logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Największe od 25 lat zmiany marki Milka

  PR 01.09.2022, przeczytano 2251 razy
ilustracjastrzałka

Czy czekolada Milka może być jeszcze lepsza? Tak! W tym roku marka przechodzi największe zmiany od 25 lat. Stawia na doskonalszą recepturę, nowe opakowania i odmieniony kształt kostek. Zmiany to gwarancja nieopisanej delikatności i niebywałej przyjemności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najwieksze-od-25-lat-zmiany-marki-milka,397058,artykul.html

Nowa receptura

Nazwa Milka pochodzi od słów „Milch” i „Kakao”, które odnoszą się do zawartych w jej składzie mleka alpejskiego oraz drugiego najważniejszego elementu produktu, jakim jest kakao. Składniki te od zawsze były wyróżnikiem marki. W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów Milka ulepszyła swoją recepturę i postawiła na większą ilość kakao w każdej tabliczce. W ten sposób stworzyła jeszcze bardziej czekoladowy, a jednocześnie delikatniejszy smak.

Nowy design

Nowa odsłona to również zmienione opakowania zarówno małych, jak i dużych tabliczek Milka. Utrzymane są w charakterystycznym dla marki kolorze Lilac, a w tle znajduje się alpejski krajobraz i nieco odmieniona krówka Lila. Dzięki rozpoznawalnej kolorystyce czekolady Milka z łatwością można odnaleźć na półkach sklepowych. Na opakowaniu umieszczono również logo programu Cocoa Life. To prowadzony już od 10 lat program odpowiedzialnego pozyskiwania kakao, który celem jest dbanie o zrównoważoną uprawę kakaowca jak i godziwe warunki dla farmerów i ich rodzin. Niezmiennie widnieje na nim też zapewnienie, że czekoladę wyprodukowano w 100% z alpejskiego mleka.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wyjątkowy kształt kostek

Zmiany nie ominęły również kształtu czekolad. Teraz klasyczne małe tabliczki mają kostki o bardziej owalnym kształcie, dzięki którym Milka jeszcze przyjemniej rozpływa się w ustach i cieszy swoim delikatnym smakiem. By zaakcentować charakter marki, na jednej kostce w tabliczce widnieje teraz wizerunek krówki Lili.

Szeroko idące zmiany

Wprowadzaniu zmian w samym produkcie towarzyszyć będzie szeroka kampania obejmująca działania marketingowe, sprzedażowe i PR-owe. Za działania PR odpowiada agencja Big Picture. Więcej informacji na temat kampanii już wkrótce.

Źródło: Mondelez Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764