponad 1200 razy większa od zwykłej pralki. Ma wysokość 5 pięter. Widać ją z odległości kilkuset metrów. Przestrzenna reklama pralki Electrolux Time Manager to pierwsza w Polsce tak niestandardowa realizacja z wykorzystaniem wielkiego formatu.
Electrolux, wiodący producent sprzętu AGD na świecie, zaskoczył konsumentów w Polsce spektakularną formą reklamy pralki Time Manager. Zaproponował nowatorskie rozwiązanie ukazujące produkt w trzech wymiarach. Budynek Dworca Zachodniego przy Al. Jerozolimskich w Warszawie został z trzech stron opakowany siatką wielkoformatową. Aby oddać rzeczywisty wygląd urządzenia zadbano nawet o zamaskowanie krawędzi budynku. Dzięki temu wszyscy przejeżdżający jedną z najbardziej ruchliwych arterii Warszawy mogą oglądać pralkę w pejzażu miejskim.
Niestandardowa ekspozycja została wzbogacona elementem trójwymiarowym. Z boku gigantycznej pralki, dla zachowania spójności z reklamą w prasie, umieszczono makietę pokrętła zegarka, które obrazuje główną zaletę produktu – możliwość regulacji czasu prania.
Przestrzenna forma wielkoformatowa przedstawiająca pralkę Electrolux Time Manager ma 2112 m2 powierzchni, co daje jeden z największych formatów reklamowych dostępnych w Polsce. Będzie ją można oglądać do końca listopada 2008 r.
Ekspozycja promująca pralkę Electrolux Time Manager została zaprojektowana i zrealizowana przez agencję CAM Media, a zakupem medium zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Źródło: CAM Media