logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Największe interaktywne muzeum nastawione na zabawę już w Polsce

  PR 25.01.2022, przeczytano 821 razy
ilustracjastrzałka

Konsumowanie rozrywki przechodzi w zupełnie nowy wymiar. Funzeum to miejsce gdzie poruszane są wszystkie zmysły, a technologie odgrywają kluczową rolę. Można bawić się światłem, kolorem oraz elementami interaktywnej wystawy. To nowy rodzaj muzeum, które zapewnia niestandardowe doznania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najwieksze-interaktywne-muzeum-nastawione-na-zabawe-juz-w-polsce,394520,artykul.html

Siła jego przyciągania tkwi w nowatorskim pomyśle tworzenia ekspozycji. Po pierwsze nastawione jest na widza, nie spotkamy tu zbiorów ułożonych w gablotach lecz przestrzenie pozwalające zanurzyć się w interakcjach. Zniknęły też zakazy fotografowania i rozmów, można robić tyle zdjęć ile się podoba. Ekspozycje mają zarazem dostarczać informacji, pozwalać na zabawę oraz wciągać. Ważniejsze od eksponatów jest poruszenie zmysłów.

Znajdujące się tu instalacje są nowoczesne i nowatorskie dzięki swojej interaktywności. W obecnych czasach zwiedzający nie chcą już tylko być biernym odbiorcą lecz aktywnym uczestnikiem i dobrze się bawić. Interaktywne wystawy są wielotematyczne, zmuszając uczestnika do wysiłku, a zastosowanie nowych mediów i bajkowa scenografia przenoszą w zupełnie inny świat. Klimat każdej pozwala doświadczyć prezentowanej tematyki na samym sobie.

Wśród dostępnych scenerii magicznej wystawy znajdzie się m.in.: fluorescencyjny las, planeta przerośniętych kwiatów czy sala księżycowa wraz z innymi planetami. Do dyspozycji gości będzie ponad 50 multimedialnych instalacji, wykorzystujących różne źródła światła i tworzących scenerie do wyjątkowych zdjęć.

Jednym z zaskakujących elementów, udostępnionych w obiekcie będzie na przykład największe w Polsce pianino podłogowe, mierzące prawie 12 metrów długości. Aby zagrać na tym interaktywnym instrumencie z podświetlanymi klawiszami będzie trzeba nieźle się nabiegać, aby wydobyć z pianina dźwięk.

- Chcieliśmy stworzyć miejsce dla osób poszukujących niestandardowych form spędzania czasu. To ciekawa przestrzeń zarówno dla całych rodzin, dzieci czy nastolatków. Wykorzystując nowoczesną technologię cyfrową, chcemy zaoferować odwiedzającym niezwykłe efekty wizualne i doświadczenia. Od złudzeń optycznych po wizualne projekty. Funzeum to miejsce całkowicie nieprzewidywalne, które pobudza ciekawość i wciąga w dobrą zabawę. – wyjaśnia Adam Wicher, pomysłodawca i dyrektor Funzeum.

Funzeum mieszczące się w Gliwicach w kompleksie C.H. Europa Centralna będzie największym w Polsce obiektem edukacyjno-rozrywkowym oferującym multisensoryczne i interaktywne instalacje, inspirowane magią kolorów i światła.

Źródło: Funzeum

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764